• • Anna's Parodies •


    Welkom! Zoals sommigen misschien wel weten, ben ik dol op het verzinnen van andere teksten op bestaande liedjes door deze in een context te plaatsen die iets te maken heeft met mijn favoriete fandoms. Ik heb er al verschillende geschreven en op het moment werk ik dus aan Frozen parodieën die ik probeer te plaatsen in het liefdesleven van James Potter en Lily Evans.


    Some people are worth singing Frozen songs for. She was one of those people. Merlins sparkling flip flops, she could make all my totally awesome Potter coolness melt in an instant and my super hot Quidditch body shiver as if I was in deep deep snow. I couldn't just let her go, could I?


    'Do you finally want to date me?'
    'Go away Potter.'

    Heb jij al gezien naar welke liedjes of quotes in de intro verwezen wordt?




    Q&A:
    Waar kan ik dit dan vinden?
          De cover is aanklikbaar en brengt je bij de bijbehorende story.

    Komen er ook daadwerkelijk youtube filmpjes van?
          Dat weet ik nog niet zeker. Het is wel nog een plan/droom. Echter heb ik geen idee of het ook daadwerkelijk gaat lukken en ik het durf te plaatsen. Ik heb echter wel een Lily outfit, alleen zou ik dan dus sowieso nog een James outfit moeten regelen. En leren zingen als een man, want ik zing op het moment mee met de hoge sopranen.

    Ben je van plan om na deze story ook nog andere Disney films met liedjes van een parodie te voorzien?
          Dat lijkt mij wel ontzettend leuk om te doen. Ik was sowieso van plan om te kijken of er na deze liedjes vraag was naar meer/iets anders.

    Leuk en zeer origineel idee, alleen heb ik geen idee wie Jily en James zijn... Zijn zij van Harry Potter?
          Lily Evans en James Potter zijn de ouders van Harry Potter. Jily is hun shipname.

    -mochten er mensen brandende vragen hebben


    Frozen parodieën:
    - Hate is an Open Door
    - For Merlins sake: Let it go, Prongs

    Wat denk jij dat de volgende parodie gaat worden?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2016 - 8:14 ]

    Wat is jouw favoriete Frozen song?

    23.5% (8 stemmen)
     
    Let It Go

    11.8% (4 stemmen)
     
    For the First Time in Forever

    14.7% (5 stemmen)
     
    Love is an Open Door

    29.4% (10 stemmen)
     
    Do You Want to Build a Snowman

    11.8% (4 stemmen)
     
    Fixer Upper

    8.8% (3 stemmen)
     
    Een andere, namelijk...


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben echt jaloers op jouw geweldig goede ideeën en de lay-out van je stories ;x


    26 - 02 - '16

    Oncilla schreef:
    Ik ben echt jaloers op jouw geweldig goede ideeën en de lay-out van je stories ;x


    Awh, dankjewel (bloos)

    Ik was eerst overigens bezig met mijn parodie inzingen (een duet met jezelf zingen is echt hilarisch en ontzettend raar lol), maar moest nu overstappen op oefenen voor musical, want anders wordt dat een ramp morgen en ik ben tot de conclusie gekomen dat Hate is an Open Door een stuk makkelijker is dan de Jet Song uit West Side Story qua tekst en snelheid, lol.


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Awh, dankjewel (bloos)

    Ik was eerst overigens bezig met mijn parodie inzingen (een duet met jezelf zingen is echt hilarisch en ontzettend raar lol), maar moest nu overstappen op oefenen voor musical, want anders wordt dat een ramp morgen en ik ben tot de conclusie gekomen dat Hate is an Open Door een stuk makkelijker is dan de Jet Song uit West Side Story qua tekst en snelheid, lol.


    Awh hahah. Succes dan! c;

    Even een vraagje tho, ben je van plan om na deze story ook nog andere Disney films met liedjes van een parodie te voorzien? I would love to read that. Tangled bijvoorbeeld, that would be really awesome. :9~


    26 - 02 - '16

    Oncilla schreef:
    (...)

    Awh hahah. Succes dan! c;

    Even een vraagje tho, ben je van plan om na deze story ook nog andere Disney films met liedjes van een parodie te voorzien? I would love to read that. Tangled bijvoorbeeld, that would be really awesome. :9~


    Lijkt mij wel ontzettend leuk om te doen. Ik was sowieso van plan om te kijken of er na deze liedjes vraag was naar meer/iets anders, Tangled would be epic. Ik hoop ook echt dat het lukt om er filmpjes bij te maken en ik het lef ga hebben die online te zetten, want dan is het volgens mij veel makkelijker mee te zingen voor anderen.


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Lijkt mij wel ontzettend leuk om te doen. Ik was sowieso van plan om te kijken of er na deze liedjes vraag was naar meer/iets anders, Tangled would be epic. Ik hoop ook echt dat het lukt om er filmpjes bij te maken en ik het lef ga hebben die online te zetten, want dan is het volgens mij veel makkelijker mee te zingen voor anderen.


    Je kan ook alleen voice doen hè? En dan bijvoorbeeld als beeld alleen de cover van je verhaal weergeven, maar ja, kan het me ook wel voorstellen dat het online zetten van je stem al eng kan zijn. Ik zou 't zelf niet durfen..


    26 - 02 - '16

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Goed bezig, haha. En de sparkling flip flops waren gewoon random inspiratie, omdat Merlins beard te saai is, maar op zich hebben ze het daar wel over de pear-shaped, square-shaped weirdness of his feet, dus het kan :Y)


    Tja, als je Frozen gebruikt is iets als snel cool (wbw) grapje, I really appreciate it that people actually seem to like this idea c:

    Ik zie er zelfs dingen in die je niet zo had bedoelt xD oeps. Ben erg benieuwd naar je eerste (:

    True haha. Maar sowieso had Ik Dit net een parodie op iets anders ook leuk gevonden (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Oncilla schreef:
    (...)

    Je kan ook alleen voice doen hè? En dan bijvoorbeeld als beeld alleen de cover van je verhaal weergeven, maar ja, kan het me ook wel voorstellen dat het online zetten van je stem al eng kan zijn. Ik zou 't zelf niet durfen..


    Ik vind persoonlijk stem juist enger dan mijzelf. Ik sta toch ook al op youtube met een academische Let's Play voor studie die ik eerst zelf voor de camera introduceer, omdat die dingen anders mega onpersoonlijk zijn :') Vroeger zong ik ook alleen maar als er niemand anders in de buurt was (en als dat dan wel bleek dan schrok ik mij een ongeluk). Maar ja, als je op musical zit, moet je wel zingen waar anderen bij zijn :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Goed nieuws! Als het goed is krijg ik deze maand mijn eigen green/black/white screen met standaard binnen en komt er morgen nog een herenpruik binnen. De lenzen heb ik klaarliggen en de rest eigenlijk ook al, wat betekent dat ik na dit blok (na 8 April) kan beginnen met het filmen van de parodieën voor mijn youtube kanaal. Het plan is om dan een volledig filmpje en twee karaoke versies van de eerste parodie te plaatsen, eentje waar je met James mee kan zingen als Lily en eentje waar je als Lily mee kan zingen met James :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Het eerste ruwe materiaal voor de making-of is klaar! En dat betekent ook dat mijn green screen in elkaar zit, ghehe.


    Happy Birthday my Potter!

    Woahhh, ontzettend cool!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.


















    Niet voor de Frozen parodieën, maar voor The History of Lames :Y)

























    Happy Birthday my Potter!

    Dus... Ik was nu al even aan het nadenken over wat dan perfect gekoppeld kon worden aan de Tangled liedjes. Een liefdesduet, een lied waar iedereen het spontaan toch wel eens is dat een bepaald iets heel belangrijk is in het leven, een lied over wachten, hoop en tijdverdrijven, een lied over een iemand die het beter weet dan de ander en waarschuwt... Jap ik vond het lastig hét perfecte idee erbij te bedenken. En nou stond ik net onder de douche (één van mijn standaard inspiratie volle plekken naast treinen en bedden) en toen had ik het! En nu ben ik heel enthousiast, ghehehe. Maar ik heb dus officieel het perfecte idee om aan Tangled te koppelen. Yay. *O*
    Oh en ik denk dat ik deze week de volgende parodie online kan zetten (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    • Mischief Managed •

    De tweede parody staat online: 002 ••• For Merlins sake: Let it go, Prongs



    Happy Birthday my Potter!

    Hoewel ik hier soort van half tegen mijzelf praat atm, moest ik hem delen. Kostuum/Make-up check:


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Hoewel ik hier soort van half tegen mijzelf praat atm, moest ik hem delen. Kostuum/Make-up check:


    Anna! Dit is te awesome! Je maakt me echt vet nieuwsgierig! *O*


    Deep inside, I've never felt alive