• <}

    [ bericht aangepast op 18 feb 2016 - 23:29 ]

    happyyyy in de duinen van Zeeland


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Troje schreef:
    happyyyy and pretyyyy in de duinen van Zeeland


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Zo leuk dat dit topic nog steeds actief is, ik maakte ooit het eerste topic hiervan aan :')


    .-.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hanaemi schreef:
    Zo leuk dat dit topic nog steeds actief is, ik maakte ooit het eerste topic hiervan aan :')


    nee er was een post een foto van jezelf en een geef een compliment aan de foto boven je topic


    i put the fun in funeral

    Hanaemi schreef:
    Zo leuk dat dit topic nog steeds actief is, ik maakte ooit het eerste topic hiervan aan :')

    Kan me toch herinneren dat dat Melissa/Melvissa was, tbh?


    Deep inside, I've never felt alive

    Loebas schreef:
    (...)
    Kan me toch herinneren dat dat Melissa/Melvissa was, tbh?


    Hahaha ja dat was ik. :')


    Foto van gisteren, toen ik de vlechtjes die mijn beste vriendin gemaakt heeft, na twee dagen uit mijn haar haalde. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melvissa schreef:
    (...)

    Hahaha ja dat was ik. :')


    Foto van gisteren, toen ik de vlechtjes die mijn beste vriendin gemaakt heeft, na twee dagen uit mijn haar haalde. c:


    Lieve help, hoe cuuuuuute. Omg, dit is meer dan ik aankan. :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dit ben ik dus ^^


    I like people who smile when it's raining.

    Mommy schreef:
    (...)

    nee er was een post een foto van jezelf en een geef een compliment aan de foto boven je topic

    Ligt er aan op welke er op in is gegaan. Melissa opende er eentje in April 2012 en ik in December 2012. :') en die van mij was met een compliment geven.

    Ik vind dit zo'n leuk topic!! Echt gaaf om eens te zien hoe iedereen er nou eigenlijk uitziet. Heel. Erg. Mooi. Allemaal. Stop it.


    Dit was op school laatst, ik had kunst in een scheikundelokaal dus ik wilde een labjas aan. Logisch toch?


    (flower)


    Leef je liefde, lief je leven.

    Nonversation schreef:
    Ik vind dit zo'n leuk topic!! Echt gaaf om eens te zien hoe iedereen er nou eigenlijk uitziet. Heel. Erg. Mooi. Allemaal. Stop it.


    Dit was op school laatst, ik had kunst in een scheikundelokaal dus ik wilde een labjas aan. Logisch toch?


    (flower)

    hallo jij bent prachtig

    Blades schreef:
    (...)
    hallo jij bent prachtig


    Awh, te lief! (:


    Leef je liefde, lief je leven.

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 8:37 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Hi :3


    (ff linkje, foto wil niet mee werken >.<)

    [ bericht aangepast op 10 april 2016 - 14:53 ]


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.