• Ik had al eens een topic geopent hier op quizlet, er is aardig op gereageerd, maar dat was gewoon voor tipjes enz.. De titel zegt het vast al? Ik zoek leuke bi-meisjes, ze moeten me niet voor de gek houden en tegen een grapje kunnen.. Ook sireus zijn.. Geen fake!! Ben jij zo meisje, neem dan contact op via een priveberichtje, of zet het hier neer, wat je zelf fijn vind.. Ik wil geen gezeur over m'n topic hebben, het is mijn leven en ik zoek iemand, oke?! Ik hoor van jullie xx <3


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Ik ben bicurious ofzo, bischierig XD nieuwschierig hoe dat zou zijn met een meisje :3 maar voor derest nog niets dus ^^


    Life is hard and then we die

    Wat wil je hiermee bereiken eigenlijk?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wat wil je hiermee bereiken eigenlijk?


    Leuke contacten. En mensen waar ik me gevoelens mee kan delen, sommige zijn niet zo! Daarom open ik dit topic, this niet verboden he..


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    (...)

    Leuke contacten. En mensen waar ik me gevoelens mee kan delen, sommige zijn niet zo! Daarom open ik dit topic, this niet verboden he..

    Maar dat kan je tog ook bij meisjes die niet bi zij?!


    Dunno ><

    (...)
    Maar dat kan je tog ook bij meisjes die niet bi zij?!


    Dat kan, maar ik praat liever met een bi-meisjes er over dan met een normaal meisje, this niet kwalijk bedoeld, bij een bi-meisje gaat het er makkelijker uit dan bij mijn vriendin


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    (...)

    Dat kan, maar ik praat liever met een bi-meisjes er over dan met een normaal meisje, this niet kwalijk bedoeld, bij een bi-meisje gaat het er makkelijker uit dan bij mijn vriendin

    Het maakt ook niet uit hoor.
    UIk vroeg het me aleen even af :)


    Dunno ><

    Uhm, ik wil niet bot klinken ofzo, maar we zijn geen datingbureau ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Uhm, ik wil niet bot klinken ofzo, maar we zijn geen datingbureau ><

    Hell Yeah!


    Your Butt is Mine!

    Uhm, ik wil niet bot klinken ofzo, maar we zijn geen datingbureau ><


    Ja zo iets ahd ik ook al in mijn hoofd maar durfde niks te zegge

    Kun je niet beter zelf contact zoeken met een biseksueel meisje in plaats van het zo te doen?


    Bored.

    Ow yeah, I have two fans ^^
    Nog iemand? xD


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)

    Ja zo iets ahd ik ook al in mijn hoofd maar durfde niks te zegge

    Gewoon mening zeggen, doe je niets verkeerd mee ^^
    Ik ben er gewoon zeker van dat ik niet de enige ben die zo denkt en dan zeg ik het maar (:


    Shakin' their ass like they just don't care.



    Blijven we wel even ON-TOPIC?



    Bored.

    Ik doe mee! x'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Gewoon mening zeggen, doe je niets verkeerd mee ^^
    Ik ben er gewoon zeker van dat ik niet de enige ben die zo denkt en dan zeg ik het maar (:

    Ja, je hebt gelijk. Ik snap nie waarom iemand zo'n vraag steld op Q --" x'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right