Grimmie schreef:
De steam summer sale bedoel je?
Ik heb GTA 5, The Witcher 3 en ARK: Survival Evolved gekocht (: Hopelijk gaan de prijzen niet op 4 juli nog naar beneden, dat zou jammer zijn. Maar ik ben al blij met alle korting die er nu was. Kan helaas niet alles nog spelen door gebrek aan ruimte op mijn pc en heb zelfs al Assassin's Creed Unity moeten verwijderen om GTA te kunnen installeren.
Hoe duur Skyrim ook is, het is een geweldig spel en ik heb er sinds de sale met kerst al 100 uur aan gespeeld.
Ah, jaloers! Skyrim heb ik ook op zowel mijn Xbox als op mijn PC helemaal kapot gespeeld :p. Ik heb echt heel veel van die oudere games al in vroegere sales gekocht (130 games in mijn library... bleh...) , dus ik zat ook wel naar de nieuwere titels te kijken :p. Momenteel heb ik alleen niet echt zin om meer dan 15 euro per game uit te geven, dus GTA V enzo zijn een beetje te duur nu... Het is dat ik op vakantie nog wat wil kopen, anders had ik ook nog wel een poging gedaan
Overigens is het misschien een idee om een nieuwe (externe) HDD te kopen? Ik heb één harde schijf van 1TB waar eigenlijk al mijn games en grote programma's op staan en ik heb echt nog 400 GB over of zo :'). Probeer Windows ook op een aparte schijf te zetten, dat scheelt echt veel ruimte. Ik heb het op een 256GB SSD staan, maar die zijn nog best wel duur :p
Silvera schreef:
Ik raad Elder Scrolls Online aan. Nog steeds. 
Ik kan armours en shit maken voor je. I'll be your friend.

Ik speel daar wel eens met mijn vriend :p. Alleen tijdens weekenden en vakanties, omdat hij op z'n kamer beperkt internet heeft. Mijn ID is daar hetzelfde als hier :')
[ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 23:24 ]
She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.