• Ik had vandaag rijles en ik wist dat me rijinstructeur vandaag 45 werd, dus ik heb vanochtend in de keuken gestaan.(krul)



    En ik kan zeggen: ze zijn heeeerlijk.<3
    Hebben jullie nog wat gebakken?=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Damn, ik had toch honger, of ik krijg het nochtans van het zien van dat cakeje. :9~ Je woont toch in buurt he? *hinthint* :P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Damn, ik had toch honger, of ik krijg het nochtans van het zien van dat cakeje. :9~ Je woont toch in buurt he? *hinthint* :P


    Ik vrees dat ze daar niet lang genoeg voor blijven staan, de helft is al op.(': Maar je kan het altijd proberen.x')


    You were born original, don't die as a copy.

    Aaah ik heb de foto al gevonden! :Y) Gewoon de topics volgen! ^^

    Het ziet er lekker uit! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb net gegeten, maar dankje. Nu heb ik terug hongen.(cat)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Oh, wow, die ziet er echt heerlijk uit :9~


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oh God, daar krijgt je hongergevoel een boost van!
    Het laatste dat ik van treats gemaakt heb, had ik gepost in dit topic. Sindsdien nog wel gekookt, maar niet echt gebakken. Maar volgende week komt daar verandering in!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Aaahhh is die topping botercrème??? :9~

    En wat aardig van je zeg!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ah, wat lekker! Ik ben zelf niet de beste bakker, maar mijn zus wel. ^^ Na de examens zal ze denk ik wel weer eens iets maken! Mijn opa heeft wel laatst dit gemaakt voor de 89ste verjaardag van mijn overgrootmoeder.


    What would Emma do?

    Mehh, ik heb echt ontzéttende honger nu XD Nouja, mijn eigen schuld, denk ik :'D
    Wat superleuk en lief dat je dat gedaan hebt joh! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dodeka schreef:
    Aaah ik heb de foto al gevonden! :Y) Gewoon de topics volgen! ^^

    Het ziet er lekker uit! (:


    Dankjewel.=3

    Debbaut schreef:
    Ik heb net gegeten, maar dankje. Nu heb ik terug hongen.(cat)


    Graag gedaan haha.8'D

    Kay schreef:
    Oh, wow, die ziet er echt heerlijk uit :9~


    En ze zijn nog lekkerder dan ze eruit zien.=3

    Scandal schreef:
    Oh God, daar krijgt je hongergevoel een boost van!
    Het laatste dat ik van treats gemaakt heb, had ik gepost in dit topic. Sindsdien nog wel gekookt, maar niet echt gebakken. Maar volgende week komt daar verandering in!


    Ja toch?='D
    Oh ja die had ik nog gezien in dat topic van je.=3 Wel posten als je weer bakt eh?:Y)


    Flowey schreef:
    Aaahhh is die topping botercrème??? :9~

    En wat aardig van je zeg!


    YES IT IS.(krul) Had alleen geen roomboter, maar fuck it ze waren desondanks bijzonder lekker.x')

    Neophema schreef:
    Ah, wat lekker! Ik ben zelf niet de beste bakker, maar mijn zus wel. ^^ Na de examens zal ze denk ik wel weer eens iets maken! Mijn opa heeft wel laatst dit gemaakt voor de 89ste verjaardag van mijn overgrootmoeder.



    Nou ja ik moet wel echt een goede instructie hebben, maar dan red ik me wel.='D Oh wauw, hoe oud is je opa? Echt knap!

    ProngsPotter schreef:
    Mehh, ik heb echt ontzéttende honger nu XD Nouja, mijn eigen schuld, denk ik :'D
    Wat superleuk en lief dat je dat gedaan hebt joh! *O*


    Mijn schuld was het in ieder geval niet, je was gewaarschuwd!8'D
    Nou ja ik vind bakken enorm leuk (en ik hou er zelf ook voedsel aan over hehe.=3) dus het was een win win.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Als je die titel neemt, klik er juist op en ik heb nu nog meer honger. Just kidding, het ziet er heerlijk uit. Misschien maak je daarbij nog een extra goede indruk bij die rijinstructeur van je (;


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    Als je die titel neemt, klik er juist op en ik heb nu nog meer honger. Just kidding, het ziet er heerlijk uit. Misschien maak je daarbij nog een extra goede indruk bij die rijinstructeur van je (;


    Oh ik heb sowieso een goede band met mijn rijinstructeur, we praten over alles en dan bedoel ik ook letterlijk alles.(':


    You were born original, don't die as a copy.

    Ah wat leuk! Ik moet binnenkort ook weer eens wat gaan bakken. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Neophema schreef:
    Ah, wat lekker! Ik ben zelf niet de beste bakker, maar mijn zus wel. ^^ Na de examens zal ze denk ik wel weer eens iets maken! Mijn opa heeft wel laatst dit gemaakt voor de 89ste verjaardag van mijn overgrootmoeder.



    Je overgrootmoeder is best jong dan. ^^


    Het ziet er erg lekker uit! c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scribe schreef:
    Ah wat leuk! Ik moet binnenkort ook weer eens wat gaan bakken. (:


    Yes, doennn.=3 Niet alleen leuk tijdverdrijf maar ook nog eens fijn voor je smaakpapillen.8D


    You were born original, don't die as a copy.