• Ja. Ik had boodschappen gedaan en mijn sjaal op tafel laten liggen. Met als resultaat, toen ik terug kwam, dat de kat er heerlijk op lag te slapen. Normaal heb ik dat eigenlijk liever niet, omdat de kat er dan met zijn nagels in gaat, maar hij lag zo lekker dat ik het maar zo liet. Wel heb ik er wat foto's van gemaakt die ik wel met jullie moest delen, naar mijn mening. Om Pim's aandacht te trekken heb ik een zak Doritochips moeten gebruiken. De gewone eigen merk vond hij niet interessant genoeg. Hij heeft wel smaak, moet ik zeggen.



    26 - 02 - '16

    Awh, wat lief!! En ook hele mooie foto's joh!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Awh, wat lief!! En ook hele mooie foto's joh!


    Dankjewel! Ik denk ook dat het een stukje gewenning is, hihi. Hij is behoorlijk gewend aan de camera's (:


    26 - 02 - '16

    Wauw. Wat een mooie foto's! Ik ben tegenwoordig ook -mede door jou- aan het oefenen met foto'svan onze hond maken. Alleen wil ons hond niet altijd meewerken, dat is wel jammer. Ze loopt bijna altijd weg. Haha. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Wauw. Wat een mooie foto's! Ik ben tegenwoordig ook -mede door jou- aan het oefenen met foto's van onze hond maken. Alleen wil ons hond niet altijd meewerken, dat is wel jammer. Ze loopt bijna altijd weg. Haha. (:



    Dankjewel!
    Ah dat probleem heb ik ook met mijn hond :3
    Geef het wat tijd en probeer onopvallend te zijn. Dat werkt naar mijn mening het best. De leukste foto's zijn wanneer ze toevallig je kant op kijken en eigenlijk niet door hebben dat je met een camera foto's van ze maakt (;


    26 - 02 - '16

    Vanmiddag lag hij ook zo lief te slapen (bloos)


    26 - 02 - '16

    Aaaawwwh lieve pimmetje^^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    Aaaawwwh lieve pimmetje^^^


    Hihi, nu wel c;

    Pas heeft hij nog een bloempot van de vensterbank geduwd ;x


    26 - 02 - '16

    Pim is echt een schatje :'D
    Ik vind die blik van hem, zoals op de foto rechtsonder altijd erg leuk om te zien :')

    [ bericht aangepast op 5 feb 2016 - 21:07 ]


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    Pim is echt een schatje :'D
    Ik vind die blik van hem, zoals op de foto rechtsonder altijd erg leuk om te zien :')


    Ja hè? (:
    Die blik was toen ik met die zak doritochipjes begon te rammelen, haha


    26 - 02 - '16

    Aah wat schattig :3 Wat een komisch ding ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Naz schreef:
    (...)

    Ja hè? (:
    Die blik was toen ik met die zak doritochipjes begon te rammelen, haha


    Haha. Wat er eigenlijk schuilgaat achter een foto. Aandacht proberen te trekken met een zak doritochips. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    FrenchFries schreef:
    Aah wat schattig :3 Wat een komisch ding ^^


    Hij is inderdaad grappig. De grappigste momenten zijn eigenlijk tussen het foto's maken door. Dat hij continu rolt en me dan aankijkt op een manier waardoor je voor een fractie van een seconde zijn vampiertandjes ziet, hihi.


    26 - 02 - '16

    Scribe schreef:
    (...)

    Haha. Wat er eigenlijk schuilgaat achter een foto. Aandacht proberen te trekken met een zak doritochips. ^^


    Ja, of een paar sokken. Dat vindt hij ook fascinerend.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2016 - 21:12 ]


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    (...)

    Hij is inderdaad grappig. De grappigste momenten zijn eigenlijk tussen het foto's maken door. Dat hij continu rolt en me dan aankijkt op een manier waardoor je voor een fractie van een seconde zijn vampiertandjes ziet, hihi.

    Aahw dat is echt heel lief, als in een foto van mijn hond probeer te maken loopt ze gewoon altijd zo van "je bekijkt het maar" haha :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik kan naar Pim blijven kijken! Alleen voelen mijn eigen katten zich dan zo bedrogen.:/


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!