• Hello peeps,
    Ik moet voor school een boek voorstellen a.d.h.v. een trailer.
    Ik heb er ontzettend veel zin in en aangezien ik echt heel veel lees (en mijn leerkracht weet dat), wil ik iets deftig afleveren. C:
    Het probleem is dat ik niks van trailers maken afweet. Blijkbaar mogen ze juist niet te lang zijn..
    Ik heb ook geen flauw benul waar ik fragmenten vandaan moet gaan halen. En ik zal werken met WMM (ookal is dit niet het beste programma ooit).
    Verder kan ik ook niet kiezen welk boek ik wil voorstellen..
    Deze
    Of deze
    Of deze
    Of deze
    Ik denk dat ik met jullie hulp al ver zou komen aangezien er hier super mooie trailers voor super story's verschijnen!


    Why so serious? :]

    Ik moest ook vaak boektrailers maken voor school en wat wij altijd deden was zelf met de camera aan de slag gaan. Dus in plaats van fragmenten van internet af te halen deden we het zelf. Maar dit is nogal tijdrovend en het kost veel moeite om te kijken wie welke rol gaat vertolken... etc. etc.
    Dus, ik zou gewoon op zoek gaan op youtube.
    Ik zou van te voren wel kijken vanuit welke film/serie je de fragmenten wilt halen anders zoek je namelijk erg lang denk ik.
    Qua bewerken van filmpjes zou ik zeggen moviemaker en anders staan er ook programma's die je kan downloaden van internet, moet je wel even kijken of het betrouwbaar is.
    En als je nog geen idee hebt wat je in je filmpje wilt, een story board maken is altijd erg handig.

    Succes!


    Happiness in intelligent people is the rarest thing I know.

    Chlomo schreef:
    Ik moest ook vaak boektrailers maken voor school en wat wij altijd deden was zelf met de camera aan de slag gaan. Dus in plaats van fragmenten van internet af te halen deden we het zelf. Maar dit is nogal tijdrovend en het kost veel moeite om te kijken wie welke rol gaat vertolken... etc. etc.
    Dus, ik zou gewoon op zoek gaan op youtube.
    Ik zou van te voren wel kijken vanuit welke film/serie je de fragmenten wilt halen anders zoek je namelijk erg lang denk ik.
    Qua bewerken van filmpjes zou ik zeggen moviemaker en anders staan er ook programma's die je kan downloaden van internet, moet je wel even kijken of het betrouwbaar is.
    En als je nog geen idee hebt wat je in je filmpje wilt, een story board maken is altijd erg handig.

    Succes!


    Dankjewel!


    Why so serious? :]