Rollen gezocht!
Nu kan ik zelf best goed karakters verzinnen, maar dit verhaal blijkt lastiger te verzinnen zijn dan ik dacht.
Gelukkig ben ik lid van deze site en kan ik gewoon een oproepje plaatsen, want jullie zijn creatief genoeg (:
Het verhaal gaat over drie meisjes, één met wit haar, één met zwart haar en eentje met rood haar. Nu is hun verhaal uiteindelijk anders, maar allemaal zijn ze op zoek naar iets waarmee ze iemand kunnen redden die ze zijn verloren of binnenkort zullen verliezen. Die personen zijn, zonder dat de meisjes het weten, allemaal bezeten/de vermomming van een bepaalde mythe. Zo is er eentje de gastheer van Lucifer, de ander is de voormalige vorm van Bloody Mary, en de laatste heeft iets met een Sugar Plum Fairy. De rest heb ik nog niet bepaald, alleen dat het zich in de Victoriaanse tijd afspeelt en dat de meisjes ongeveer zestien zijn.
Nu zoek ik een aantal karakters, ik zal zelf de origineelste en meest gepaste uitkiezen
Ik zoek dit:
- De psycho
Dit is de beste vriend van Kaylee (Het meisje met witte haar)
- Mary Lynn
Dit is de menselijke versie van Bloody Mary, en ook de beste vriendin van Annie (het meisje met rode haar)
- De laatste persoon die gered moet worden
Het meisje met zwart haar heeft nog niemand die ze moet redden, we weten alleen nog maar dat hij of zij in coma ligt, dus hier ben je vrij in (:
- De Sugar Plum Fairy of Banshee
Deze moet wel vermomd zijn. Ze is sowieso verbonden aan Kaylee, hoe mag je zelf weten
- Andere bijrollen, zoals broers, zussen, politieagenten
Voor de leukste vind ik wel een mooi plekje. Want een verhaal is gemaakt van bijpersonen (: Het mogen ook onmenselijke karakters zijn
Nu even voor de duidelijkheid: Kaylee is een arm, koppig en jongensachtig meisje en zo goed als een zwerver. Een dief, eigenlijk. Annie is niet speciaal rijk of arm, een gewoon persoon dus. Ze is verlegen, onschuldig, naïef. En het meisje met zwart haar is heel rijk. De dochter van een graaf, hertog of baron. Ze is redelijk beleefd, vriendelijk maar ook bazig en wat neerbuigend. Dit kan handig zijn voor de karakters.
Dit lijstje moet je invullen:
Naam
Leeftijd
Ras (Omdat er ook wat onmenselijke wezens in zitten)
Karakter
Uiterlijk (Er mag een foto bij, maar deze gebruik ik alleen voor mezelf)
Angsten
Zwak punt
Extra?
Het verhaal is een mengsel van horror en fantasy, dus de karakters moeten daar wel in passen. Maar nu hoeft niet iedereen een monster te zijn, het gaat erom dat het geen moderne hippies of eenhoorn- liefhebbers zijn. Grappige, schattige en onschuldige karakters zijn gewoon toegestaan.
Zet erbij welke rol je invult!
[ bericht aangepast op 2 feb 2016 - 17:09 ]
obsessive rage