• Het is ongeveer een week geleden uitgegaan met mijn vriendin (we pasten gewoon totaal niet bij elkaar) en nu ben ik wel weer toe aan een nieuwe relatie, maar ja, hoe vind men dat? Ik kom (aangezien ik nu bezig ben het vwo af te maken op de vavo en maar 2 dagen in de week les heb en omdat ik nog zoekende ben naar een bijbaan) niet echt heel vaak onder de mensen. Ik ben geen uitgaanspersoon dus dat valt af en apps als tinder zijn me te oppervlakkig en daar heb je een smartphone + Facebook voor nodig (2 dingen die ik om de negatieve bijwerkingen ervan op mijn leven niet van plan ben weer te nemen) dus mijn vraag aan jullie is: wat zijn goede dating-apps/sites of andere mogelijkheden om mensen te leren kennen? (Ook voor andere tips of vragen mag je uiteraard hier posten)

    Alle hulp is welkom, ik heb liefde nodig in mijn leven :(

    Het is één week uit, en je wilt al een nieuwe vriendin? Weet je zeker dat je niet gewoon het gevoel mist, in plaats van écht een vriendin willen hebben?
    Maar goed, MeetMe is wel een leuke app. Niet alleen voor dates, maar ook om gewoon leuke mensen op te ontmoeten. Oh, en Interpals vind ik zelf ook leuk.

    Edit: Taalfout eruit gehaald.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 23:51 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Uh. Ik raad je aan om er niet naar op zoek te gaan, maar om het vanzelf te laten komen. Dan heb je meer kans op een oprechte relatie, in plaats van iets waar geen liefde/connectie in is te vinden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ellaria schreef:
    Het is één week uit, en je wilt al een nieuwe vriendin? Weet je zeker dat je niet gewoon het gevoel mist, in plaats van écht een vriendin willen hebben?
    Maar goed, MeetMe is wel een leuke app. Niet alleen voor dates, maar ook om gewoon leuke mensen op te ontmoeten. Oh, en Interpals vind ik zelf ook leuk.

    Edit: Taalfout eruit gehaald.


    Nou ja het was al langer een soort van uit maar sinds een week officieel. Ik weet redelijk zeker dat ik wel 'écht een vriendin wil hebben'.. Toch bedankt voor de hulp.

    Dude, wat..? Het is een week uit en je bent alweer op zoek? Lekker diepe relatie was dat dan.


    ars moriendi

    Echte liefde kan je niet dwingen. Dat overkomt je. (bloos)
    Althans zo denk ik er toch over. Ik heb verder ook totaal geen ervaring met dating sites e.d. omdat ik dat de grootste onzin ever vind, maar ik ben dan ook niet bepaald op zoek :W Sterkte ermee in ieder geval.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 0:20 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Apocalyptic schreef:
    Dude, wat..? Het is een week uit en je bent alweer op zoek? Lekker diepe relatie was dat dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Macabre schreef:
    Uh. Ik raad je aan om er niet naar op zoek te gaan, maar om het vanzelf te laten komen. Dan heb je meer kans op een oprechte relatie, in plaats van iets waar geen liefde/connectie in is te vinden.


    Interessante opmerking maar ik denk eigenlijk dat een goede connectie juist minder makkelijk kan worden gevonden door je relatiestatus door het noodlot te laten bepalen want als je gewoon afwacht (wat niet alleen heel lang kan duren) ben je afhankelijk van de kringen waar je je op dat moment in bevind (en die bij mij redelijk klein zijn) terwijl je met apps/sites een veel groter bereik hebt en ook meteen kan kijken of iemand into dezelfde dingen is als jij en ongeveer het soort persoon is waarnaar je op zoek bent.

    Apocalyptic schreef:
    Dude, wat..? Het is een week uit en je bent alweer op zoek? Lekker diepe relatie was dat dan.


    Ja, dat was het wel. Ik denk niet dat gewoon omdat jij niet hetzelfde zou doen in een in jouw hoofd vergelijkbare situatie je daarom kan concluderen dat ik geen diepgaande relatie had......... -.-

    Klogavis schreef:
    (...)

    Ja, dat was het wel. Ik denk niet dat gewoon omdat jij niet hetzelfde zou doen in een in jouw hoofd vergelijkbare situatie je daarom kan concluderen dat ik geen diepgaande relatie had......... -.-

    Hoe zou jij het vinden als jouw exvriendin na een week alweer met een ander liep? Voelt dan ook alsof het niks voorstelde. Doe lekker wat je wilt hoor, maar ik vind het een beetje raar.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Hoe zou jij het vinden als jouw exvriendin na een week alweer met een ander liep? Voelt dan ook alsof het niks voorstelde. Doe lekker wat je wilt hoor, maar ik vind het een beetje raar.


    Ik zou dat juist leuk voor haar vinden? Wij staan nog gewoon op vriendschappelijke voet maar hebben samen besloten dat als partners het veel minder goed gaat aangezien we op bepaalde cruciale punten te veel verschillen. (Terwijl de relatie toen het nog wel goed ging toch wel degelijk diepgaand was.)
    Nogmaals, ik raad je aan niet vanuit je eigen denken te redeneren wat het handelen van anderen betreft. Ik vroeg om hulp en tips en niet om kritiek van iemand die commentaar geeft op al dat wat van haar(/zijn) concept van een goede relatie afwijkt.

    Liefde hoef je niet perse in een de vorm van een vriendin of vriend te vinden. Kun je niet liefde vinden in je familie en vrienden? Ik zou je verder ook aanraden om niet op zoek te gaan naar de liefde. Dat is iets wat je overkomt, niet waar je naar op zoek gaat. Ik zou gewoon genieten van singleleven en het gewoon op je af laten komen. Mocht je graag meer kans maken om iemand tegen te komen: ga leuke dingen doen en ben spontaan naar je medemens, zodat je ook kans maakt om diegene daadwerkelijk tegen te komen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Peralta schreef:
    Liefde hoef je niet perse in een de vorm van een vriendin of vriend te vinden. Kun je niet liefde vinden in je familie en vrienden? Ik zou je verder ook aanraden om niet op zoek te gaan naar de liefde. Dat is iets wat je overkomt, niet waar je naar op zoek gaat. Ik zou gewoon genieten van singleleven en het gewoon op je af laten komen. Mocht je graag meer kans maken om iemand tegen te komen: ga leuke dingen doen en ben spontaan naar je medemens, zodat je ook kans maakt om diegene daadwerkelijk tegen te komen.


    Ah, fijn, een behulpzaam antwoord. Aan activiteiten doen die bij mij passen is niet alleen leuk maar vergroot ook mijn kans een leuk iemand tegen te komen, bedankt voor de tip.

    Ik vind het persoonlijk ook een beetje vreemd dat je na een week alweer een nieuwe vriendin wilt en dat je ook echt gaat zoeken. Klinkt een beetje wanhopig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Give the guy a break. Hij zei dat het pas sinds een week officieel uit is, wat betekent dat de hele rompslomp veel langer heeft kunnen duren. Als blijkt dat een nieuwe relatie alleen dient ter verwerking van een oud nog niet afgesloten hoofdstuk dan kom je daar gaandertijd wel achter. Ik vind het hoe dan ook heel naar voor je, dus in de eerste plaats sterkte. Ik vind het ook anderzijds sterk dat je zelf actie wil ondernemen ipv afwachtend bent en dus dingen ineigen hand neemt. Misschien is dat het verschil in mentaliteit een beetje tussen mannen en vrouwen.
    Afijn.. aangezien ik zelf inmiddels jaren vrijgezel ben moet je eigenlijk op datinggebied geen advies van me aannemen XD. Maar ik kan wel advies geven om mensen te ontmoeten! Wat je van daaruit doet is aan jou :D
    Meld je aan op meetup.com en zoek naar meetups bij jou in de buurt. Zo zijn er verschillende soorten meetups, van epic chilling tot programmeren en uitgaan. Ikzelf ben het van plan te gebruiken in Japan omdat ik alleen reis, maar het is een idee om onder het volk te komen en uit je kring te stappen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Peralta schreef:
    Liefde hoef je niet perse in een de vorm van een vriendin of vriend te vinden. Kun je niet liefde vinden in je familie en vrienden? Ik zou je verder ook aanraden om niet op zoek te gaan naar de liefde. Dat is iets wat je overkomt, niet waar je naar op zoek gaat. Ik zou gewoon genieten van singleleven en het gewoon op je af laten komen. Mocht je graag meer kans maken om iemand tegen te komen: ga leuke dingen doen en ben spontaan naar je medemens, zodat je ook kans maakt om diegene daadwerkelijk tegen te komen.

    haha ja dat is ook zo'n beetje hoe ik ingesteld ben. Heeft een paar jaar geduurd maar dat heeft me wel doen realiseren dat ik mezelf niet zielig hoef te vinden dat ik al.. geef me effe.. acht jaar vrijgezel ben.


    No growth of the heart is ever a waste