• Na een lange tijd niet meer geschreven te hebben, jeuken mijn handen om de pen weer op te pakken. Ik vond het altijd erg leuk om met iemand anders te schrijven daarom ben ik opzoek naar een co-writer. Ik ben niet moeilijk met schrijven, ik kan me vinden in alle genres behalve fanfictions. Als je interesse hebt, kan je hier reageren of me een pb'tje sturen met de volgende gegevens.

    Naam:
    Leeftijd:
    Schrijfstijl:

    Naam: Suzanne
    Leeftijd: 17
    Schrijfstijl:

    Zal je me veroordelen zoals zij me hebben veroordeeld? Zou je verontwaardigd je neus ophalen en doorlopen wanneer je mijn naam hoort? Een leven voor een leven, zeggen ze. Mijn advocaat zei dat er nog hoop was, in het ergste geval zal ik levenslang krijgen. Hij had het woord 'doodstraf' niet eens in zijn mond genomen. Misschien geloofde hij echt dat ik emotioneel onstabiel ben. Misschien wilde hij me gewoon gerust stellen. Of hij geloofde me niet, misschien geloofde hij me niet toen ik hem vertelde dat ze corrupt waren.


    My fake plants died because I did not pretend to water them

    Naam: Tirza
    Leeftijd: 16
    Schrijfstijl:

    De ruitenwissers gaan op en neer, maar het help niet echt. Het regent zo hard dat Florence bijna geen zicht heeft. Als ze op de parallelweg van de snelweg komt, merkt ze dat er wel hele diepe plassen op de weg liggen. Ze besluit wat zachter te gaan rijden, maar dan opeens sjoeft er een andere auto langs haar, ze schrikt en stuurt nog net op tijd weg zodat de auto's elkaar niet raken. Haar auto komt met het wiel in de berm en ze glipt weg.

    Ik zit op de bank, ik zit er al uren. Sterker nog, ik ben er niet vanaf geweest. De hele nacht heb ik hier gezeten, ik zou niet zeggen geslapen, want ik kan niet slapen, ik wíl niet slapen. Zodra ik ga liggen komen beelden van mama boven.


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!