Eton Academy: For Nobility and Aristocrats is een universiteit voor afstammelingen van rijke, adellijke families uit heel Europa. Op Eton wordt het geleerd wat echt belangrijk is in hun wereldje; kennis, strategie en manieren. De dames worden altijd aangesproken als Lady, waar de heren zichzelf Sir mogen noemen. De universiteit organiseert vele activiteiten, van een groot bal tegen de kerst tijd tot toernooien voor de Sir's die het ambiëren om ridder te worden.
Het RPG speelt zich af in de Middeleeuwen.
Meer informatie:
MANDATORY SUBJECTS
History
Mathematics
Philosophy
Literature
Astronomy
Christian religion
OPTIONAL SUBJECTS
Lady's: Horse riding Sewing Music Dancing |
Gentlemen/Sir's: Sword fighting War strategies Hunting Horse riding |
HOUSING
Iedere kamer wordt gedeeld door twee personen van hetzelfde geslacht. De kamers zullen beschikken over twee tweepersoons bedden, een grote werktafel, een theehoek en een eigen badkamer. Per vier kamers zal er een bediende aanwezig zijn.
ETON ACADEMY RULES
EARNING RIBBONS
Om de studenten te motiveren voor de lessen heeft Eton een system bedacht waarbij de studenten linten kunnen winnen door actief te zijn in de lessen en door het vertonen van goede manieren. Linten zorgen voor de hiërarchie op de universiteit. De hoogste rang is Elite, hier heb je negen linten voor nodig en dit is bijna onmogelijk om te bereiken. Tot zover hebben alleen mannen de Elite gehaald.
More about earning ribbons and becoming an Elite:
RPG RULES
Het minimale woorden per post is 200, dit moet goed te doen zijn.
Mary-Sues en Gary-Sues zijn niet toegestaan; niemand is perfect.
Ik vind het belangrijk dat je ook kort het innerlijk beschrijft. Alleen karaktereigenschappen vind ik net iets te weinig.
Houdt de dames en heren gelijk. Een dubbele rol is toegestaan, maar wel alleen als minimaal een van de rollen een man is.
Een reservering blijft max. 48 uur staan. Mocht je een goede reden hebben dan moet je me hier van op de hoogte stellen.
Alleen ik (Sempre) maak nieuwe topics.
Sluit niemand buiten. Het praattopic gaat op nader te bepabelen datum open, hier mogen relaties in besproken worden maar geen toekomstige liefdes.
Denk eraan dat het RPG zich afspeelt in de Middeleeuwen. (Dus geen moderne namen, elektronische spullen e.d.)
Het RPG begint op 29 januari
Als je dit gelezen hebt zet dan bij extra: zin
INVULLIJST
ROLLES:
Ladies: 6/8
Isabelle Beatrice of Alycante ~ 1.2 ~ Claire Holt ~ Sempre
FC: Freya Mavor ~ Deamus
Raevyn Faythe Etoile Adora Chowne ~ 1.2 ~ Emilia Clarke ~ Anemoia
Arabella II of Genoa ~ 1.3 ~ ?? ~ Amberle
Aria Katherine Nikolaou ~ 1.4 ~ ?? ~ Daggers
Aurelia Beatrix Dimitrov ~ 1.2 ~ Nina Dobrev ~ Dysthymia
Gentlemen: 6/8
Christian Stefan Aslanov ~ 1.1 ~ Cody Christian ~ Polovina
Dysthymia
Frederick de Mowbray ~ 1.5 ~ ?? ~ Seb
Andruche of Gloucester ~ 1.5 ~ ?? ~ Nia
Kelmeckis
Ellipsism
[ bericht aangepast op 23 jan 2016 - 15:57 ]
[ bericht aangepast door een moderator op 27 jan 2016 - 11:52 ]
When time and life shook hands and said goodbye.