• En dat alles vanwege mijn gewicht! Ik mag natuurlijk niets noemen, maar ik kan wel zeggen dat ik van een BMI van 26.4 (overgewicht) naar 24.4 (gezond gewicht) gegaan in ongeveer 2,5 weken! *O*

    Afgelopen voorjaar en zomer was ik al heel hard op weg naar een BMI van 20 (wat ik woog toen ik zestien/vijftien was) en toen ben ik blijven steken op 21.4 (wat ook al heel gezond was) en ik was er ook heel trots op, omdat ik daarvoor altijd al rond de 22.7 zat. Het was wel gezond, maar ik wilde minder vet rond mijn billen en heupen, zodat ik ook iets normaler in broeken zou passen en gewoon: lekkerder in mijn vel zou zitten. ^^
    Echter ben ik toen gaan studeren en dat is een beetje de verkeerde kant op gegaan. Eerst was het gewoon puur de vrijheid dat ik op mezelf woonde dat ik wel eens wat snoep en zoutjes kocht. Later zat ik steeds minder goed in mijn vel en begon ik aan het "emotie eten", zoals ik dat dan noem. Toen is mijn gewicht (en BMI) dus ook drastisch omhoog geschoten en nu ik weer thuis woon, heb ik eindelijk weer de motivatie gevonden om weer actief gezond te eten. Als het beter weer wordt ga ik ook nog heel veel bewegen (fietsen naar mijn werk) en ik denk dat ik volgende maand alweer een abonnement ga nemen bij mijn oude fitness. ^^
    Misschien een ander perspectief van het idee hoeveel ik al ben afgevallen: ik ben dus een bepaald gewicht aangekomen en ik ben daar inmiddels al meer dan éénderde van kwijt. Op naar de helft! *O*

    Iemand ook goed nieuws vandaag?


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh wat goed van je! Dat is inderdaad iets om trots op te zijn! :3

    Niet echt goed nieuws van deze kant. Tenzij je oud goed nieuws wilt horen, namelijk dat ik sinds afgelopen week eindelijk weer in maatje 40 pas ipv 44 qua broeken. Dus helemaal happy daarmee! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I am proud of YOU! That's amazing!!! I'm sure you can keep it up!
    Ik ben denk ik één van de lucky maakt-niet-uit-hoeveel-ik-eet-ik-kom-niet-aan people.
    Maar 't goede nieuws voor mij is. Morgen komt mijn favoriete spel's beta uit. Dus ik kan lekker t weekend door no-lifen :Y)

    Escapism schreef:
    Oh wat goed van je! Dat is inderdaad iets om trots op te zijn! :3

    Niet echt goed nieuws van deze kant. Tenzij je oud goed nieuws wilt horen, namelijk dat ik sinds afgelopen week eindelijk weer in maatje 40 pas ipv 44 qua broeken. Dus helemaal happy daarmee! c:

    Dankje (bloos)
    Oh, ook al is het oud nieuws, het is nog steeds vet nice nieuws! Ik heb geen nieuwe broeken gekocht omdat ik te eigenwijs was, maar mijn werkbroeken beginnen me ook steeds beter te passen, hahaha.


    Deep inside, I've never felt alive

    Shego schreef:
    (...)
    Dankje (bloos)
    Oh, ook al is het oud nieuws, het is nog steeds vet nice nieuws! Ik heb geen nieuwe broeken gekocht omdat ik te eigenwijs was, maar mijn werkbroeken beginnen me ook steeds beter te passen, hahaha.


    Haha ik ben wel op zoek naar nieuwe broeken. Ga binnenkort met een vriendin even statten. c:
    Maar fijn dat alles nu ook gewoon beter zit enzo. Met een gezond gewicht voel je je ook direct beter in je vel. Althans, zo ervaar ik het. Ik zit ook nét op een gezonde bmi sinds een tijdje en daar ben ik wel reuze blij mee.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Achievement schreef:
    I am proud of YOU! That's amazing!!! I'm sure you can keep it up!
    Ik ben denk ik één van de lucky maakt-niet-uit-hoeveel-ik-eet-ik-kom-niet-aan people.
    Maar 't goede nieuws voor mij is. Morgen komt mijn favoriete spel's beta uit. Dus ik kan lekker t weekend door no-lifen :Y)

    I was one of those people. Totdat ik aan de pil ging (no_chears) Maar ik ben nu gestopt en ga kijken naar het hormoonspiraaltje. ^^
    Oeh, vet nice! Veel plezier alvast! *O*

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 0:04 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    WOEHOEW SO MUCH PROUD GEEF ME EEN P R O U D WOEHOEEEEEW

    mijn bmi is 13.4 ondergewicht lol


    Heaven is a place that we all have

    Escapism schreef:
    (...)

    Haha ik ben wel op zoek naar nieuwe broeken. Ga binnenkort met een vriendin even statten. c:
    Maar fijn dat alles nu ook gewoon beter zit enzo. Met een gezond gewicht voel je je ook direct beter in je vel. Althans, zo ervaar ik het. Ik zit ook nét op een gezonde bmi sinds een tijdje en daar ben ik wel reuze blij mee.

    Wat ik bedoelde, excuus, ik heb nooit nieuwe broeken gekocht. Ik heb nog steeds dezelfde broeken als een jaar geleden, toen ik nog net begonnen was met het streven: BMI van 20! En sindsdien ben ik afgevallen (broeken gingen steeds beter zitten en sommige werden te groot), ben aangekomen (broeken werden steeds strakker en oncomfortabel) en ben nu weer aan het afvallen (broeken worden steeds comfortabeler ^^ ).
    Ja, ik zit ook steeds beter in mijn vel, maar ik hoop dat ik weer snel kan fitnessen, omdat ik graag weer een straks buikje van de buikspieren wil, omdat bikini's (;
    En strakke billen, die had ik ooit x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat is echt mooi Sofie! ^^ Doe zo verder!


    What would Emma do?

    LittIe schreef:
    WOEHOEW SO MUCH PROUD GEEF ME EEN P R O U D WOEHOEEEEEW

    mijn bmi is 13.4 ondergewicht lol

    Dankjewel!
    Oei, dat klinkt niet zo goed. Eet je wel genoeg? Zo ja: kan het zo zijn dat je misschien een intolerantie hebt? Mijn zus was op jonge leeftijd ook altijd mager omdat ze intolerant voor melk is. Ze zijn daar echter heel snel achter gekomen, gelukkig.


    Deep inside, I've never felt alive

    Boettgeri schreef:
    Dat is echt mooi Sofie! ^^ Doe zo verder!

    Thanks! Ik wil echt constant die chearleader erachter gooien, hahaha


    Deep inside, I've never felt alive

    Shego schreef:
    (...)
    Dankjewel!
    Oei, dat klinkt niet zo goed. Eet je wel genoeg? Zo ja: kan het zo zijn dat je misschien een intolerantie hebt? Mijn zus was op jonge leeftijd ook altijd mager omdat ze intolerant voor melk is. Ze zijn daar echter heel snel achter gekomen, gelukkig.


    Iets met een te snel metabolisme (stofwisseling) + ijzertekort+ tachycardie + thalassemie. Ik eet altijd gezond en genoeg dus ik weet het zelf ook niet eigenlijk. Ik kan ook overal tegen qua eten. Ah well.


    Heaven is a place that we all have

    Wat een prestatie! Daar mag je zeker trots op zijn! Alvast veel succes voor je volgende doel!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat is echt iets om trots op te zijn. Go you!*O*


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    super! Ik ben sinds kort 5 kilo afgevallen^^ Heel trots op natuurlijk en ik voel me wel al een stuk beter maar ik moet nog even door.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wat goed! Applaus daarvoor. *O*

    De afgelopen tijd heb ik echt afschuwelijk gegeten en geloof ik dat mijn BMI ergens tussen de 26.9 en 27.5 hangt (heb mezelf de afgelopen maand niet meer durven wegen, whoops) maar het wordt mijn doel om voor de zomervakantie weer een gezond gewicht te hebben. Dat lijkt me wel bikini-ready genoeg voor mezelf. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.