• Yep. Ik wilde als afleiding voor mijn stress een t-shirt gaan ontwerpen en bestellen, maar ja, ik weet niets leuks om op dat t-shirt te laten drukken. Brand maar los met de ideeën c;


    26 - 02 - '16

    Dit is niet echt een serieus idee, maar: zet je kat op een T-shirt!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Dit is niet echt een serieus idee, maar: zet je kat op een T-shirt!


    Het is op zich een goed idee, maar ik twijfel ;x


    26 - 02 - '16

    Je fanships, series waarvan je fan bent (al heb ik dat meer met muziek en idolen), dieren, printjes, teksten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    Je fanships, series waarvan je fan bent (al heb ik dat meer met muziek en idolen), dieren, printjes, teksten?


    Fanships heb ik niet, series kijk ik nauwelijks en dieren dat zijn er gewoon teveel D:
    Wat ik ook zou kunnen doen, schiet me net te binnen, meerdere foto's van Pim samenvoegen en daar een awesome shirt van laten drukken. Maar ja, ik ben geen ster met photoshop :c


    26 - 02 - '16

    Dit.

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Fanships heb ik niet, series kijk ik nauwelijks en dieren dat zijn er gewoon teveel D:
    Wat ik ook zou kunnen doen, schiet me net te binnen, meerdere foto's van Pim samenvoegen en daar een awesome shirt van laten drukken. Maar ja, ik ben geen ster met photoshop :c

    Hahaha, dan doe je een heel dierentuin (als een soort print)? :x Nee oke, joke. En dan doe je dat! Je kunt het aan iemand anders vragen als je er zeker van wilt zijn dat je shirt er vet uit gaat zien? Dan heb je geen zorgen, ha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    LordOfTheFries schreef:
    Dit.



    Dat is best grappig, maar ik heb niets met star wars gerelateerde dingen. I like cats tho c;


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Dat is best grappig, maar ik heb niets met star wars gerelateerde dingen. I like cats tho c;

    Me too. Eindelijk iemand die me snapt, hehe :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ondersteun uw idee, ik wil een van hun eigen T-shirt.





    ______
    t-shirts

    Oncilla schreef:
    (...)

    Dat is best grappig, maar ik heb niets met star wars gerelateerde dingen. I like cats tho c;


    Google gewoon funny cat?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dean2 schreef:
    Ik ondersteun uw idee, ik wil een van hun eigen T-shirt.
    ______
    t-shirts

    Eh wtf?


    Don't walk. Run, you sheep, run.