• Beste Quizletters,

    Wegens super veel drukte op school en omdat ik op het moment gewoon niet lekker in mijn vel zit, ga ik een tijdelijke break van Quizlet nemen. Dit betekend stories, RPGs, etc. Ik vind het echt super jammer, maar atm moet ik gewoon even prioriteiten stellen. Ik heb geen idee wanneer ik weer terug ben, maar ik hoop over twee weken ongeveer als dit blok van school afgelopen is.

    So see you then, I miss you already :c

    *sadly walks away*

    x
    Lizor
    Cause I couldn't just leave without saying goodbye


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jammer, maar gelukkig dat je niet voor altijd weggaat en je moet nu eenmaal prioriteiten stellen. Good luck!*O*


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    Jammer, maar gelukkig dat je niet voor altijd weggaat en je moet nu eenmaal prioriteiten stellen. Good luck!*O*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Go get 'm! Hopelijk wordt het snel wat rustiger voor je. (:


    She's imperfect but she tries

    Ahw! Het gaat allemaal goed komen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    In ieder geval fijn dat je niet voor goed vertrekt. Ik hoop voor je dat die drukte snel weer een beetje afneemt en je je weer wat prettiger zult kunnen voelen, maar sterkte in de tussentijd. Tot binnenkort! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Doe rustig aan en vergeet niet om goed voor jezelf te zorgen.
    Veel succes en tot snel!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Heel veel succes!


    26 - 02 - '16

    Prioriteiten kunnen stellen is heel belangrijk. Succes!!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh