• Hoi hoi!

    Ik ben bezig met een verhaal, hieronder de verhaallijn.

    De vader van Jade (16) is 12 jaar geleden in een vliegtuig ongeluk omgekomen. Omdat het de zoveelste was die van de radar verdween, gaf iedereen de hoop op en is gestopt met zoeken. Jade vindt dit belachelijk en wilt zelf gaan uitzoeken hoe het zit. Ze heeft er vaker over nagedacht, maar wilde haar moeder niet alleen laten. Ze ontmoet Evan, een jongen waar ze vroeger vaak mee speelde. Hij wilt haar gaan helpen maar onderweg krijgen ze ruzie, en Jade gaat zelf verder zoeken.

    Wat ontdekt/ziet Jade als ze het 'mysterie' achterhaalt van de verdwenen vliegtuigen?

    Ik hoop heel erg dat jullie mij kunnen helpen.
    Xx


    Art is not a crime

    Aliens
    Om eerlijk te zijn weet ik ook niet echt wat er gebeurd zou kunnen zijn met het vliegtuig. Ben wel nieiwsgierig naar de ideeën van de andere Q'ers (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Vraag je nu aan ons wat er met haar vader is gebeurd?

    Ik wil je best helpen met het einde van je verhaal, maar volgens mij is wat je nu doet gewoon de setting van het verhaal wat schetsen en de werkelijke invulling (en cruciale momenten) aan anderen overlaten.


    The soul needs autumn.

    @saorsa nee, zo bedoel ik het helemaal niet! Ik vraag ideeën voor wat er achter de verdwijningen van de vliegtuigen kan zitten. Het is niet dat ik letterlijk ideeën ga overnemen, ik ga er natuurlijk wel mijn eigen draai aan geven. Ik heb wat ideeën nodig waar ik later over kan gaan brainstormen. Als dit verboden is zal ik deze Topic inactiveren en verwijderen,


    Art is not a crime

    PaperTown schreef:
    @saorsa nee, zo bedoel ik het helemaal niet! Ik vraag ideeën voor wat er achter de verdwijningen van de vliegtuigen kan zitten. Het is niet dat ik letterlijk ideeën ga overnemen, ik ga er natuurlijk wel mijn eigen draai aan geven. Ik heb wat ideeën nodig waar ik later over kan gaan brainstormen. Als dit verboden is zal ik deze Topic inactiveren en verwijderen,


    Ah op die manier.
    Nee hoor je mag zo'n vragen gerust stellen. (:

    - Wel het kan zijn dat de vliegtuigen verdwenen zijn omdat 'belangrijke mensen' aan boord zaten. Haar vader was gewoon mee één van de toevallige passagiers.
    - Haar vader zit mee in een complot en om zichzelf niet verdacht te maken is ook zijn vliegtuig opzettelijk van de radar verdwijnen. Alle verdwenen vliegtuigen vervoerden gesloten goederen of drugs, ...

    ehm goh, eigenlijk zijn al mijn ideeën zowat in diezelfde trend (:


    The soul needs autumn.

    Saorsa schreef:
    Ah op die manier.
    Nee hoor je mag zo'n vragen gerust stellen. (:

    - Wel het kan zijn dat de vliegtuigen verdwenen zijn omdat 'belangrijke mensen' aan boord zaten. Haar vader was gewoon mee één van de toevallige passagiers.
    - Haar vader zit mee in een complot en om zichzelf niet verdacht te maken is ook zijn vliegtuig opzettelijk van de radar verdwijnen. Alle verdwenen vliegtuigen vervoerden gesloten goederen of drugs, ...

    ehm goh, eigenlijk zijn al mijn ideeën zowat in diezelfde trend (:


    Dankjewel! Ik denk dat ik deze ga opschrijven en dan een eigen draai er aan geven, want zoals ik al zei het is niet netjes om letterlijk over te nemen. Maar bedankt! x


    Art is not a crime

    PaperTown schreef:
    (...)

    Dankjewel! Ik denk dat ik deze ga opschrijven en dan een eigen draai er aan geven, want zoals ik al zei het is niet netjes om letterlijk over te nemen. Maar bedankt! x


    Graag gedaan! Ik had het eerst wel zo begrepen dus sorry voor het misverstand^^


    The soul needs autumn.

    Pas op: Mijn fantasie is RAAR.

    Nou, haar vaders vliegtuig is niet het enige verdwenen vliegtuig, dus het zou best kunnen dat er aliens zijn die vliegtuigen opeten, en haar vader zit opgesloten op Jupiter!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Cibis schreef:
    Pas op: Mijn fantasie is RAAR.

    Nou, haar vaders vliegtuig is niet het enige verdwenen vliegtuig, dus het zou best kunnen dat er aliens zijn die vliegtuigen opeten, en haar vader zit opgesloten op Jupiter!


    Jupiter is een gasplaneet x.x

    OT: Misschien kan je iets met de Bermuda driehoek doen?


    Mijn brein breint zoals het breint.


    Cibis schreef:
    Pas op: Mijn fantasie is RAAR.

    Nou, haar vaders vliegtuig is niet het enige verdwenen vliegtuig, dus het zou best kunnen dat er aliens zijn die vliegtuigen opeten, en haar vader zit opgesloten op Jupiter!


    HAHAHAAH xD dat is best een leuk idee. Alleen ben ik niet echt van de fantasy en zou ik het verhaal realistisch willen houden. Maar anders had ik dit idee zeker gebruikt, dankjewel!


    Art is not a crime

    Sonder schreef:
    OT: Misschien kan je iets met de Bermuda driehoek doen?


    Ik denk dat dat inderdaad een goed idee is i.v.m. Met het idee van de drugssmokkelaars. Dankjewel!


    Art is not a crime

    Of je haat iedereen en gooit er een open einde aan


    Photosynthesis

    Misschien was de vader zelf wel de dader?

    Ze ontmoet haar eigen vader (die nog leeft)

    Evan zit achter het complot

    De vader/ moeder van Evan is de 'vijand' van de vader van Jade....

    Het is een politiek iets..
    Het gaat over drugs...
    Het gaat over geld....
    Degene die er achter zit is gek.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Er moet iig een plottwist zijn dat haar vader nog leeft!


    in love with the fictional characters, I'm sorry