• Hey allemaal
    ik ben bijna 17 jaar en ik heb advies nodig alsjeblieft
    ik heb had ongeveer 9 maanden een relatie maar de dag voor valentijn heeft hij het uitgemaakt
    hij was mijn eerste echte relatie hij heeft me ook ontmaagd en was mijn eerste kus
    voor hem heb ik een vriendje gehad maar die wilde me gebruiken
    het is wel eens eerder uit geweest en toen kwam het na 1,6 week weer aan
    hij is echt een schat maar we kunnen elkaar niet vaak zien
    we hebben best wel vaak ruzie maar eigenlijk komt het altijd wel weer goed
    maar als we ruzie hebben en hij is boos geeft hij mij heel vaak de schuld dat het aan mij ligt en niet aan hem
    en als we elkaar dan weer zien zegt hij ook wel sorry het lag ook aan mij
    maar de dag voor valentijn hebben we ruzie gehad over iets, iets waar ik nu niks over kan zeggen sorry te persoonlijk
    en hij was zo boos op me en heeft het uitgemaakt
    hij heeft me geblokt op facebook en whatsapp
    en hij zegt dat het allemaal mijn schuld is, dat ik alleen maar aan mezelf denk en nooit naar hem luister, altijd beloftes breek
    en ja hij zegt ook dat het door mij komt dat het uit is gegaan
    en ja ik weet niet zo goed wat ik er mee moet
    ik ben boos op hem en tegelijkertijd ben hou ik van hem
    van een kant denk ik dat het beter is dat het uit is, maar tegelijkertijd wil ik hem graag terug
    en ik ben bang als hij me terug vraagt ik ook weer ja zeg
    wat moet ik hier mee doen
    wat vinden jullie hiervan
    help me alsjeblieft


    Music is my everything

    Ah jeetje, wat heftig. Ik zou bij jezelf nagaan of het ook echt aan jou ligt, waar de ruzies over gingen en of dat echt aan jou lag. Is dat niet zo? Beter ditch je hem dan. Probeer je leven weer op te pakken, want iemand die jou continu van vanalles en nog wat beschuldigd is het gewoon niet waard. Als je wil praten, stuur gerust een bericht. Dan ben ik ook bereid om mijn ervaringen met jou te delen, want ik herken me in delen van je verhaal en misschien is het voor jou wel prettig om met iemand te praten die ook een soortgelijk iets heeft meegemaakt.

    Heel veel succes en sterkte <3


    26 - 02 - '16

    Oncilla schreef:
    Ah jeetje, wat heftig. Ik zou bij jezelf nagaan of het ook echt aan jou ligt, waar de ruzies over gingen en of dat echt aan jou lag. Is dat niet zo? Beter ditch je hem dan. Probeer je leven weer op te pakken, want iemand die jou continu van vanalles en nog wat beschuldigd is het gewoon niet waard. Als je wil praten, stuur gerust een bericht. Dan ben ik ook bereid om mijn ervaringen met jou te delen, want ik herken me in delen van je verhaal en misschien is het voor jou wel prettig om met iemand te praten die ook een soortgelijk iets heeft meegemaakt.

    Heel veel succes en sterkte <3


    dankjewel voor je reactie en ja het lijkt me wel fijn om te praten :)

    ik vind hem echt een schat, maar hij word gewoon heel snel boos
    met die ruzies zegt hij dat het aan mij ligt maar dat zie ik niet zo
    ik kan soms niet goed zeggen bij hem als ik me ergens aan erger omdat ik al gauw bang ben dat hij weer boos word
    we kunnen heel goed met elkaar maar tegelijkertijd loopt het niet altijd lekker


    Music is my everything

    xSylvia schreef:
    (...)

    dankjewel voor je reactie en ja het lijkt me wel fijn om te praten :)

    ik vind hem echt een schat, maar hij word gewoon heel snel boos
    met die ruzies zegt hij dat het aan mij ligt maar dat zie ik niet zo
    ik kan soms niet goed zeggen bij hem als ik me ergens aan erger omdat ik al gauw bang ben dat hij weer boos word
    we kunnen heel goed met elkaar maar tegelijkertijd loopt het niet altijd lekker


    Awh ja, ik snap het. Het is ook lastig en liefde maakt ook ontzettend blind. I've been there. Dan is het niet goed. Als je op moet letten met wat je wel en niet kan zeggen is een relatie niet zo goed. Je moet jezelf kunnen zijn bij iemand. Als dat niet zo is, dan loopt het vroeg of laat een keer stuk, want als je op gaat kroppen kan dat je relatie ook kapot maken..


    26 - 02 - '16