L E G E N D N I X O N .
It's not like your past can hurt you."
Oude bewoner.
N A A M Legend Nixon. Zijn naam zegt genoeg over hoe hij is, maar of het zijn echte naam is weet niemand. Er is geen familie bekend, en overal staat de naam Legend op papier, maar deze man heeft zo zijn trucjes. Hij verwacht dat mensen hem bij deze naam noemen.
B I J N A A M Geen bijnamen voor Legend, hier is hij totaal geen fan van, en anderen zal hij ook altijd bij hun volledige naam uit willen spreken. Een vreemde tik.
L E E F T I J D Ondanks dat hij dit nooit officieel heeft uitgesproken staat er op zijn ID dat hij de mooie leeftijd van 22 draagt.
O U D / N I E U W Oude bewoner. Legend is hier zo'n vijf of zes jaar geleden ingetrokken, en is niet van plan nu te vertrekken.
U I T E R L I J K Legend is in het bezit van een wat ronder hoofd, al heeft zijn gezicht wel degelijk de juiste proporties. Het kan voor de één een aantrekkelijke man zijn om te zien, terwijl de ander hem geen blik zal gunnen. Zijn grote, felblauwe ogen geven hem een onschuldig uiterlijk, evenals zijn rossige wenkbrauwen en stoppelbaard. Hij oogt vriendelijk door die opvallende kenmerken, vooral omdat het allemaal niet vreselijk donker is. Zijn neus is een beetje abnormaal om te beschrijven, en dat kan best storend ogen aan zijn gezicht; hij staat een beetje scheef dit heeft zo zijn eigen redenen en hij wipt lichtjes.
Evenals zijn wenkbrauwen en baard heeft zijn haar ook dezelfde rossige kleur, al is het vreselijk lichtjes. Zijn haren zijn eigenlijk gemiddeld een mengelmoes tussen bruin, blond en rossig. Meestal heeft hij wel wat langer haar, wat hem een schattiger koppie geeft, al heeft hij recentelijk vaker gemillimeterd haar, dat hem een wat crimineler uiterlijk geeft.
Hoe Legend er de tijd vandaan haalt weet niemand, maar de man is zeker wel bezig met de nodige trainingen. Hij is het bezit van wat spieren, al is het niet echt overheersend. Zo kan hij rondlopen in wat wijdere kleding, en zul je er helemaal niets van zien. Wanneer hij echter eens shirtloos rondloopt zal je al gauw opmerken dat de man zich toch wel geregeld opdrukt, en dat zijn buik in het bezit is van een perfect wasbordje. Zijn lengte is wel gemiddeld, aangezien hij rond 1.80 zit.
Legend is iemand die graag voor zichzelf zorgt, en dat ook zeker wel graag laat zien, maar meestal hijst hij zich in wat wijdere kleding, zoals een wijd shirt, wijde spijkerbroeken en oversized hoodies. Al zijn er ook momenten dat de man in een simpele wifebeater rond zal lopen, of wanneer het voor de jongeman teveel is zal hij shirtloos verschijnen. Eronder heeft hij een stel afgetrapte gympen, Vans, want dat zijn zijn favoriet.
Tatoeages? Genoeg, over zijn gehele lijf. Teveel om op te noemen. Piercings? Legend ziet het zeker voor zich dat hij er minimaal één zal nemen, en die gaat dan op zijn jongeheer komen, maar daar twijfelt hij nog over. Verder is hij nog lang niet klaar met zijn tatoeages, en heeft hij al wel de nodige ideeën uitgetekend, aangezien hij sowieso volle mouwen wil hebben.
|
I N N E R L I J K Legend is een crimineel door hart en nieren, hij weet goed hoe hij mensen moet bespelen, en hoe hij kalm en alert moet blijven in gevaarlijkere situaties. Je zou kunnen zeggen dat zijn ervaring in de gevangenis hem veel veranderd heeft, maar van nature was de jongeman al een erg intelligent persoon, je zou kunnen zeggen dat zijn gemiddelde boven dat van de rest lag. Ondanks dat Legend hier amper gebruik van heeft gemaakt in de richting van scholing of normaal werk heeft dit hem wel een hoop zelfvertrouwen gegeven, dat soms eerder richting arrogantie kan gaan, aangezien die lijn toch best smal is. Zijn intellect heeft hem niet enkel dat geschonken, maar ook het feit dat hij erg innovatief en nieuwsgierig is aangelegd. Je zult hem dit zelf niet horen zeggen, maar hij is vreselijk creatief aangelegd, evenals zijn fantasierijke gedachten.
Verder lijkt het karakter van Legend erg tegenstrijdig, aangezien de man erg vriendelijk is, maar ondanks dat weet haast niemand ook maar iets van hem. Het is een praatgraag, maar hij weet vreemd genoeg erg mysterieus te blijven. Wat vooral vreemd is aan Legend is dat hij erg kalm kan zijn, en koeltjes kan blijven onder vreemde of tragische gebeurtenissen en soms zelfs de held uit kan hangen, zonder dat het hem zal laten zweten terwijl hij het andere moment uit zijn slof kan schieten, en erg sterk en dominant over kan komen. Maar meer over zijn kalme gedrag; het wekt een vreemde emotie op bij de meeste mensen, en dat is angst. Vooral omdat hij vreselijk kalm en nuchter kan reageren op een oprechte bedreiging, in plaats van dat hij angstig of zelfs woedend reageert. Natuurlijk kent Legend wel angsten, maar ze spelen niet al te vaak op en als ze dat al doen weet hij dat erg goed te verbergen.
Dat Legend een goede crimineel is was al wel duidelijk, en dat dat hem erg privé maakt lijkt me vreselijk logisch. Dat het hem een vuil persoon maakt zou je ook wel kunnen zeggen, al is hij nog wel zijn ware speelse zelf, wanneer hij vrij kan zijn onder mensen die hij vertrouwd bijvoorbeeld. Dan kan hij zelfs erg relaxed en vriendelijk zijn al is Legend over het algemeen al een sociaal persoon, mits hij deze persoon mag uiteraard. Het feit dat Legend niet al te vaak vrouwen om hem heen heeft hangen maakt hem erg flirterig tegenover het andere geslacht, en ook weet hij door vorige relaties dat hij eigenlijk vreselijk romantisch is. Natuurlijk is hij zoals de meeste mensen en wil hij gewoon iemand naast zich hebben, maar hij is snel in dubio of hij iemand zo'n leven wil gunnen.
Legend is ook iemand die recht voor zijn raap is en zegt wat hij wil zeggen. Een eerst doen, dan denken type. Meestal weet hij grove opmerkingen er met wat humor uit te krijgen, maar dat neemt niet weg dat hij deze niet zal menen. Wanneer iemand hierdoor gekwetst is zal hij niet gauw zijn excuses geven, puur om zijn ego. Zijn mysterieuze, strenge en kinderlijke ego. Al deze kwaliteiten maken Legend wel een persoon om bij rond te hangen, mits je waakzaam kunt zijn voor zijn kwaliteiten.
G E S C H I E D E N I S Legend is technisch gezien al een oude bewoner, maar is enkele maanden teruggekomen. Niemand weet nou precies waarvan, maar de meeste speculaties zijn dat hij uit de gevangenis komt. De man is bezig met onzuivere zaakjes, dus al te vreemd is het eigenlijk niet. Aangezien Legend achtervolgd wordt door een vlaag van mysterie, is de kans klein dat er ook maar iemand achter zal komen. Verder is er amper wat bekend over de man, ondanks dat de meesten hem al kenden.
E X T R A Legend heeft sinds kort meerdere huisdieren. Zo heeft de man een sugar glider genaamd Lucifer, een vos genaamd Warrior en ten slotte een een vleerhond genaamd Xena.
Het werk dat Legend doet? Daar weet haast iedereen vanaf. Legend zit in de drugshandel, al heeft hij zelf nog nooit één drugssoort gebruikt. Hier verdiend Legend zeker wel genoeg mee, meer dan genoeg zelf. Buiten dat om tekent hij zo nu en dan iets dat hij verkoopt aan magazines of iets dergelijks. Niets bijzonders.
Aiden Matthew Quinn Oud.
Ik neem aan dezelfde relatie? Legend zal niet zo goed weten hoe hij zich moet gedragen in het bijzijn van deze jongeman en zal hem daarom niet persoonlijk opzoeken. Legend snapt zijn levensstijl totaal niet, en heeft daar ook geen behoefte aan.
Ekaterina Yordanova Oud.
Waarschijnlijk zijn de wegen van Legend en Ekaterina niet vaak gekruisd, maar misschien dat ze wel zo nu en dan een normaal gesprekje voeren wanneer ze elkaar tegenkomen in de gangen of zelfs buiten het complex.
Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian Oud.
Legend zou best eens de drugsdealer kunnen zijn voor Lívia. Ik zie wel voor me hoe zij buiten dat om best eens vrienden zouden kunnen zijn? Misschien zelfs friends with benefits? Om even op haar seksuealiteit te komen... misschien dat Legend en Lívia eens een trio hebben gedaan met een andere vrouw of zo. Idk. Ik zocht iets creatiefs.
Raven Ariana Matthews Oud.
Legend zou toen Raven hier net kwam wonen wel een crush op haar gehad kunnen hebben, al is dat nadat hij weg was gegaan kuch, een break in de gevangenis nam, kuch wel weer verdwenen. Ik zie wel in me hoe hij manieren zocht om dichter bij haar te zien komen, al weet ik niet zeker of hier een vriendschap zou kunnen zitten?
Ares Maxwell Haynes Oud.
Legend zie ik best vrienden met Ares zijn, ondanks hun verschillen. Sowieso heb ik in mijn ogen dat Legend wel een fan is van vechtsporten zoals MMA inderdaad, misschien dat Ares in zijn vrije tijd zo nu en dan wat met Legend spart?
Cataleya Luana Carvalho Oud.
Ik zie Legend en Cataleya ook wel vrienden zijn, zolang hij heel het drugs onderwerp maar niet ophaalt rondom haar, wat hij wel zal respecteren. Bij Lívia had ik voorgesteld dat Legend en zij eens een trio hadden met een andere vrouw, nu ik Cataleya zo lees zie ik haar wel voor me als die andere vrouw?
Juliette Rose Bradshaw Oud.
Ik was vergeten wat we hadden, shit. Iets als goede vrienden. Legend heeft sowieso een oogje op de jongedame en is zeker geïntresseerd in wat ze doet. Hij komt vaak bij haar over de vloer, evenals zij bij hem, vooral gezien ze tegenover elkaar wonen?
Mazzy Castles Nieuw.
Legend zal haar een te net persoon vinden, evenals inzien dat ze de zoon van hun nieuwe huisbaas is en beseft al snel dat hij daar ver vandaan zal moeten blijven om zijn appartementje te kunnen behouden.
Alexis Mae Boyer Nieuw.
Legend en Alexis zie ik een vreemde soort vriendschap opbouwen, eentje waarin ze misschien beide veel van elkaar kunnen leren? Al zie ik Alexis niet als iemand voor me tegen wie Legend zijn diepste geheimen zou gaan vertellen, maar wel eentje waarin ze elkaar opzoeken als ze even toe zijn aan een lach?
Connery Vance Castles Nieuw.
Komt.
A P P A R T E M E N T Nummer 244.
|