• Van de week kwam een vriendin, waarvan ik dacht dat ze me aan de kant had gezet, ineens aanzetten met het idee om naar Almere te gaan vanwege de Primark. Haar vriend zou ook meegaan en dat is een prima gozer, dus ik stemde in. Ze kwamen me ophalen met de auto en alleen al door het feit dat ik dolenthousiast was over het feit dat we naar Almere zouden gaan, kon ik mijn geluk niet op. Toen kwam de vraag hoe ik het was geregeld met eventueel eten, omdat ik dat niet met mijn ouders had overlegd. Toen zei die vriendin, G zal ik haar voor het gemak even noemen, dat ze met mijn moeder al kortgesloten had dat ik niet thuis zou eten vanavond. De vraag was alleen wáár ik wilde eten. Zij zou trakteren. Dat was een moment waarop de tranen mij zowat in de ogen sprongen, want ze hadden mijn moeder ook gewoon in het complot betrokken en mij compleet willen verrassen.

    Het shoppen was geweldig. Het was niet belachelijk druk bij de primark en ik ben ook dik geslaagd. Een selfiestick (voor m'n ouders, want die willen al vet lang zo'n ding) een blouse/jurk ding in legergroen, een blouse met t-shirt eronder, een t-shirt met 'enjoy coca cola' erop, en een vet awesome shirt die ik op de mannenafdeling vond. Mijn zus vond de dingen die ik op de mannenafdeling heb gevonden minder leuk, maar dat mag de pret niet drukken. :Y)

    In een andere winkel heb ik twee broeken gevonden en ik ben ook nog naar de big bazar geweest. Bij de big bazar heb ik een huisdierenkleed gekocht waar de kat heerlijk op zal slapen vannacht en een kleinigheidje voor m'n moeder.

    Afijn, vanavond zijn we dus uit eten gegaan bij de Piri piri. Een kiprestaurant. Ik had een heerlijk hoofdgerecht; spareribs en kippenvleugeltjes met daarbij een schaaltje knoflooksaus. Lekkah.



    Als nagerecht had ik een kopje thee met een plakje cake, twee koekjes, twee bonbons, twee chocolaatjes (in de smaken melk en puur), een schaaltje met slagroom, een af andere chocoladelolly met soort van mokka smaak mousse erin en een koffielikeurtje (die was sterk tho, want ik ben totaal niet gewend aan alcohol)


    Dat likeurtje besloot ik in een keer achterover te slaan, want het zat in zo'n borrelglaasje, en dat heb ik geweten D:



    Al met al kijk ik terug op een dag die gewoonweg geweldig was en veel voor mij betekent (:

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 21:38 ]


    26 - 02 - '16

    Lijkt me een leuke dag! Hopelijk volgen nog veel van zulke leuke dagen. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Lijkt me een leuke dag! Hopelijk volgen nog veel van zulke leuke dagen. ^^


    Ja, het was zeer geslaagd!
    Misschien gaan we over een maand of twee ook nog naar zwembad. Gaat ook gezellig worden, denk ik c;


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    (...)

    Ja, het was zeer geslaagd!
    Misschien gaan we over een maand of twee ook nog naar zwembad. Gaat ook gezellig worden, denk ik c;

    Zwemmen is altijd leuk. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury