Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
En nu hopen dat het kijken van een zeer dramatische gaye film met Romy Schneider genoeg was om de Duitse toets van morgen in ieder geval tien keer beter te maken dan Nederlands van vandaag, want dan haal ik misschien nog een voldoende. :W
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
Serieus. Ik ben eigenlijk nooit echt ziek... en nu dat mijn mede-stagiair ziek is, begin ik me ook vreselijk te voelen.
Ben ik dan de enige die bang is dat mijn begeleider me wantrouwt. Bleh. Ik wil niet weer een hele dag met barstende hoofdpijn op stage zitten, maar ik wil ook niet thuis blijven
Note to self: niet meer tussen de comments over Civil War bekijken op Facebook, de Stucky fangirls worden helemaal gek door de nieuwe film en ik irriteer me dood :W
"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."
Jaja, leuk dat je een grapje over mn blauwe arm maakt mam. Maar ik maak me serieus zorgen en ik weet dat ik niet moet gaan googlen, maar niets doen helpt ook niet heel veel
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."