• Ja dus, vandaag at ik die ene keer niet op school. En Holymoly dat is zo anders!
    Het eten is thuis wél lekker en ik kon het gewoon op mijn gemak doen! Alhoewel, ik at eigenlijk alleen maar muesli met melk
    Nouja, ik zou wel elke dag thuis willen eten. Al betwijfel ik of we wel genoeg muesli zouden hebben ;)


    You are my piece of paradise.

    Bedoel je middageten?

    Ik wissel per dag een beetje af. Soms eet ik thuis, de andere keer op school. Ligt maar net aan mijn rooster.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Clace schreef:
    Bedoel je middageten?

    Ik wissel per dag een beetje af. Soms eet ik thuis, de andere keer op school. Ligt maar net aan mijn rooster.


    Ja, normaal eet ik altijd op school


    You are my piece of paradise.

    Ik hou sowieso niet echt van lunchen, behalve buiten de deur. Thuis dus ook niet echt. Maar ben het wel eens met het dat je lekker rustig aan kan doen, dat is wel heel fijn.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wat leuk dat je voor de verandering even naar huis kon dan! Muesli thuis is altijd veel lekkerder dan schoolmuesli. Vroeger, op de basisschool, at ik altijd thuis, héél soms maar op school. Dan had ik een uurtje vrij, dat vond ik altijd vet gezellig. Dan kwamen er vriendinnen mee, etc.
    Nu zit ik overdag gewoon van vroeg tot vijf op school en heb ik een halfuurtje pauze tussen de lessen door, dus naar huis gaan zit er helaas niet in :Y)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 22:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 jan 2016 - 22:20 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik deed het in de eerste graad altijd, maar nu eet ik liever met mijn vriendinnen of trek ik in de middagpauze de stad in (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik woon te ver weg van school om dat te doen, hoewel ik soms wel eens het 3e of het 4e uit ben en ik dan wel thuis lunch maar daarna niet meer naar school ga.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Als je trouwens vaker muesli wilt eten kan je een sistema To go bakje halen. Die dingen zijn zo handig. Daar kan Jr dan boven in muesli doen en onderin kwark en dan kan je als je gaat eten het mixen. Ook zit er een lepeltje bij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hé, bij mij was het juist omgekeerd. :'D Ik heb gisteren voor het eerst in weken weer eens in het studentenrestaurant gegeten en ik was de grote porties frietjes niet meer gewoon. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.