• We are the new Americana, raised on biggie and Nirvana.

    New York, ook wel The Big Apple of The City That Never Sleeps. Je hebt er zoveel bekende dingen, zoals het Vrijheidsbeeld, dat ze ooit van Frankrijk kregen, of het Empire State Building. Echter gaat het in deze rpg niet over de cliché, toeristische dingen maar over de echte bevolking. We zoomen dan vooral in op een kleine straat in Manhattan. Midden in die straat staat een appartementencomplex, die als bijnaam the new Americana heeft gekregen. De jongeren die daarin wonen, zijn namelijk erg vrij. Elke avond is er in één van de woningen wel een feest aan de gang waarbij de alcohol rijkelijk vloeit. Nog nooit heeft er iemand een klacht ingediend en iedereen laat hen doen met de gedachte dat ze nog jong zijn en van hun fouten zullen leren.

    Echter komt hier verandering in wanneer het appartementencomplex wordt overgenomen door een rijke heer, wiens kinderen en vrienden van hen een eigen woning nodig hebben in de stad. De jongeren mogen nog in hun appartement blijven wonen, maar zullen vanaf nu moeten samenleven met hun nieuwe buren. Zal dat het einde zijn van hun wilde feesten, of ontstaan er nieuwe vriendschappen en sleuren ze de nieuwe bewoners mee in het leven van The New Americana?

    Invullijst.
    Regels
    Minimaal 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan.
    Niemand wordt uitgesloten.
    Reserveringen blijven 4 dagen staan.
    De personages zijn niet perfect, zeker niet in deze rpg.
    Geen ruzie.
    Ik geef twee waarschuwingen, daarna lig je eruit.


    Naam.
    Eventueel een bijnaam.
    Leeftijd.(20-23)
    Oude of nieuwe bewoner.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Geschiedenis.
    Extra.
    Appartement.(nummer en hoe het eruitziet)

    Topics.
    Praattopics: 1
    Speeltopics: 1

    Buren.
    ~Eerste gang, verdieping 2.
    ~Mazzy Castles, nr 201|Nia
    ~Thomas Oxland Chamberlain, nr 202|YoungGod
    ~Soraya Gould, nr 203|tubbietoost

    ~Kyla Flores, nr 206|Amberle
    ~Ara Ullrich Hakobyan, nr 207|Seb
    ~Caesar James Castles, nr 208? |katsjoepiek
    ~Connery "Con" Vance Castles, no 208? |Millard
    ~Brandond ''Bam'' Jason von Monroe, nr 209|AdoreDelano
    ~Cataleya Luana Carvalho, nr210|Amberle



    -Tweede gang, verdieping 2.
    ~Ares Maxwell Haynes, nr 211|Sempre
    ~Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian, Nr 212|YoungGod

    ~Aiden Matthew Quinn, nr 214|AdoreDelano

    -Ekaterina Yordanova, nr 222| Polovina

    -Legend Nixon, nr 244|Nia
    -Juliette Rose Bradshaw, no 245|MrsMessi
    -Raven Ariana Matthews, nr 246|Eavan


    Rollen
    Jongens
    ~Oud
    Ares Maxwell Haynes, nr 211|Sempre

    Aiden Matthew Quinn, nr 214|AdoreDelano

    Legend Nixon, nr 244|Nia

    Thomas Oxland Chamberlain, nr 202|YoungGod

    ~Nieuw

    Connery "Con" Vance Castles,nr 208|Millard

    Brandond ''Bam'' Jason von Monroe, nr 209|AdoreDelano

    Caesar James Castles, nr 208|katsjoepiek

    Ara Ullrich Hakobyan, nr 207|Seb

    Meisjes
    Wachtlijst~
    ~Oud
    Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian, Nr 212|YoungGod

    Raven Ariana Matthews, nr 246|Eavan

    Ekaterina Yordanova, nr 222| Polovina

    Cataleya Luana Carvalho, nr210|Amberle

    Juliette Rose Bradshaw, no 245|MrsMessi

    ~Nieuw
    Mazzy Castles, nr 201|Nia

    Soraya Gould, nr 203|tubbietoost

    Kyla Flores, nr 206|Amberle


    Survival of the richest, the city's ours until the fall.
    They're Monaco and Hamptons bound, but we don't feel like outsiders at all.


    If you want to understand what's most important to a society, don't examine its art or literature, simply look at its biggest buildings.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 13:55 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Mogen er al relaties besproken worden?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amberle schreef:
    Mogen er al relaties besproken worden?

    Ik ga straks het praattopic openen, waarop je relaties kan bespreken, maar je mag ook al via pb of gb relaties bespreken.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Ik heb voor de meestal al wat vlug neergezet bij mijn rollen. ^_^

    Verdomde telefoon.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2016 - 17:02 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Oeh, Nick Bateman én Fransisco Lachowski.. Nice :3


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    Oeh, Nick Bateman én Fransisco Lachowski.. Nice :3


    Trouwens, yaaay jij doet ook weer mee. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    Ik heb voor de meestal al wat vlug neergezet bij mijn rollen. ^_^

    Verdomde telefoon.


    prima voor Aiden!

    ik ga straks ook even alle rollen lezen en iets proberen te bedenken. :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Praattopic 1!


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Nia schreef:
    Ik heb voor de meestal al wat vlug neergezet bij mijn rollen. ^_^

    Verdomde telefoon.


    Ik stem voor beste vriendinnen tussen Raven en Mazzy?
    En de crush van Legend, is daar wellicht nog iets mee te doen? Want aan de ene kant kan Raven hem erg leuk vinden, alleen zijn drugsdealende kant valt in minder goede aarde. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ben bijna klaar met Ares :3

    [ bericht aangepast op 25 jan 2016 - 17:26 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Nia schreef:
    (...)

    Trouwens, yaaay jij doet ook weer mee. ;D


    Natuurlijk doe ik weer mee! ;D


    Faith is everything.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 10:10 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Thomas Oxland Chamberlain
    Leeftijd.(20-23)
    Thomas is 22 jaar oud, zijn verjaardag valt op 4 februari.

    Oude of nieuwe bewoner.
    Hij is een oude bewoner, en woont hier dus al vier jaar lang.

    Uiterlijk.
    Deze jongen heeft exact dezelfde haren als zijn vader, dat is hem al vaak genoeg verteld geweest. Hij heeft dik, donkerbruin haar dat aan de zijkanten wat is opgeschoren, maar toch nog altijd een tikkeltje te lang is. En dat zal nog wel even zo blijven, aangezien de jongen echt te lui is of het juist te druk heeft om naar een kapper te gaan. Er zit een lichte krul in, die hem eigenlijk niet echt stoort. Hij is dan ook niet de persoon die elke ochtend zijn fatsoenlijk legt of zich er überhaupt al veel zorgen om maakt.
    Thomas zijn gezicht is ietwat hoekig, met een scherpe kaaklijn en mooie jukbeenderen. Zijn neus is wat groot, maar valt niet echt uit de toon boven zijn volle, roze lippen. Ook zijn ogen zijn redelijk groot, met een warme bruine kleur. Daarboven zijn donkerbruine, borsteltje wenkbrauwen te zien. Nee, zijn gezicht is echt niet mis om te zien, net zoals zijn lichaam.
    Door zijn passie voor voetbal en andere sporten bezit de jongen over een mooi stel spieren, in zowel zijn armen, zijn benen en de rest van zijn lichaam. Zelfs zijn rug is redelijk gespierd. En tatoeages? Als tattooist bezit hij er natuurlijk een aantal, maar niet overdreven veel. Een paar initialen op zijn handen, enkele tekeningen -met betekenissen weliswaar- op zijn armen, een getal in Romeinse cijfers op zijn linker sleutelbeen en op zijn rechter sleutelbeen een veer. Hij bezit echter geen enkele piercing.
    Thomas is 1 meter 85 centimeter lang, en weegt 79 kilogram. Dat is dus een gezonde verhouding, al eet hij vaak genoeg ongezonde dingen. Dit sport hij er echter graag af, zo heeft hij er de gewoonte van gemaakt om elke ochtend te gaan joggen.

    Show me a man with a tattoo and I'll show you a man with an interesting past.
    Innerlijk.
        Een echte kunstenaar, dat is Thomas. Hij is artistiek, creatief en vrijzinnig. De meest originele dingen komen dagelijks in hem op, al spreekt hij ze niet vaak uit. Hij is namelijk geen prater, en de woorden die eruit komen zijn zeer diepzinnig. Zo komt hij een beetje mysterieus over, al is het niet duidelijk of dat nou juist positief of negatief is. Ondanks dat is hij wel zeer aardig, voornamelijk omdat hij niet wil dat iemand de pijn moet meemaken die hij ooit heeft gevoeld. Dat wenst hij echt niemand toe.
         Door de jaren heen heeft hij geleerd om van zich af te bijten wanneer het nodig is, en zal hij sneller voor zichzelf opkomen dan vroeger, al is de neiging om zijn problemen te ontwijken er nog altijd. Fysiek zal hij nooit iemand kwetsen, aangezien bij hem zijn woorden juist meer zeggen dan daden. Hij kan slechte dingen zeer mooi verwoorden, maar kan het ook zo omschrijven dat het gewoon rotslecht is. Overigens vindt hij het ook zeer bevrijdend om te schrijven, al zijn emoties op papier te zetten, zijn gedachtes ergens neer te kribbelen.
          Intelligent, dat is Thomas ook, al vanaf de lagere school bleek dat zo te zijn. Hij was dus niet echt degene die altijd bij het populaire groepje hoorde, niet omdat ze hen uitstoten maar omdat hij er gewoonweg niet bij wóú. Arrogant, zo omschreef hij hem. En tot op vandaag de dag heeft hij er nog altijd geen spijt van, aangezien zijn vrienden goed genoeg waren voor hem. Met hen kon hij diepzinnige gesprekken voeren, maar ook gewoon lachen. Hij heeft namelijk een goed gevoel voor humor, al zit er vaak genoeg een vorm van sarcasme bij.
          Als laatste is hij ook nog zeer beschermend over de mensen die hem nauw aan het hart liggen, en kun je hem het beste raken via hen. Hij is zo'n persoon die meer om anderen geeft dan om zichzelf, en die volgens sommige  te goed is voor deze wereld, terwijl hij zichzelf soms beschamend en vreemd vindt. Hij heeft inwendige littekens, die langzaamaan toch beginnen te vervagen. Dit komt omdat hij zich er heeft bij neergelegd dat hij de wereld niet kan verbeteren, enkel zijn eigen wereld kan hij aangenamer maken.

    My body is my journal, and my tattoos are my story.
    Geschiedenis.
    Eerst en vooral; Thomas is geboren in Montpellier. Zijn moeder, Elise Mille, was namelijk een prachtige Française. James Chamberlain, zijn Britse vader, had haar ontmoet tijdens één van zijn overzeese tripjes. Zo heeft Thomas ook een zeer charmant Frans/Brits accent, wat soms wel onverstaanbaar kan zijn. Maar goed, de jongeman had er een zeer fijne jeugd; hij deed het goed op school, had goede vrienden, en dan was er nog dat ene speciale buurmeisje. Het zou een immense leugen zijn geweest als ik zei dat Thomas geen crush op haar had vanaf het eerste moment dat hij haar zag. Prachtige bruine krullen had ze, en een guitig lachje stond permanent op haar gezicht. Louise, dat was haar naam. De twee konden het uitzonderlijk goed met elkaar vinden, en dus duurde het al niet lang voordat ze, op dertienjarige leeftijd, een relatie kregen. Echte kalverliefde was het. Kusjes op de wang geven, elkaars handen vasthouden en tot 's avonds laat zitten praten terwijl ze naar de sterren keken. Natuurlijk was er wel een probleem, anders vertelde ik dit allemaal niet. Thomas merkte namelijk dat Louise stiller werd, vermoeider en ook minder beweeglijk. Op een avond, toen ze weer naar de sterren aan het kijken waren, vertelde ze iets wat het allemaal in één keer deed veranderen. "Thomas," begon ze zachtjes, en keek hem wat onzeker aan, "Ik wil je vertellen waarom ik me zo moe voel enzo, maar schrik niet, oké? Ik heb chronische leukemie." Bam. Zijn hele wereld stortte zonet in elkaar. Maar ook die van Louise was allang vernield. Ze werd met de dag zieker en zieker en tot iedereens spijt haalde ze de zomer niet meer.

    Wekenlang had de jongeman tegen niemand gesproken. Zijn ouders wisten dat hij kapot was van de dood van zijn 'soulmate'. Zo besloten ze op een dag om weg te gaan uit Montpellier. Ze hadden naar Thomas' grootouders on Engeland kunnen gaan, of naar Parijs, waar zijn oom woonde. Maar nee, zijn ouders hadden een ander plan: New York. Zo is Thomas dus hier belandt, en daarom is hij ook zo gesloten. Echter gaat het toch wel goed met hem, op achttienjarige leeftijd kwam hij in The New Americana wonen, en vorig jaar nog opende hij zijn eigen tattoo zaak, genaamd 'Jet black heart'. Toch bezoekt hij nog elke keer dat hij in Montpellier komt het graf van Louise, wie ooit zijn geliefde was geweest -en diep vanbinnen nog steeds is.

    Extra
    Sexuality~ Heterossexual.
    Work~ Tattoo artist.
    Likes~ Art, rock, pizza, food, music, bands, books, singing, drawing, tattoos (ofcourse), humor, nice people, writing, graffiti
    Dislikes~ Arrogance, pain, fighting, egocentric people
    Religion~ none.
    Dit zijn een paar schilderijen, zowel op straat als op het doek, waar Thomas het meest trots op is~ 1, 2, 3, 4

    Appartement.
    Nr 202.
    Woonkamer.
    Slaapkamer.
    Tekenkamer.

    Relaties
    Thomas
    Aiden ''Adore''Matthew Quinn~ Natuurlijk heeft Thomas geen vooroordelen, hij vindt het wel grappig eigenlijk. Als Aiden - of Adore- een tattoo wilt mag hij/zij zeker naar hem toe komen.

    Ekaterina Yordanova~ Een mooie dame, dat is ze volgens hem wel. Haar bruine krullen doen hem wel een beetje aan Louise denken (zie geschiedenis). Het lijkt me wel cute als Thomas een kleine crush op haar heeft, idk?

    Raven Ariana Matthews~ Volgens mij zal Thomas een beetje geïntimideerd zijn door deze jongedame, die echt niet op haar mond is gevallen.

    Ares Maxwell Haynes~ De twee zullen het nog wel goed met elkaar kunnen vinden denk ik, beide wat teruggetrokkener tegenover vroeger.

    Legend Nixon~ Deze man lijkt ook mysterieus, maar op een andere manier dan Thomas is. Toch mag hij hem wel, aangezien hij gewoon aardig Is tegen iedereen. Misschien zijn vaste tatoeëur?

    Mazzy Castles~ Allebei wat teruggetrokken en wat in hun eigen wereld. Het lijken me wel schattige buren, Thomas zal ook wel wat opener tege  haar worden na een tijdje.

    Cataleya Luana Carvalho~ Ik weet niet hoe deze twee iets met elkaar te maken kunnen hebben, jij wel?

    Juliette Rose Bradshaw~ Geen idee haha, lijken wel met elkaar overweg te kunnen.

    Brandon Jason von Monroe~ Ik weet niet echt iets speciaals, maar het lijken me wel vrienden opzich.

    Caesar James Castles~ Hm, als deze jongen nog een tattoo zou willen kan hij zeker bij Thomas terecht.

    Soraya~ Ahw, ik zie wel van die cute verlegen momentjes voor me. In het begin zullen ze beiden de kat nogal uit de boom kijken, maar uiteindelijk kan er zeker een vriendschap ontstaan.

    Ara Ullrich Hakobyan~ Ik denk dat Thomas hem echt wel aardig vindt, en zijn creativiteit ook zeker kan appreciëren.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2016 - 20:43 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Oh wat leuk kan ik nog meedoen? c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    katsjoepiek schreef:
    Oh wat leuk kan ik nog meedoen? c;

    Tuurlijk! Jongen of meisje?


    I promise you I will learn from my mistakes.

    YoungGod schreef:
    (...)
    Tuurlijk! Jongen of meisje?


    Jongen, nieuwe bewoner :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.