• [center]Zover ik zag, was er nog geen topic over deze films. De nieuwe film lijkt populair te zijn op quizlet, en natuurlijk moeten we de oudere films niet vergeten. Dit is de plek om te praten over alle Star Wars gerelateerde dingen.

    Dus ben je een fan van de nieuwe of oude films, of zelfs de prequels (just kidding, I love the prequels)? Kom dan hier kletsen!


    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 18:56 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Omg, facebook heeft Star Wars stickers. Raad eens wie er alleen nog maar zo communiceert?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Die zijn awesome ja. :Y)

    Kon ik ze ook maar op quizlet gebruiken. Of in het echte leven, please.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Star Wars bruiloft in mijn college. Nice.

    ik heb rare colleges


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Mod-mededeling: Leeggehaald wegens ongepaste website

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 feb 2016 - 16:58 ]

    Mod-mededeling: Leeggehaald wegens ongepaste website

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 feb 2016 - 17:12 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:



    Jaaa, dat is een van die gif edits waar ik naar linkte, haha. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hebben jullie ook Kylo Ren op Undercover Boss gezien? :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Val schreef:
    Hebben jullie ook Kylo Ren op Undercover Boss gezien? :'D


    Ja! Zo leuk (:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb echt zin om een Star Wars username te nemen, mieeeep.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Al iets in gedachten? ^


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Al iets in gedachten? ^


    Ja, een stuk of drie of zo. Ik was echt verbaasd dat ze nog vrij waren. Organa, of Naberrie of BB-8. Maar volgens mij was er al iemand met BB8 toch? Ik ben hier echt gevaarlijk mijn wanted usernames aan het droppen hahaha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Valet schreef:
    (...)

    Ja, een stuk of drie of zo. Ik was echt verbaasd dat ze nog vrij waren. Organa, of Naberrie of BB-8. Maar volgens mij was er al iemand met BB8 toch? Ik ben hier echt gevaarlijk mijn wanted usernames aan het droppen hahaha.


    Ja, volgens mij was BB8 er al, hoewel ik niet met zekerheid kan zeggen of diegene die nog heeft. Organa is mijn favoriet.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ja, volgens mij was BB8 er al, hoewel ik niet met zekerheid kan zeggen of diegene die nog heeft. Organa is mijn favoriet.


    Yay, I did it! Dank je wel voor de hulp, haha. Nu ga ik door het Q-leven als Organa.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )