• Oké onder het nom van: meer persoonlijke nutteloze topics, hier gaan we:

    Ik heb heel impulsief concertkaartjes gekocht voor Daughter en het is dus al a.s. maandag. In Paradiso. Aaarggg. Ik had één van de laatste kaartjes nog weten te bemachtigen.
    EN IK GA HELEMAAL ALLEEN T_T
    MAAR IK VIND HET ZO TOF.

    Kennen jullie Daugher? Gaan er misschien meer mensen?

    Wat was jullie laatste impulsieve aankoop?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 21:54 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Mijn dag vandaag bestond bijna alleen maar uit impulsieve aankopen. Ik denk dat een spelletje voor de DS, die ik waarschijnlijk nog niet gelijk ga spelen, wel het toppunt was :'D

    Veel plezier alvast bij het concert c;


    26 - 02 - '16

    Mijn laatste impulsieve aankoop was een schildpad. Ergens was ik goed voorbereid, maar ik heb ze sneller gekocht dan eigenlijk de bedoeling was. :')

    Klinkt leuk, ik ken ze niet. ^^ Ik heb al hele dagen alleen op Werchter rondgelopen en ik heb me ook goed geamuseerd, dus dat komt vast in orde! Veel plezier. ^^


    What would Emma do?

    Hahaha maar, maar, oké. Is het normaal om impulsief shit te kopen?
    Ik koop alleen maar impulsief eten. En dan nog kan ik drie rondjes in een winkel rondlopen met de gedachte: ''Ik heb vreselijke honger maar nergens zin in.''

    :')


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Omgggg Daughter. Ik ben zo jaloers, dat is zulke chille fijne muziek.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    Omgggg Daughter. Ik ben zo jaloers, dat is zulke chille fijne muziek.

    D'r zijn er nog 6 te krijgen bij viagogo ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Mijn laatste aankoop was een fashion corset uit Polen. Misschien niet zo heel slim van mij :')

    De naam komt mij bekend voor, komen ze niet uit Engeland?


    Seasons will change, but I shall remain

    Hooverphonic schreef:
    Hahaha maar, maar, oké. Is het normaal om impulsief shit te kopen?
    Ik koop alleen maar impulsief eten. En dan nog kan ik drie rondjes in een winkel rondlopen met de gedachte: ''Ik heb vreselijke honger maar nergens zin in.''

    :')


    Remember me yesterday? Hallo radio.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Omg ohjaa @ SPECS haha dat klopt. :P
    En @Serenata, Yep, ze komen uit Londen. ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Omg ohjaa @ SPECS haha dat klopt. :P
    En @Serenata, Yep, ze komen uit Londen. ^^


    Maandag komtie aan als het goed is, ik hoop dat de kleur klopt want in de winkel leek die rood en op bol.com stond er 'bruin', maar de kleur leek er wel op. Nu hopen dat het niet vervormt is door mijn laptop.(":


    You were born original, don't die as a copy.

    Hooverphonic schreef:
    (...)
    D'r zijn er nog 6 te krijgen bij viagogo ^^


    ik zit helaas nogal krap bij kas én in m'n eindexamenjaar dus om nou 2 uur te reizen voor een concert op maandag... niet zo slim. have fun though!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik weet niet precies wat mijn laatste impulsaankoop was, maar er is een kans van 95% dat het een boek was. Bol.com heeft via mij al enorm veel verdiend aan hun "als je nog iets van tien euro koopt, is de verzending gratis!" want ik val er iedere keer voor. :W Niet dat ik het heel erg vind, want ik heb nu wel een hoop boeken.

    Alvast veel plezier. *O*
    Dingen in je eentje doen zou echt meer sociaal geaccepteerd moeten zijn. Het is eigenlijk best wel raar dat er impliciet wordt verwacht dat je altijd vrienden bij de hand hebt die exact dezelfde dingen willen doen als jij. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, geen. Ik ben totààl niet impulsief en extreem bedachtzaam. :'D Ik kan me niet herinneren ooit één iets impulsiefs in mijn leven heb gedaan... Maar super leuk dat je nog kaartjes hebt weten te bemachtigen. Amuseer je. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Mijn laatste impulsieve aankoop was een Pathé Unlimited kaart. :')


    Caution first, always.