• Ik was even op youtube. Had gister een mening gegeven, of wel met wat argumenten, maar een of ander zuurbruin moet zo nodig me afkraken omdat ik gelovig ben.


    Dat is wat hij schreef:

    Vrelk19:37


    1
    Beantwoorden

    +Mijn inspiratie "Alle levende wezens zijn geschapen naar hun eigen aard"Dat moet je vooral geloven. Dan blijf je gewoon lekker de rest van je leven onwetend, en wentel je je nog even om in een sprookje, omdat de aantoonbare realiteit gewoon te lastig voor je is om te accepteren." De mens kan dus niet ontstaan zijn uit een vreemd micro-organisme of uit een aap."Oké, blijf dat gewoon elke dag tegen jezelf zeggen. Ook al heb je geen idee hoe 'vreemd' vreemd is, en wat een aap een aap maakt. "|Laat de wetenschap maar eens proberen het embryo van een vis tot olifant of mens te laten uitgroeien"Dit toont dus al gewoon je oppergeconcentreerde onwetendheid zien. Dat is niet hoe de natuur werkt, noch is dat wat evolutie vereist. Het gaat om geleidelijke veranderingen, maar ach, laten we elkaar niet voor de gek houden; je hebt geen enkele interesse in hoe de wereld écht in elkaar steekt. Dan moet baby'tje Jezus huilen. " Er is geen ontwikkeling van de ene soort tot de ander. God onderhoudt deze wetten."Er zijn tienduizenden rapporten die je tegenspreken. Zoek je toevlucht maar in onbestaanbare tovenaars. Doen wij het denkwerk wel voor je.
    Minder weergeven


    En omdat ik niet iemand ben die het zomaar pikte gaf ik ook een reactie terug.
    Mijn inspiratie20:34+9
    8
    9
    1
    Bewerken

    +Vrelk ''Dan blijf je gewoon lekker de rest van je leven onwetend, en wentel je je nog even om in een sprookje, omdat de aantoonbare realiteit gewoon te lastig voor je is om te accepteren." :O Wauw Ik ben voor jouw ogen te onwetend, om de realiteit van de wereld te Accepteren? Oh jee. Dat jij het over jezelf hebt is niet mijn probleem. :) En dat jij in niks of niemand geloof is ook niet mijn probleem.
    Wie onzin praat over andere, of er naar wijst. Wijzen drie vingers naar jezelf. :)
    ''Je hebt geen enkele interesse in hoe de wereld echt in elkaar steekt.''
    :O Nee, ik Heb voor jou ogen geen interesse hoe de wereld in elkaar steekt. Lieve schat kijk eerst naar jezelf voordat je conclusie van andere oordeelt. Zeg nou zelf, wie ben jij om over mij te bepalen wat ik denk?
    Dat jij denkt dat ik in sprookjes geloof is dan jouw probleem, want (I don't give a Sh!t) het feit is dat alle organisme hebben een aard en zijn uniek, maar dat vindt jij blijkbaar niet zo.
    Wil jij zeggen, dat de wetenschap organisme kunnen maken zonder voorplanting processen of door klonen? Laat me niet lachen. :)
    Geen ene geleerde of wetenschapper heeft het nog echt uitgevonden. Geloof en wetenschap kan volgens mij wel samen.
    Het is echt heel interessant de natuurwetenschap, filosofie en psychologie. Hoe mensen en organisme denken en handelen, maar dat vindt jij waarschijnlijk me te onwetend voor. Heb jij ooit nagedacht over de waarheid over deze wereld? Of ben jij gekomen voor de illuminatie?

    Hoe weet je dan dat ik te onwetend ben om de realiteit niet te accepteren? Misschien vergelijk je me met jouw zelf, maar ik ben gelukkig jouw niet En dat wil ik zo houden ook.
    Leer er maar nu te leven wat alles wat je denk of vindt over mij dat eigenlijk jezelf beledigt :) En dat moet je maar accepteren of je het leuk vindt of niet ;)

    Ik mag voor je hopen dat je niet bent gekomen om andermans meningen af te kraken, want anders heb je echt een tries leven.
    Prettig dag verder. ;)


    Nu jullie mening, was het handig wat ik deed. Moet ik er iets van aantrekken of was dat juist niet slim?

    Let me know!

    [ bericht aangepast op 22 feb 2016 - 20:59 ]


    nobody say it was easy

    Virtuoso schreef:
    rofl je zegt wel dingen zoals ''Wie ben je om te bepalen wat ik denk'' en ''je moet wel een triest leven hebben om je mening zo te geven''
    Maar jij doet precies hetzelfde terug :') En dan zeg je wel I dont give a shit maar ondertussen voel je je wel aangevallen genoeg om hier een topic er over te maken. Dus je geeft er wél iets om.

    Sorry maar nee, ik vind jouw reactie ook niet gepast en eerlijk gezegd erger dan zijn reactie :')

    Ben het hier wel mee eens. Je reageert best hypocriet eigenlijk.

    Misschien de volgende keer nadenken over het feit dat iedereen een eigen mening heeft en dan bedenken of je op zo'n reactie wilt reageren of niet.

    Ik had er niet op gereageerd, of op zijn minst een stuk minder fel.
    Je had het denk ik beter gewoon moeten laten gaan en denken: 'Wat weet hij er nou van'

    Motoron het mag op slot (H)


    nobody say it was easy

    Ik vind het ook wel hypocriet van jou. Bovendien laat je sowieso je eerste reactie niet zien. Je had gewoon niet zo moeten reageren en het gewoon moeten laten gaan. Lekker boeiend. Vooral om er een topic over te maken.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    -> Topic gesloten op aanvraag.


    Ik wil een tuin vol egels