Hoi allemaal,
Ik heb geen idee of dit het juiste subforum hiervoor is, maar ik zit de laatste tijd nogal met het probleem, dat ik weinig tot geen inspiratie heb. Ik hou al van verhalen schrijven / vertellen, sinds ik een peuter / kleuter was en vroeger deed ik het heel veel en kwamen er eigenlijk dagelijks spontane ideeën in me op, maar de laatste tijd gaat dat echt heel moeilijk! Ik wil heel graag weer verhalen schrijven, maar ik heb gewoon geen inspiratie en als ik ergens aan begin, krijg ik al na het eerste of tweede hoofdstuk een gigantische writersblock en kom ik niet verder! Ook een blog beginnen en geld verdienen met schrijven, staan hoog op mijn wenslijst, maar ik ben bang dat ik dan weer zo'n writersblock krijg! Ik ben nu 17 jaar, ik zit in het examenjaar van de middelbare school en heb daarnaast, sinds een paar maanden, dagelijks last van chronische pijn door mijn lichamelijke handicap. Het zou dus door stress en drukte kunnen komen, dat ik geen inspiratie heb, maar juist omdat ik door een moeilijke tijd ga, zou ik graag weer willen schrijven! Ik heb nu al maanden niet meer geschreven en het was altijd een soort uitlaatklep voor mij! Volgens mij heb ik het al eens eerder gevraagd, maar denken jullie dat mijn inspiratie ooit terug zal komen en weten jullie hoe ik zelf meer inspiratie / ideeën op zou kunnen doen?
Heel erg bedankt!
X
[ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 18:27 ]
Everything happens for a reason, live it, love it, learn from it! <3