Ik wil hier toch even op reageren, al weet ik niet of je daar per se behoefte aan hebt, maar oké.
Ik herken me behoorlijk in wat je zegt, al heb ik dit zelf op een andere manier. De reden dat ik denk dat het makkelijker is, is omdat wij toch meer op afstand zijn. Zelfs al zouden we je veroordelen op hoe je je over iets voelt, dan nog zouden wij jou daar amper in kunnen beschadigen, omdat je dan gewoon van deze website verdwijnt, bijvoorbeeld. Als dit face to face gebeurt kan dat niet. Daarnaast is het naar mijn idee ook moeilijker omdat je gewoon recht in iemands gezicht moet zeggen wat er is, terwijl dit hier gewoon veilig vanachter een computer kan.
Kun je niet proberen een brief op te stellen aan degene waaraan je het kwijt wilt? Je zou hem niet eens per se hoeven versturen, maar misschien kun je zo de dingen op een rijtje krijgen en ik hoop dat je daarmee dan een houvast hebt voor als je er klaar voor bent om het te vertellen. Ik vind het in ieder geval echt naar om te lezen dat je er zo mee zit en wat dat betreft zou ik je supergraag willen helpen, al kan ik dat dus niet echt. Ik hoop dat je er binnenkort nog uit zal gaan komen.