• Hey iedereen,

    Ik heb een jaar geleden een jongen leren kennen via internet. Hij wilde heel graag afspreken maar ik was heel onzeker dus ik hield het allemaal een beetje af en zei steeds dat ik niet wilde afspreken, en uiteindelijk hadden we geen contact meer, totdat ik heb twee weken geleden tegenkwam..
    Hij zat me steeds aan te kijken en ik wist nou niet zeker of het hem was, dus ik appte hem later in de middag of hij het was en hij bleek het te zijn.
    Nou toen hebben we een tijdje gepraat en vroeg die of ik weer wilde afspreken, dus ik zei ja, want ik voelde me er nu wel goed bij.
    Alleen toen we afspraken om in het weekend af te spreken heeft die niks meer van zich laten horen. Ik begon best vaak het gesprek dus ik dacht oké ik wacht gewoon en kijk of die zelf het gesprek begint, nouja je raadt het al, het weekend ging voorbij, zonder enig contact of afspraak.
    Nu dacht ik dus vanochtend, ja ik wil wel graag weten wat die nou wil, want een jaar geleden wilde die juist alleen maar afspreken en praatte die heel anders tegen me.
    Dus ik vragen of we nou nog gaan afspreken, is zijn reactie 'Ja hoor, wat wil je doen?' Oké en misschien ligt het aan mij, maar ik vond dit nou niet heel enthousiast klinken want ik ben anders van hem gewend, dus mijn vraag is wat jullie denken. Zou die nog geïnteresseerd zijn of hoeft die niet meer?


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Dat kunnen wij niet weten natuurlijk, maar de manier waarop hij handelt is wel een beetje apart. Je zou hem er ook over kunnen aanspreken? Niets mis mee.

    Moet je zelf vragen aan hem.


    I live for the applause, you will die for it.