• ST. VLADIMIR'S ACADEMY
    † † †

    Welkom op St. Vladimir's Academy is een kost school waar Moroi en Dhampir les krijgen. Het bevindt zich in de diepste bossen van Montana en is magisch beschermd zodat niemand van buiten de school, door de hekken kan komen. Het is het begin van het nieuwe schooljaar en alle leerlingen verzamelen zich weer om een jaar te beleven voor lessen, gevechten en bloedstollend drama. They suck at school.

    MOROI
    Moroi zijn de vriendelijke en welwillende vampiers. Tegengesteld aan de Strigoi, zijn ze levend, sterfelijk en worden ze geboren. Meer informatie.

    DHAMPIR
    Dhampir, ook wel bewakers, beschermen de Strigoi tegen gevaar en worden opgeleid als hun persoonlijke bodyguards. Meer informatie.

    STRIGOI
    Strigoi zijn het tegenovergestelde van de Moroi. Ze zijn slechtgezind, onsterfelijk en worden gecreëerd door te doden. Meer informatie.



    ROLLEN
    † † †

    MOROI Vrouwen tijdelijk vol.
    † Vasilisa Sabina Rhea Dragomir • Lucy Fry // Sycia [1.1] [28/01]
    † Yekaterina Annika Drozdov • Yulia Rose // Polovina [1.1]
    † Emiliya Draganov • Nina Dobrev // Alastor [1.4]
    † Female • Magdalena Zalejska // PecuIiar [page] [27/01]
    † Axel Benjamin Lazar • Lucky Blue Smith // Dysthymia [1.2] [27/01]
    † Male • FC // PecuIiar [page] [29/01]
    †
    †

    DHAMPIR Mannen tijdelijk vol.
    † Rosemarie Hathaway • Zoey Deutch // Pads [1.1]
    † Yeva Marina Aylesworth • Miranda Kerr // Vices [1.4]
    †
    †
    † Castor Atwell • FC // Mignon [1.1]
    † Male • FC // Alastor [page] [27/01]
    † Geronimo Warren Oakley • Rhys Pickering // Psychopaths [1.4]
    †

    STRIGOI
    † Female • Danielle Campbell // Sociopaths [page] [28/01]
    † Aeryn Rivka Sabaim • Kyra Santoro // Psychopaths [1.4]
    † Gaea Maddox Reeva • Vanessa Hudgens // _patch [1.5] [04/02]
    †
    † Thanaël Arievo Snow • Vito Basso // Pads [1.6] [28/01]
    † Male • Adrien Sahores // Raccoon [1.3] [28/01]
    †
    †


    INVULLEN
    † † †

    † Naam
    † Leeftijd
    † Rol
    † Innerlijk
    † Uiterlijk
    † Relaties
    † Geschiedenis
    † Extra



    TOPICS
    † † †

    † Rollentopic één
    † Praattopic één
    † Speeltopic één




    REGELS
    † † †

    † Reserveringen blijven vier dagen staan.
    † Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen.
    † Alleen Pads en Sycia maken topics aan.
    † Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten.
    † Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    † OOC in het speeltopic tussen haakjes of in het praattopic.
    † Houdt de verschillende rollen en geslachten gelijk.
    † 16+ is toegestaan.
    † Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    † Leraren worden bestuurd door iedereen.
    † Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    † In je post vermeld je naam, rol, plaats en met wie je personage is.
    {Rosemarie Hathaway • Dhampir • Bed • Dimitri Belikov}
    † And above all; have fun!

    "The greatest and most powerful revolutions often start very quietly, hidden in the shadows. Remember that.”
    † † †

    "I don't know about you, but my school can get a little insane. Most of us stay up all night. And all of us think that we'll live forever... if we survive graduation, that is.”
    † † †

    [ bericht aangepast op 7 feb 2016 - 22:00 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Meh. Het feit dat niemand een strigoi neemt maakt het heel verleidelijk om een vrouw erbij te nemen. En we weten allemaal dat ik waardeloos ben in het onderhouden van meer dan één personage. :'D


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Meh. Het feit dat niemand een strigoi neemt maakt het heel verleidelijk om een vrouw erbij te nemen. En we weten allemaal dat ik waardeloos ben in het onderhouden van meer dan één personage. :'D

    Hahah, ik zit er zelf ook over te twijfelen, maar meh. Tijd en zo.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pads schreef:
    (...)
    Hahah, ik zit er zelf ook over te twijfelen, maar meh. Tijd en zo.
    I feel you. :'D


    She's imperfect but she tries

    Axel Benjamin Lazar
    '' I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints.''


    Naam
    Axel Benjamin Reynolds


    Axel - a german name meaning ''father of peace''
    Benjamin - a hebrew name meaning ''son of the right hand''
    Reynolds - english family surname.

    Leeftijd

    Axel is geboren op een grauwe, donkere winteravond op 12 januari 1998 wat hem nu 18 jaar oud maakt. Zijn sterrenbeeld is steenbok.

    Rol

    Axel is een Moroi.

    Geschiedenis

    Axel's familie maakt deel uit van de Royals. Hij is geboren in een klein stadje in Noorwegen, genaamd Kragero. Hij is 14 jarige leeftijd verhuist naar een plek dichter bij de Vampire Academy. Zijn familie is rijk & machtig en het was voor zijn ouders altijd belangrijk dat Axel gelukkig en gezond was omdat hij hun enige kind is en daarbij dus ook degene die de Lazar familie moet voortzetten. Zijn ouders, Eugene Lazar en Mirabel Lazar hadden altijd meer kinderen gewild maar na Axel is het Mirabel niet meer gelukt om zwanger te raken. Hierdoor voelde hij zich als kind vaak eenzaam, maar dit is dan ook de enigste klacht die hij heeft over zijn jeugd.

    '' Loving him was like shaking hands with the devil.''

    Innerlijk

    • Ambitious - eager to succeed; full of desire.

    • Arrogant - having or showing much pride in oneself.

    • Attentive - alert and shows careful attention to others.

    • Boorish - crude, rude and offensive.

    • Brave - having or showing courage.

    • Caustic - very sarcastic personality.

    • Charming - delightful, attractive, pleasing person.

    • Charismatic - showing a special ability to lead people, win people's devotion.

    • Clever - able to learn and think quickly.

    • Daring - willing to take risks.

    • Coarse - rude, often using vulgar or offensive language.

    • Domineering - often controls or rules others in an arrogant way.

    • Fearless - courageous in the face of challenges or fear.

    • Grouchy - bad-tempered.

    • Harsh - cruel or unkind.

    • Impulsive - acting on sudden desires or urges without thinking about it first.

    • Keen - sharp; quick to understand things.

    • Moody - Hard to predict; changing mood from cheerful to angry unexpectedly.

    • Mysterious - difficult to understand or explain; strange.

    • Observant - paying careful attention to everything.

    • Rowdy - noisy and disorderly.

    '' Everything about him was captivating, like the aftermath of a storm.''


    Uiterlijk
    Axel heeft platinum blond haar wat vrijwel altijd met wat gel omhoog

    gestyled is. Hierdoor ontstaat een kuif. Zodra het einde van de dag nadert

    valt zijn haar echter vaak voor zijn ogen omdat het uit model is gebracht door zijn

    daily activities. Hij heeft helder blauwe, grote, ondeugende kijkers met een

    donker lang paar waaiers die ze omlijsten. Boven zijn ogen kun je een paar

    donkere, borstelige wenkbrauwen vinden die ervoor zorgen dat hij een

    mysterieuze uitstraling krijgt. Hij heeft een brede neus met een paar dikke,

    lichtroze lippen. Zijn huid heeft een egale, bleke kleur die zijn look helemaal afmaakt.

    Hij is opzich van nature al best gespierd, maar is verder niet erg breed. Zijn

    lange lengte van maarliefst 1.92 cm maakt dat echter wel goed. Qua

    kleding stijl kun je die van Axel in een woord beschrijven: zwart. Hij draagt

    vrijwel altijd zwarte vesten, jassen, t-shirts en broeken. Hij houdt van

    comfortabele kleding die lekker zit en waarin hij goed kan bewegen.



    '' He was the poem no one ever dared to write.''

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 jan 2016 - 23:11 ]


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Love your role - maar volgens mij is er iets mis met deze pagina...


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Op mijn laptop kan ik via deze pagina niet op mijn topics en dergelijke klikken en ook niet in de berichtbox type


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Er is iets fout gegaan met de code, maar ik heb de pagina al gemeld (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Volgens mij is het opgelost, want ik kan overal weer op klikken :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yes! ^^
    Voor iedereen, dit zijn de achternamen van de royals, graag daar aan houden. De hele verhaallijn hoeft niet gevolgd te worden, maar de feiten het liefst wel (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb het gefixt. Er waren een heleboel dingen foutgegaan. Ik ga het even voor iedereen opsommen ^^:
    - Sluit ALTIJD jouw codes af. Ook al werkt het vaak als je jouw codes niet afsluit, doe het toch en zeker in combinatie met spoiler- en column-codes. Ik heb een stuk of 30 codes moeten afsluiten in dat bericht. Heel veel font-, color- en 13-codes die niet afgesloten waren.
    - Als je column- en spoilercodes gebruikt (in dit geval was het column), zorg er dan voor dat ALLE codes binnenin jouw kolom beginnen en afsluiten. In dit geval begon er voor de column-code het onderstaande en werd er in de column-code zelf afgesloten. Ik bedoel daarmee dat hetgeen hieronder staat er al stond voor de column-code waarin het mis ging begon en de afsluitingen ervan tussen de begin- en eindcode van deze column-code stonden. Daar is het mis gegaan.

    Code:
    [font=calibri][color=grey][13][center]

    Dus als jullie hele ingewikkelde rollen maken, let daar alstublieft op. Dan blokkeer je de pagina niet voor andere users. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Thank you! ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    NOVA VILLANUEVA
    I am in full possession of the amazing power of being sarcastic





    Naam
    Nova Villanueva

    Leeftijd
    Achttien

    Rol
    Dhampir






    Teach me to how to fight, i’ll show you how to win. You’re my mortal flaw, and i’m your fatal sin


    Innerlijk
    Main
    A bit crazy
    Daring
    Adventurous
    Brave
    Reckless
    Impulsive
    Whimsical
    Candid
    Ambitious

    Sub
    Crafty
    Dependable
    Frustrated
    Independent
    Mischievous
    Thoughtful

    Sometimes
    Blasé
    Cheerful
    Immature
    Eloquent
    Helpful
    Jealous

          Men zal Nova nog wel eens omschrijven als prettig gestoord. Natuurlijk is ze niet echt gestoord, maar ze is altijd wel in voor de meeste gekke en avontuurlijke dingen, waardoor dingen als bungeejumpen, dansen op de Chinese Muur en nog meer van dat soort dingen zeker op haar bucketlist staan, al beseft ze zich ook dat de kans klein is dat ze al die dingen ooit kan doen. Doordat ze zo avontuurlijk is ingesteld, kan ze ook nogal roekeloos zijn. Zo heeft ze eens haar been gebroken doordat ze hoe dan ook tot het bovenste puntje van een boom moest klimmen, met als gevolg dat ze er uitviel. Hieruit blijkt ook haar koppigheid en volhardendheid. Daarnaast is ze niet vies van weddenschappen en dares.
          Een ander kenmerk van Nova is, is dat haar humeur zo veranderlijk is als het weer. Het ene moment is ze ontzettend vrolijk en is ze het zonnetje in huis, echter kan dat door een paar verkeerde worden zomaar omslaan en lijkt ze meer een donderwolk en is de wereld te klein. Dit betekent echter ook dat ze gemakkelijk van chagrijnig naar opgewekt gaat. Dit geldt ook voor "actiefheid". Het ene moment kan ze er nog te staan springen om hard te lopen, of een andere actieve bezigheid, terwijl je haar soms het volgende moment letterlijk van de bank af moet sleuren als je wilt dat ze iets gaat doen. Zo werkt dit ook in de ochtend. Ze heeft dagen dat ze er gelijk uitspringt, echter zitten er ook dagen tussen dat je zowat een bak water over haar hoofd moet gooien, om haar uit bed te krijgen.
          Ze is ook ambitieus, wat er grotendeels mee te maken heeft dat ze niet wil eindigen als de vrouwelijke Dhampirs uit haar dorp.


    Uiterlijk
          Ze is zo'n 1.73 meter lang, waar ze zelf wel tevreden mee is. Ze is niet de kleinste, maar kan nog prima hakken dragen zonder boven mensen (of eigenlijk vampiers) uit te steken. Ze heeft een slank figuur met duidelijk zichtbare vrouwelijke rondingen. Het is maar goed dat Nova een sportief is en voor haar Guardian opleiding ook veel traint, gezien ze naast sporten ook graag eet, en dan zou ze haar platte buik niet hebben.
          Haar kijkers hebben een turquoise en haar lokken zijn donker goudbruin, met hier en daar wat donkere en lichtere plukken. Van haar moeders kan heeft een zeer licht getinte huid, iets waar ze ook erg blij mee is. Dit is omdat ze anders een bleke huid zou hebben gezien ze het schema van de Moroi volgen.Daarnaast heeft Nova volle, rozige lippen en een rechte neus, die ze soms zelf iets te groot vindt.
          Qua make-up kan het per dag nogal verschillen. Zo kan ze de enige dag niks op doen, terwijl ze de volgende dag lippenstift, eyeliner, mascara en oogschaduw gebruikt. Het is maar net waar ze zin in heeft. Voor training of sporten zal ze echter hooguit mascara opdoen en ze snapt ook echt niet waarom sommige meiden een hele plamuur laag daarvoor op doen. Qua kleding geldt hetzelfde als voor make-up. Broeken, jurkjes en rokjes vindt ze allemaal best, maar je zal haar niet snel in iets ontzettend fleurigs zien, en daarnaast is ze ook geen fan van felle en neonkleuren.
    Geschiedenis
    Nova komt oorspronkelijk uit een "Bloodwhore Commune", waar ze niet bepaald trots op is en ze praat er niet graag over. Haar moeder, een Dhampir, wilde eigenlijk dat Nova thuis bleef, maar zij was echter niet van plan om de rest van haar leven als "plaything" voor mannelijke Moroi te dienen, waardoor ze besloot om een Guardian te worden. Ze heeft af en toe contact met haar moeder, maar ze ziet haar niet vaak, wat komt doordat Nova de plek waar ze vandaan komt niet graag bezoekt.


    Relaties


    Extra
    Likes
    Alcohol • karaoke • horror and thriller movies • Ben & Jerry's cookie dough icecream • iceskating • spicy food • weekend pants • redvelvet cupcakes • dares • bets
    Dislikes
    Stupid people • stuck up Moroi • rules • salad

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 1:11 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pads schreef:
    Yes! ^^
    Voor iedereen, dit zijn de achternamen van de royals, graag daar aan houden. De hele verhaallijn hoeft niet gevolgd te worden, maar de feiten het liefst wel (:



    Oké,

    Ik heb Yekaterina's achternaam veranderd naar Drozdov.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:







    •Yekaterina "Katya" Annika Drozdov•



    Naam:
    Yekaterina||Russian||Pure
    Annika||Swedish||Full of grace
    Drozdov||Slavic||Familyname

    Leeftijd:
    Yekaterina is achttien jaar oud, ze verjaart op vijf November waardoor haar sterrenbeeld schorpioen is.

    Rol:
    Yekaterina is een Moroi, een sterfelijke vampier.

    Innerlijk:
    |Confident
    |Curious
    |Alert
    |Elegant
    |Fair
    |Kind
    |Loyal
    |Passionate
    |Patient
    |Perfectionist
    |Flirty
    |Social
    |Dreamy
    |Pure
    |Sarcastic
    |Clumsy
    |Often Sassy
    |Strong-minded

    Uiterlijk:
    FC: Yulia Rose

    Relaties:
    To be announced

    Geschiedenis:
    •Geboren in Rostov, Rusland als dochter van twee moroi's
    •Verhuisde naar Roemenië als twaalfjarig meisje
    •Moeder stierf toen ze dertien was
    •Ze kreeg als vijftienjarige last van Anorexia -> is nog genezende
    •Ze voelt zich na haar moeders dood, eenzaam
    •Ze probeert haar leven te verbeteren sinds ze genezende is van Anorexia.

    Extra:
    •Yekaterina is heteroseksueel
    •Yekaterina is half Zweeds
    •Yekaterina is allergisch voor vis
    •Yekaterina spreekt vloeiend Russisch en Zweeds

    Ik vraag me wel af hoe je personage Anorexia kan hebben als ze alleen maar leeft op bloed x; gezien ze een vampier is.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pads schreef:
    (...)

    Ik vraag me wel af hoe je personage Anorexia kan hebben als ze alleen maar leeft op bloed x; gezien ze een vampier is.


    Dat had ik even over het hoofd gezien, ik verander dat maar even -> ze is nu depressief.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2016 - 12:01 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina