• Hoi,
    Ooit heb ik een nieuw account gemaakt waarvik door privé-redenen veel regelmatiger en liever op zit dan deze, maar zou ik dus graag een paar van mijn quizzen eigenlijk op dat account willen hebben staan, omdat ik in sommigen ontzettend veel werk heb gestoken (en daarom op mijn andere account wil hebben).
    Een manier waarop dit zou kunnen is bijvoorbeeld om bij het aanpas-gedeelte van de quiz aan te kunnen kruisen of je dit op een ander account zou willen hebben, dus dat je dan bijvoorbeeld beide wachtwoorden moet invullen en op je andere account ook.

    Ik snap heel goed waarom deze suggestie zou worden afgewezen want het is een beetje vergezocht, maar ik wou het alsnog even gevraagd hebben:)


    I solemly swear that I am up to no good

    Het zou voor mij persoonlijk niks uitmaken, maar ik zie geen reden waarom het niet nuttig zou zijn. Voor ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ben tegen. Ik denk dat het een gigantische zooi gaat worden. En het is jammer dat je je oude quizzen kwijt bent maar dat is nu eenmaal als je een nieuw account aanmaakt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tegen. Zo kan een quiz ook gemakkelijk overgenomen worden. Bovendien is het nu toch gewoon kopieer en plak werk?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dat lijkt me persoonlijk geen goed idee. Je kan dan vreemde dingen gaan aanmaken en naar random mensen sturen of zo. Dat lijkt me geen goed idee. Het is niet zo heel moeilijk om een beetje te knippen en te plakken.


    What would Emma do?

    ^Ik denk niet dat ze versturen bedoeld. Ik denk dat het eerder gebaseerd is op stories overdragen naar een co-auteur. Toch?

    Ik weet zelf niet wat ik ervan moet vinden. Ik heb er gewoon ook geen idee van of nog meer mensen quizzen van hun oude profiel willen overdragen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben voor.

    Scandal schreef:
    ^Ik denk niet dat ze versturen bedoeld. Ik denk dat het eerder gebaseerd is op stories overdragen naar een co-auteur. Toch?

    Ik weet zelf niet wat ik ervan moet vinden. Ik heb er gewoon ook geen idee van of nog meer mensen quizzen van hun oude profiel willen overdragen.


    Oh, op die manier. Dat zou inderdaad wel logischer zijn. :'D Maar ik ben eigenlijk nog steeds niet echt voor. Ik denk niet dat ik gemakkelijk een quiz met iemand samen zou maken. Als iemand anders me op het idee heeft gebracht, zet ik dat wel in de uitleg of zo. Ik vind het niet echt noodzakelijk.


    What would Emma do?

    Voorlopig wijzen we deze suggestie af omdat het doelpubliek te klein is waarvoor dit van toepassing kan zijn. Misschien dat in de toekomst dit wel interessant kan zijn voor veel users en dat het dan wel op de suggestielijst komt. Maar nu in ieder geval niet. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury