• “The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him.”



    Elodie is één van de meest getalenteerde vechters en rovers van haar land. De clan waartoe ze behoort is echter ook meteen één van de beruchtste en meest gezochte.

    Het is dan ook tot haar verbazing dat ze, wanneer ze wordt gevangengenomen door soldaten van de koning, wordt uitgehuwelijkt aan kroonprins Lethan.
    Wanneer blijkt dat Ciontàbh op punt van oorlog staat, worden de bedoelingen van koning Jeremiah echter al snel duidelijk. Hij wil zijn zoon, en troonopvolger, tot het uiterste bescherming.
    Elodie is de geschikte persoon om hem tot zelfs, letterlijk, in de slaapkamer te volgen en beschermen.

    De clan waartoe Elodie behoort voelt zich echter verraden en besluit over te gaan tot spionage voor Ciontàbhs vijanden om de huidige monarchie ten val te brengen.
    Elodie komt al snel tegenover haar verleden te staan en moet vechten voor haar toekomst, die van haar land en die van Lethan.


    Dit verhaal mag gerecenseerd worden.
    Doet mee aan Story of the Year 2016 in het thema Oorlog


    The soul needs autumn.

    Klinkt nice!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hoofdstuk 1 staat online.

    Het tweede volgt denk ik binnen een week, maar dan kan je al zien of mijn schrijfstijl je aanstaat of niet.

    @Oakenshield: dank je! Het klinkt wel een beetje als een eer als het zo van jou komt :3


    The soul needs autumn.

    Oh haha. Nou eh, dat vind ik ook een eer. :')
    Ik heb nu nog een paar verhalen bij te lezen, maar deze gaat daarna zeker volgen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Oh haha. Nou eh, dat vind ik ook een eer. :')
    Ik heb nu nog een paar verhalen bij te lezen, maar deze gaat daarna zeker volgen. (:


    Maakt niet uit, voel je zeker niet verplicht om te lezen hoor!^^


    The soul needs autumn.

    cherish schreef:
    (...)

    Maakt niet uit, voel je zeker niet verplicht om te lezen hoor!^^

    Ik lees niet uit verplichting haha. Alleen omdat het tof klinkt c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wauw! Jij hebt echt van die goede ideeën joh! Echt, resprect!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Wauw! Jij hebt echt van die goede ideeën joh! Echt, resprect!


    Dank je :3


    The soul needs autumn.

    Hoofdstuk 1.1 (:


    The soul needs autumn.

    En het verhaal gaat weer verder! Misschien dat die 40.000 woorden tegen november dan toch nog gaat lukken.
    Hoofdstuk 1.2


    The soul needs autumn.

    Hoofdstuk 1.3


    The soul needs autumn.