Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.
[ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 13:25 ]
We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]
Godverdomme symbolen wiskunde welke gek bedenkt dit ook, shit shit ik ga echt een onvoldoende halen.
Ik ben echt de meest domme persoon die er is, iedereen gaat godverdomme over naar havo/vwo en dan blijf ik in de 2e of ga ik naar TL.
Echt goed bezig Famke, straks sta je 3 vakken voldoende. Je ouders zullen trots zijn.
Godverdomme symbolen wiskunde welke gek bedenkt dit ook, shit shit ik ga echt een onvoldoende halen.
Ik ben echt de meest domme persoon die er is, iedereen gaat godverdomme over naar havo/vwo en dan blijf ik in de 2e of ga ik naar TL.
Echt goed bezig Famke, straks sta je 3 vakken voldoende. Je ouders zullen trots zijn.
Ik weet niet of ik je zou kunnen helpen met wis?..
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."
Lieve schat, je bent echt niet dom. Wiskunde is verdomd lastig, en ik ben ook tot de vierde gekomen met elk jaar een 5 afgerond voor Wiskunde. You can do it. Maar je bent echt niet dom. Dat kan ik echt niet geloven.
Trikova schreef:
(...) Lieve schat, je bent echt niet dom. Wiskunde is verdomd lastig, en ik ben ook tot de vierde gekomen met elk jaar een 5 afgerond voor Wiskunde. You can do it. Maar je bent echt niet dom. Dat kan ik echt niet geloven.
Wiskunde en rekenen zijn kut. Ik haalde nooit meer dan een 2 en op mijn eindrapport op het vmbo had ik een 1,8 :')