Je loopt door een vreemde gang. Het is er donker en je hebt geen idee waar het einde is. Je zet een stap en nog één. Dan voel je plots een enorme druk, waarna je plots zonnestralen vanuit het uiterste van de gang ziet komen. Je rent erheen en opeens sta je buiten. De zon schijnt en de temperatuur is zomers. Je kijkt om je heen en ziet dan in de verte een huis. Een statig mooi, maar toch een beetje historisch huis. Ik denk dat de meesten wel doorhadden dat dit een impressie was van de boeken van Ransom Riggs over de bijzondere kinderen van mevrouw Peregrine of miss peregrine's home for peculiar children. Omdat ik een beetje een indruk wilde geven van waar het over ging, heb ik dit stukje geschreven, maar het is niet echt goed ofzo, dus daar wil ik liever niks over horen (heh). Het leek me leuk om hier een rpg over op te starten. Ik vind de boeken echt geweldig en ben nu rond bladzijde driehonderd van omhulde stad. Dit betekent dus wel dat ik het nog niet helemaal uitgelezen heb (duh). De rpg kan zich afspelen in mevrouw Peregrine's lus, maar het leek me eigenlijk leuker om gewoon een hele nieuwe lus te maken met onbekende personages. Ik vroeg me af of hier geïnteresseerden voor zijn en of jullie dan ook nog leuke ideeën hebben. |
you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman