Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Oei, ik wist dat het de laatste tijd niet helemaal lekker ging met het eten, maar misschien is zoveel aankomen in een maand toch wel een teken dat het anders moet. :x
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
Er is een ontzettend lange Poe Dameron fic die heel erg goed schijnt te zijn en waar ik telkens weer bij uitkom als ik naar Star Wars zoek en die ik eigenlijk wil lezen, maar het is Poe/Luke en ik heb echt geen idee wat ik daarvan moet denken. Het klinkt zo enorm random???
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
Wiarda schreef:
Oei, ik wist dat het de laatste tijd niet helemaal lekker ging met het eten, maar misschien is zoveel aankomen in een maand toch wel een teken dat het anders moet. :x
Ruilen? ik heb dik 3 kilo afgevallen... Ben er wel blij mee maar.. Niet echt gezond, denk ik..
Trikova schreef:
(...)
Ruilen? ik heb dik 3 kilo afgevallen... Ben er wel blij mee maar.. Niet echt gezond, denk ik..
Haha, dat is echt exact wat ik ben aangekomen. :W Ruilen zou wel lekker zijn, ja. Ik ben allang blij dat ik niet meer in die eindeloze spiraal van lichaamshaat zit, maar eigenlijk ben ik het nu wel een beetje zat om telkens zoveel kilo's teveel mee te zeulen.
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
Wiarda schreef:
(...)
Haha, dat is echt exact wat ik ben aangekomen. :W Ruilen zou wel lekker zijn, ja. Ik ben allang blij dat ik niet meer in die eindeloze spiraal van lichaamshaat zit, maar eigenlijk ben ik het nu wel een beetje zat om telkens zoveel kilo's teveel mee te zeulen.
Snap ik! Er af is altijd wat leuker als aankomen, al heb ik juist liever dat ik aankom omdat ik gewoon al mijn hele leven met ondergewicht loop en ik tot laatst echt comfortabel was met alles, maar begint het weer dus achteruit te gaan, zo achteruit dat ik gewoon blij ben met het afvallen..