• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:15 ]

    Goh, voor filmpjes heb ik niet meteen ideeën, maar je kan die wel op doen door naar andere Youtubers te kijken?

    Over één kanaal, zonder dat het een zooitje wordt: Je kan misschien lijsten maken op je kanaal waar je al je filmpjes indeelt, zodat het overzichtelijk wordt? Ik weet werkelijk niet hoeveel mensen de tijd nemen om in de lijsten te gaan kijken, maar het zal vooral voor jezelf denk ik een stuk overzichtelijker zijn.


    16 - 09 - '17

    Misschien een game kanaal waar je horror games en fantasy speelt enzo
    en soms vlogs, en challenges? :)


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Reigns schreef:
    Goh, voor filmpjes heb ik niet meteen ideeën, maar je kan die wel op doen door naar andere Youtubers te kijken?

    Over één kanaal, zonder dat het een zooitje wordt: Je kan misschien lijsten maken op je kanaal waar je al je filmpjes indeelt, zodat het overzichtelijk wordt? Ik weet werkelijk niet hoeveel mensen de tijd nemen om in de lijsten te gaan kijken, maar het zal vooral voor jezelf denk ik een stuk overzichtelijker zijn.

    Ja, dat ben ik ook zeker al aan het doen. ^^

    Nouja playlist zou ik dan dan sowieso wel gebruik van maken, maar als je dan op de channel zelf komt, ziet het er alsnog rommelig uit als je allemaal random video's hebt. Dat zie ik zo vaak bij youtubers, en dan denk je; wat doet deze persoon nou eigenlijk?
    Dat is dus een beetje mijn probleem. Ik wil er een soort geheel van kunnen maken. Maarja, dat is vrij lastig als je veel interesses hebt

    Geardon schreef:
    Misschien een game kanaal waar je horror games en fantasy speelt enzo
    en soms vlogs, en challenges? :)

    Heb het gamen wel overwogen, maar ik denk dat je daarvoor echt goed commentaar moet kunnen geven telkens haha. En ik vloek vooral tijdens gamen :'D
    Vloggen, not sure. Mijn leven is atm niet zo interessant haha

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ja, dat ben ik ook zeker al aan het doen. ^^

    Nouja playlist zou ik dan dan sowieso wel gebruik van maken, maar als je dan op de channel zelf komt, ziet het er alsnog rommelig uit als je allemaal random video's hebt. Dat zie ik zo vaak bij youtubers, en dan denk je; wat doet deze persoon nou eigenlijk?
    Dat is dus een beetje mijn probleem. Ik wil er een soort geheel van kunnen maken. Maarja, dat is vrij lastig als je veel interesses hebt


    Oh zo. Daarom dat er vaker youtubers zijn die meer kanalen hebben. Ik weet niet hoe je het anders netjes kan houden, er zit volgens mij niets anders op dan het rommelig te laten of meerdere kanalen aan te maken om dingen te splitsen.


    16 - 09 - '17

    Misschien kun je een vast item en een random item hebben?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    KyloRen schreef:
    (...)
    Heb het gamen wel overwogen, maar ik denk dat je daarvoor echt goed commentaar moet kunnen geven telkens haha. En ik vloek vooral tijdens gamen :'D
    Vloggen, not sure. Mijn leven is atm niet zo interessant haha



    Dat is juist iets goed! je moet gewoon random schreeuwen
    wat in je opkomt en wat je van het spel vindt.
    houdt de community van NL tegenwoordig van.
    Nou ja, ken je DoeMaarGamen?
    Misschien kan je krasloten kras video's maken of iets dergelijke
    ik bedoelde geen serieuze vlogs :)


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Horror
    • Films
    • Fantasy/mythes
    • Verhalen verzinnen
    • Creatieve handelingen


    als je het allemaal combineert denk ik aan een kanaal genaamd Kickthepj. Die dude is reuze creatief en is een soort 'filmmaker' Hij schrijft zijn eigen scripts en alles. Zo iets kan je altijd proberen. Hij gebruikt ook nauwelijks acteurs. Pas op hij is super random en je moet er van houden

    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 19:34 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ken jij channels als Top5s en zo? Die maken een soort reportages/documentaires over allerlei onderwerpen en die guy doet het veel over horror, het bovennatuurlijk, creepy zooi, murder cases etc. Ik vind het zelf sowieso erg leuk om naar 'top' videos te kijken, omdat ze over van alles kunnen gaan dus dat zou i je aanraden als je veel verschillende dingen wil behandelen maar niet goed weet hoe je dit op een overzichtelijke manier kunt doen. ^^


    Caution first, always.

    Bedankt voor jullie ideeën mensen. ^^
    Ik zal me eens wat meer gaan verdiepen in de Top-video's (kijk er zelf ook graag naar) en misschien wat mini-films (gezien ik het heel leuk vind om die ideeën in beeld te brengen).
    Eens zien of ik er wat van kan maken.