• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    EINDELIJK.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet nodig naar de wc :} En yes, ik heb 't nieuwe hoofdstuk af weten te krijgen voor 2 uur! ;D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben totaal kapot vanbinnen op zoveel verschillende manieren en ik kan het gewoon even niet meer


    Caution first, always.

    Pterodactyl schreef:
    En dan denk je geen nieuw dieptepunt te kunnen bereiken. Everyone meet Danni:



    mijn sims vervangschildpad voor mijn echte schildpad, die ik misschien een klein beetje te hard mis. Het zou ook kunnen dat ik er gewoon door slaag vanwegen examens.


    Awww, een virtuele schildpad. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb zin in vandaag, maar ook weer niet.


    <3

    Tamir schreef:
    Ik ben totaal kapot vanbinnen op zoveel verschillende manieren en ik kan het gewoon even niet meer


    *hugs* From your pettite stalker <3

    Spaghettiiii


    i put the fun in funeral

    Waarom heet dit topic 'Lucht je Hart' en niet 'Vuur je Lever'?


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Als ik even uit de kamer van mijn vriend ben geweest en ik kom een minuut of 10 later weer binnen dan ruik ik de dikke wiet lucht die er wss al dagen hangt. Zo zie ik maar weer dat mijn vriend het roken van planten belangrijker vindt dan zijn eigen vriendin. Leuk om dat te weten. Daarom was hij de afgelopen week denk ik ook zo gevoelloos naar me. Nog een reden om er mee te kappen. En hij wilde toch al niet meer de dingen doen die we voor dit weekend gepland hadden.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2016 - 9:52 ]

    Ik heb zo het idee dat deze trein iets te klein is voor de hoeveelheid mensen die mee moet/ nog mee gaat moeten....


    Stenenlikker

    Audacity schreef:
    Spaghettiiii


    Jouw ontbijtsmaak blijft verontrustend


    Sarah = ongewoon sexy

    Tosti's zijn geen goed ontbijt, maar het is zaterdag. Fuck it


    26 - 02 - '16

    Buurman_Mol schreef:
    (...)

    Jouw ontbijtsmaak blijft verontrustend


    Is lekker als ontbijt hoor.
    Doe ik ook vaak :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I feel so dead inside.

    Eshkeri schreef:
    Tosti's zijn geen goed ontbijt, maar het is zaterdag. Fuck it


    Tosti's zijn nog wel acceptabel, tenminste, dat doe ik ook wel eens in het weekend.


    Bostick schreef:
    (...)

    Is lekker als ontbijt hoor.
    Doe ik ook vaak :'D


    Ik krijg in de ochtend vaak alleen yoghurt en wat te drinken weg. Ik hou van spaghetti, maar na het opstaan zou ik dat echt niet kunnen. Net als vissticks e.d.


    Sarah = ongewoon sexy