• Dat ik me record niet gebroken heb.='D Jammer dan volgende keer beter!=3

    Ik ging (zoals 4-5 keer per week) vandaag naar de fitness en wel....LEG DAY. Eigenlijk een van mijn favoriete dagen uit mijn programma, terwijl de meeste er pijnlijk naar uit kijken. Zo was mijn doel van vandaag om 160 kilo leg press te doen, maar dat was achteraf gezien wat hoog gegrepen aangezien ik vorige keer met heel veel moeite een keer 140 kilo drukte. Hoe dan ook, volgende week wil ik proberen om 2 x 130 kilo en 2 x 140 kilo te doen want vandaag heb ik 3 x 130 kilo en een x 140 kilo gedaan.=3

    Voor de rest heb ik thuis nog wat tennis gekeken.:Y)

    Dus wie heeft er nog doelen wel of niet behaald vandaag? En ga je nog een poging wagen?(krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Nouja, niet geschoten is altijd mis hè. :Y)

    Ik eh, heb een mooi schrijfdoel behaalt vandaag. Verder niet zoveel. Oh ja een presentatie overleefd. Mijn dag was niet zo bijzonder haha.

    Woehoeeee! Echt heel erg knap van je, ik leef wel echt mee met je beentjes. En je kan de volgende keer altijd meer doen, je komt er wel.

    Ik heb niet echt een doel gehaald vandaag, maar dat komt omdat ik niet echt actief ergens mee bezig ben. Wel een onwijs leuke dag gehad hehe.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 18:35 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    KyloRen schreef:
    Nouja, niet geschoten is altijd mis hè. :Y)

    Ik eh, heb een mooi schrijfdoel behaalt vandaag. Verder niet zoveel. Oh ja een presentatie overleefd. Mijn dag was niet zo bijzonder haha.


    Daarom, alleen ben ik soms ietsiepietsie te ambitieus.='D

    Wooh, schrijfdoelen halen is ook echt chil.=3 Presentaties zijn dan weer iets minder chil.=')


    Valet schreef:
    Woehoeeee! Echt heel erg knap van je, ik leef wel echt mee met je beentjes. En je kan de volgende keer altijd meer doen, je komt er wel.

    Ik heb niet echt een doel gehaald vandaag, maar dat komt omdat ik niet echt actief ergens mee bezig ben. Wel een onwijs leuke dag gehad hehe.


    Bedankt!=3 Oh dat valt wel mee hehe.(': Ik heb sterke beentje, ik vrees eerder voor me knie wat dat betreft, maar volgende keer nog een poging.(krul

    Nou ja, je hoeft ook niet elke dag een doel te hebben, zolang je tevreden bent met je dag toch?=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Goed bezig!


    26 - 02 - '16

    Lekker bezig, Jolijn! :Y) WE WUV YOU! WE WUV YOU! EVERYBODY WUVS YOU! GO JOLIJN! WOOHOOO!


    Mijn dag bestond uit kleuren. :Y) En nieuwe muziek instuderen waar ik best wel tevreden over ben qua hoe ver ik ben gekomen in de tijd dat ik heb gestudeerd eraan. Oh en ik heb geparkeerd en een ongeluk weten te ontwijken. Wees trots op mij voor dat. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @Erieka: Yesss. :Y)

    @Yol: WUV YOU TO.<3 hehe.=3
    Kleuren is leuk!=3 oh en goedzoooooo *applaus* heel knap van je.(krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Is het erg dat ik meteen aan de musical De 3 Biggetjes dacht?

    Als ik heel eerlijk ben, komt de bezorgde Sofie bij mij altijd naar boven als ik dit soort dingen lees. Heb je dit wel goed opgebouwd? Is het niet beter om 10-15x dezelfde oefening te doen met een lager gewicht, want daar haal je veel meer rendement uit met spiertraining?

    Ik heb een poging gedaan om te leren: niet gelukt :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Wauw, da's een hoop! Ook al heb je je doel niet gehaald, top gedaan! (:

    Ik heb als doel mijn biologie presentatie vanavond af te krijgen. Gaat lukken :Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ah tof! Ik hou ervan als mensen hun PR's verbeteren op sport gebied of het tenminste proberen. Heb je je doel niet bereikt omdat je niet van je plaats af kwam? Want misschien kan je proberen in het begin jezelf te helpen door een beetje op je knieen te drukken. Als je eenmaal in beweging bent dan is het makkelijker dan in stilstand.

    Ik kan mezelf nu onderhand tien keer op trekken (pull ups) en daar ben ik pittig trots op. Haha.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 19:35 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Peralta schreef:
    Is het erg dat ik meteen aan de musical De 3 Biggetjes dacht?

    Als ik heel eerlijk ben, komt de bezorgde Sofie bij mij altijd naar boven als ik dit soort dingen lees. Heb je dit wel goed opgebouwd? Is het niet beter om 10-15x dezelfde oefening te doen met een lager gewicht, want daar haal je veel meer rendement uit met spiertraining?

    Ik heb een poging gedaan om te leren: niet gelukt :Y)


    Ik weet niet waar je het over hebt...maar vast niet?

    Oh maak je geen zorgen, ik fitness al vier jaar. Daarnaast doe ik de legpress nu al een maand of drie en ik heb een train en voedingsschema waarmee je het vrij vlot kan opbouwen. Ik zat eerst bij de leg curl en leg extension namelijk al jaren vast op 30 kg en nu met betere voeding kan ik al gemakkelijk 50 kg doen.(krul)
    Kortom: don't worry, be happy.:Y)
    Momenteel doe ik 4 x 8 op de legpress.

    Nawh, morgen poging twee.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Pontmercy schreef:
    Wauw, da's een hoop! Ook al heb je je doel niet gehaald, top gedaan! (:

    Ik heb als doel mijn biologie presentatie vanavond af te krijgen. Gaat lukken :Y)


    Yes, ik ben ook onder de indruk van mezelf hehe.:Y)

    Go you, you can do it!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Clace schreef:
    Ah tof! Ik hou ervan als mensen hun PR's verbeteren op sport gebied of het tenminste proberen. Heb je je doel niet bereikt omdat je niet van je plaats af kwam? Want misschien kan je proberen in het begin jezelf te helpen door een beetje op je knieen te drukken. Als je eenmaal in beweging bent dan is het makkelijker dan in stilstand.

    Ik kan mezelf nu onderhand tien keer op trekken (pull ups) en daar ben ik pittig trots op. Haha.


    Nou 140 kilo kreeg ik net van zijn plaats zeg maar en dan was het aardig pittig om het in beweging te houden, dus ik besloot eigenlijk dat 150 kilo nog even te ver ging.(':

    Pull-ups, jezus....dat doe ik nog niet!='d


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik weet niet waar je het over hebt...maar vast niet?

    Oh maak je geen zorgen, ik fitness al vier jaar. Daarnaast doe ik de legpress nu al een maand of drie en ik heb een train en voedingsschema waarmee je het vrij vlot kan opbouwen. Ik zat eerst bij de leg curl en leg extension namelijk al jaren vast op 30 kg en nu met betere voeding kan ik al gemakkelijk 50 kg doen.(krul)
    Kortom: don't worry, be happy.:Y)
    Momenteel doe ik 4 x 8 op de legpress.

    Nawh, morgen poging twee.='D



    Je hebt me al meteen weer gerustgesteld. ^^

    En precies, haha. x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou 140 kilo kreeg ik net van zijn plaats zeg maar en dan was het aardig pittig om het in beweging te houden, dus ik besloot eigenlijk dat 150 kilo nog even te ver ging.(':

    Pull-ups, jezus....dat doe ik nog niet!='d


    Ah oke! Nog een paar weken en dan haal je het wel!
    Ik heb voor die tien ook echt hard moeten trainen maar het was het waard.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Peralta schreef:
    (...)


    Je hebt me al meteen weer gerustgesteld. ^^

    En precies, haha. x'D


    Oh god.(": hahaha, oké dat was niet wat ik met de titel wou bereiken nee!

    Jolijn at your service!:Y)

    Morgen ga je het redden, ik weet het zeker!:Y)


    Clace schreef:
    (...)

    Ah oke! Nog een paar weken en dan haal je het wel!
    Ik heb voor die tien ook echt hard moeten trainen maar het was het waard.


    Yes, ik ga er voor.=3
    Wat heb je dan gedaan voordat je pull ups deed? Ik krijg er nog niet eens eentje.(":


    You were born original, don't die as a copy.