Hallo allemaal,
Ik heb al een langere tijd een grote interesse in het maken van profielen, dus heb ik bij deze een 'profile boutique' gemaakt, waarin jullie je aanvragen voor het maken van jullie profiel kunnen indienen!
Invullijst × Thema? × Moet je profiel gerelateerd zijn aan iets? (denk aan fandoms, specifieke woorden, een taal,...) × Lettertype? × Kleuren? × Plaatjes? (mogen ook richtlijnen zijn naar iets) × Links? × Aantal secties? × Tekst? (denk aan quotes, lyrics, uitleg bij een woord of username,...) × Schikking? × Huidige template? (Welke kleur achtergrond gebruik je? Dit is vaak belangrijk voor de plaatjes en kleuren!) × Andere? |
Wachtlijst × Wijngaard × Bjergsen × |
Regels × Heb geduld, ik heb meer dingen te doen dan enkel profielen maken, dus het kan al eens wat langer duren. × Zeg het als er iets is wat je niet leuk/mooi vindt. × Wees niet kwaad als je voor iemand staat in de lijst en die eerst af is, het kan voorvallen dat ik met twee opdrachten bezig ben en degene na jou sneller klaar heb omdat ik bijvoorbeeld ergens vastloop. × Zorg dat je regelmatig je gastenboek checkt, het kan al eens zijn dat ik bijkomende vragen stel. × Voorbeelden kan je hier vinden. Elk gemaakt profiel zal ook daar in terecht komen. |
Afgerond × Reigns |
[ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 0:11 ]
Sidera nostra contrahent solem lunamque