• Hi. Ik zoek een cover voor mijn SOTY verhaal, War of Crowns of Kroon van bloed. (Ben er nog niet helemaal over uit)
    Hier vind je een link naar het verhaal.

    Wat wil ik er graag in?

    Deze plaatjes (als het mogelijk is. Je mag ook je eigen plaatjes zoeken, als ze er maar in de buurt komen. De kroon wil ik wel hetzelfde houden, tenzij je een soortgelijke kunt vinden) :





    * Graag verticaal.
    * De randen wil ik niet heel hard hebben. Een beetje zwierig/onduidelijk mag.
    * Een bewegende cover mag ook.
    * Graag een beetje mysterieus.
    * Deze titel wil ik er graag in hebben: War of Crowns ~ SOTY 2016 (Of hoe je het er ook in wilt zetten. SOTY 2016 mag er ook in kleine letters onder)

    Zouden jullie ook een versie willen maken met deze titel? : Kroon van bloed ~ SOTY 2016

    Het lettertype wil ik krullerig, maar ook een beetje recht/stijf. Ongeveer zoals Old English Text MT.
    * Ik weet nog niet of ik hem in kleur of zwart wil, maar als het lukt, zouden jullie de diamanten/steentjes in de kroon gekleurd kunnen maken? Het liefst paars en rood.
    Als jullie nog vragen hebben, mogen jullie ze altijd stellen. Aan het einde van de maand kies ik mijn nieuwe cover, tenzij ik eerder al een hele leuke voorbij zie komen. De beloning is een spotlight naar keuze.

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 13:45 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Valkyries schreef:
    Eigenlijk moet ik aan het schrijven gaan voor m'n eigen SOTY, maar ik wil dolgraag een poging voor je doen, al kan ik niks beloven dat het ook echt goed wordt ofzo :'D


    Ah super! Dank je wel! Hij gaat vast mooi worden, jouw covers kennende. :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    IK ga ook aan de slag ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Yubby schreef:
    IK ga ook aan de slag ^^


    Leuk! Dank je wel! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik probeer ook nog wel even wat ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Numero one:


    En met de andere titel heb ik ook nog (:
    Op mijn computer is hij veel groter, dat zou je even moeten proberen denk ik.
    Edit: Oh, en hij is ook nog eens heel mooi het horizontaal :'D

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 19:51 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Numero one:


    En met de andere titel heb ik ook nog (:
    Op mijn computer is hij veel groter, dat zou je even moeten proberen denk ik


    Die is wel al mooi. Lukt het ook om zoiets verticaal te maken? Ik wilde hem namelijk graag verticaal. En echt heel gaaf, zo met die kroon erboven! :)

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 19:53 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Die is wel al mooi. Lukt het ook om zoiets verticaal te maken? Ik wilde hem namelijk graag verticaal.


    If I could, I would. Maar helaas heb ik geen idee hoe dat moet :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Goed, ik ben klaar met m'n poging, al is het waarschijnlijk niet zozeer hetgeen wat je zoek XD
    Die neiging van eigenwijsheid lijk ik de laatste tijd steeds vaker te hebben... Maar ik vond het in ieder geval erg leuk om iets te proberen.



    Ik merk nu dat ik SOTY 2016 ben vergeten, maar dat kan ik nog altijd toevoegen, moest het nodig zijn.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Goed, ik ben klaar met m'n poging, al is het waarschijnlijk niet zozeer hetgeen wat je zoek XD
    Die neiging van eigenwijsheid lijk ik de laatste tijd steeds vaker te hebben... Maar ik vond het in ieder geval erg leuk om iets te proberen.



    Ik merk nu dat ik SOTY 2016 ben vergeten, maar dat kan ik nog altijd toevoegen, moest het nodig zijn.


    Holyy waaaat?
    WAuw!! Wat superdepuper mooi! Wauw!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Valkyries schreef:
    Goed, ik ben klaar met m'n poging, al is het waarschijnlijk niet zozeer hetgeen wat je zoek XD
    Die neiging van eigenwijsheid lijk ik de laatste tijd steeds vaker te hebben... Maar ik vond het in ieder geval erg leuk om iets te proberen.



    Ik merk nu dat ik SOTY 2016 ben vergeten, maar dat kan ik nog altijd toevoegen, moest het nodig zijn.


    Wauw, deze is heel mooi! Ik wist wel dat hij mooi ging worden. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Wauw, deze is heel mooi! Ik wist wel dat hij mooi ging worden. (:

    Nawww Merci :3
    De Nederlandse titel blijf ik nog steeds geweldiger vinden de de Engelse :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Nawww Merci :3
    De Nederlandse titel blijf ik nog steeds geweldiger vinden de de Engelse :'D


    Waarschijnlijk verander ik hem morgen of overmorgen toch daarnaar.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    well I tried something

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 21:55 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Yubby schreef:



    well I tried something


    Mooi gedaan! (:
    (Zie ik nou goed dat je STOY hebt geschreven? (: )

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 21:50 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Mooi gedaan! (:


    Okay sorry was vergeten de tweede erbij te uploaden alleen ziet ie er een beetje vaag eruit.. Effekes kijk of ik dat kan fixen

    Das beter.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 21:55 ]


    I just caught the wave in your eyes