• Nah ik overdrijf niet hoor.....sinds vanmiddag is mijn aller grootste droom namelijk om eigenaar te zijn van deze super awsome radio.(cat)

Hoe dan ook, daar had ik al een topic over gemaakt, maar 75 euro vond ik nogal prijzig....dus zo werd de jacht geopend!=3

Nu heb ik een site gevonden waar hij voor 39,25 te koop is en 5 euro verzendkosten (en dat klinkt me toch veeeel beter in de oren.8D), maar ik weet dan natuurlijk weer niet of die betrouwbaar is. Dus help?

http://www.snel4u.nl/retrodesignamfmradiobruin-p-550475195.html

You were born original, don't die as a copy.

Aan mod: sorry voor de caps. Ietsiepietsie te enthousiast enzo.=d

Ik heb je titel even aangepast, enkel hoofdletters is niet toegestaan. ^^

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Ledecky schreef:
    Ik heb je titel even aangepast, enkel hoofdletters is niet toegestaan. ^^

(A)

Doe radio's zijn zo awesome! Ik ken de site niet, dus ik heb geen idee. Lijkt een zelf in elkaar gestoken website, vind ik.

16 - 09 - '17

Reigns schreef:
    Doe radio's zijn zo awesome! Ik ken de site niet, dus ik heb geen idee. Lijkt een zelf in elkaar gestoken website, vind ik.

Jaaaa, ik MOET er echt eentje hebben.='D Ik vind de website ook cheap uitzien, maar ik lees eigenlijk niks dan goede dingen, naast dat de levering soms een dag vertraagd is. Dus ik twijfel.='d

Gave radio!
    Hmm dunno. Ikzelf zou het eigenlijk gewoon doen als je met PayPal betalen kunt. Maar dat ben ik en ik maak wel vaker fouten. x) hahaha
    Maar alsnog is dat ding onwijs gaaf. *-*

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Ipseity schreef:
    Gave radio!
    Hmm dunno. Ikzelf zou het eigenlijk gewoon doen als je met PayPal betalen kunt. Maar dat ben ik en ik maak wel vaker fouten. x) hahaha
    Maar alsnog is dat ding onwijs gaaf. *-*

Hmmm ja ik heb paypal, maar waarom zou je het dan wel doen?='D Ik ben bang dat ik dadelijk 44,25 kwijt ben.x'D
    I LIKE IT TOO YOL.=3

[ bericht aangepast op 29 jan 2016 - 23:06 ]

SPECS schreef:
    (...)

Hmmm ja ik heb paypal, maar waarom zou je het dan wel doen?='D Ik ben bang dat ik dadelijk 44,25 kwijt ben.x'D
    I LIKE IT TOO YOL.=3

Omdat je met PayPal je geld terug kunt eisen. Maar ik weet niet hoe en het zal vast wel lang duren eer je dan je geld terug hebt. Maar mijn ma weet het wel, daarom dat ik het dan wel zou doen. Hoewel ik moet zeggen dat ik wel eerst een onbekende site naar mn ma stuur met de vraag wat zij ervan vindt, lol. :p

Wow, die radio is echt super gaaf!

Maar... It pains me to break it out to you, hij is niet op voorraad...?

It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

Ipseity schreef:
    (...)

Omdat je met PayPal je geld terug kunt eisen. Maar ik weet niet hoe en het zal vast wel lang duren eer je dan je geld terug hebt. Maar mijn ma weet het wel, daarom dat ik het dan wel zou doen. Hoewel ik moet zeggen dat ik wel eerst een onbekende site naar mn ma stuur met de vraag wat zij ervan vindt, lol. :p

Hmmm ja, nu vraag ik me af of het paypal of Ideal was wat ik heb.x'D Hoe dan ook, wat ik zelf vind zijn alleen maar goede reviews, maar ik had gehoopt dat iemand hier al ervaring had daarbij.^^

Psss... Hij staat geloof ik ook op bol.com Klik

It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

SPECS schreef:
    (...)

Hmmm ja, nu vraag ik me af of het paypal of Ideal was wat ik heb.x'D Hoe dan ook, wat ik zelf vind zijn alleen maar goede reviews, maar ik had gehoopt dat iemand hier al ervaring had daarbij.^^

Ik heb dr geen ervaring mee, sorry. En met dat met PayPal weet ik dus niet hoe het precies zit, misschien dat je ouders dat wel weten?

Hooverphonic schreef:
    Psss... Hij staat geloof ik ook op bol.com Klik

I LOVE YOU, I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU ILOVE YOU OVLEIFKE OLEJI LIVE LYIEN. omy, waarom heb ik daar niet gekeken.
    Dat is nog goedkoper!

SPECS schreef:
    (...)

I LOVE YOU, I LOVE YOU I LOVE YOU I LOVE YOU ILOVE YOU OVLEIFKE OLEJI LIVE LYIEN. omy, waarom heb ik daar niet gekeken.
    Dat is nog goedkoper!

Hihi, graag gedaan ^^

Als je even kijkt op een website zoals beslist.nl oid dan krijg je meer winkels te zien waar ze hetzelfde verkopen
    Ik heb nog even snel gezocht, en bij een outlet kan je hem voor nog goedkoper krijgen. (: klik

Hooverphonic schreef:
    (...)

Hihi, graag gedaan ^^

Als je even kijkt op een website zoals beslist.nl oid dan krijg je meer winkels te zien waar ze hetzelfde verkopen
    Ik heb nog even snel gezocht, en bij een outlet kan je hem voor nog goedkoper krijgen. (: klik

Maar maar, ik heb op beslist gekeken.(': Pfff haha, bedankt.='D
    Omg, nu vraag ik me wel af of die site betrouwbaar is....wat doe je me aan?(":