• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

Reminder: You're amazing

Shawn schreef:
    (...)

Verslagen die af moeten ;D
    En wat moet ik me voorstellen bij koffers? :')

Nou, ik moet in elke koffer verschillende kledingstukken stoppen en die dan inleveren op school... Oké nee.

Koffers zijn gewoon verslagen, maar dan zijn de vragen al voor je verzonnen, wacht *gaat screenshot maken*
    1
    2
    3
    Dit zijn voorbeelden die ik al heb gedaan uit koffer 2.
    Nou, het gaat dus over de onderwerpen die we behandelen en het heeft allemaal met eten/keuken te maken, because koksopleiding ;')

Dus dat c:

[ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 20:41 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Damn, ik wil echt naar huis. Nog anderhalf uur Gail, nog een anderhalf uur volhouden. You can do it!

-

Oké, ik heb dat hele toneelstuk gezien maar hoe dafuq moet ik die rolverdeling maken als ik driekwart van de namen niet eens hoor?

MENEER DE SOUFFLEUR!!
    (Lol, slechte grap)

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Ben ik de enige die zich afvraagt hoe ik zou heten als ik geboren was als een jongen?

— Inner peace, it's hard to find. —

Weer met het verkeerde been uit bed gestapt of heb ik weer wat fout gedaan?

16 - 09 - '17

Trikova schreef:
    Ben ik de enige die zich afvraagt hoe ik zou heten als ik geboren was als een jongen?

Mijn ouders hadden serieus Frank en Freek voor ogen als ik ook een jongen was. Maar helaas kregen ze een jongen en een meisje en geen twee jongens. Thank god. :W

Trikova schreef:

Nee, ik weet het wel; Paddy. Ik zou dan vernoemd zijn naar een van die kinderen van The Kelly Family. Nu ben ik vernoemd naar hun achternaam; Kelly ;'D

Ich liebe dich 27.12.23

Trikova schreef:

Ik had Ricardo geheten.

I'm your little ray of pitch black.

Trikova schreef:

Ik had waarschijnlijk William geheten ;x

26 - 02 - '16

Trikova schreef:

Nope, al heb ik het mijn ma wel eens gevraagd. Ben de naam alleen vergeten :')

//Ja logisch dat ik geen namen kan vinden. Ik hoop maar dat de docente ermee akkoord gaat :/

Trikova schreef:

Bij mij was het Joachim geweest. :') Toen mijn broer uiteindelijk kwam waren ze al een beetje van gedacht veranderd en werd het Jonas.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Een beste vriend hebben is niet leuk als je niet durft te zeggen hoe slecht je je voelt omdat je bang bent dat hij het contact dan weer verbreekt.

i put the fun in funeral

Zal ik ook eens zo reageren? Kijken of jij het zo leuk vindt.

16 - 09 - '17

En dit is de reden waarom ik niet dicht. Vreselijk, die poetry week.

NOG EEN VERSLAG en een samenvatting te gaan. OH god. Zo blij nu. Samenvatting doe ik morgen even snel en het verslag is het moeilijkste van allemaal maar nog maar eentje.

"Ignite, my love. Ignite."