• Wel, de titel zegt het al.^^

    Ik vind het namelijk fijn om met co's te schrijven, maar twilight schrijvers lijken van deze site te zijn verdwenen.=\


    You were born original, don't die as a copy.

    Clace schreef:
    Ik ben nu net bezig met een Seth Clearwater verhaal. Ik wil hem binnenkort online gaan zetten.


    OOOH, LET ME KNOW!=3


    You were born original, don't die as a copy.

    caIypso schreef:
    Oeh twilight, dat waren echt mooie tijden. Jaja, heel sentimenteel allemaal Ik was toen ik into twilight was (wat ik stiekem nu nog wel een beetje ben), pas net begonnen met schrijven, dus echt mooie verhalen kwamen daar niet uit. Ik zou het eigenlijk wel proberen :Y)
    Ben je dan eigenlijk van plan om iets te schrijven met de personages van twilight of gewoon iets twilight-achtigs?


    Ik wil iets schrijven met twilight personages en eigen personages erbij.=3 Jaaa mijn aller eerste verhaal was van twilight, it sucked...but still.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Reigns schreef:
    Dat is lang geleden. Ik mis die tijd toch wel.


    Your not the only one.D'=


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    OOOH, LET ME KNOW!=3



    DOE IK. Ik was eerst bang dat er niemand geintereseerd in zou zijn. Haha. Maar ik heb nog een paar nooit geschreven twilight ideeen die ik nooit uitgeschreven heb en daar heb iks spijt van dus doe ik het nu maar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Clace schreef:
    (...)


    DOE IK. Ik was eerst bang dat er niemand geintereseerd in zou zijn. Haha. Maar ik heb nog een paar nooit geschreven twilight ideeen die ik nooit uitgeschreven heb en daar heb iks spijt van dus doe ik het nu maar.


    TWILIGHT COME-BACK!<3 Ik ben ook bezig met dingen maar ik heb nooit zoveel motivatie door een tekort aan co's en lezers.='d


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    TWILIGHT COME-BACK!<3 Ik ben ook bezig met dingen maar ik heb nooit zoveel motivatie door een tekort aan co's en lezers.='d


    JOAH. Ik wil best een verhaal samen schrijven. Lijkt mij heel leuk. En als je een verhaal online zet, let me know. Ik ga sowieso lezen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik wil nog steeds verder aan mijn erg oude twilight verhaal en het verbeteren ervan, maar ik schrijf de laatste tidj te weinig, dus ik skip, be wel beniwud naar je twilight verhaal ^


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Zoekopties => Vervang zoek op kudo's naar: zoek op datum. (:
    Er zijn er best nog wat! Ik zou eens bij die mensen gaan aankloppen.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Doordat ik vaak op wattpad zit en meer nu een geek , je weet wel flash superhelden , en teen-wolf fan ben , schrijf ik weinig verder aan mijn twilight stories maar nu heb ik 1 verhaal een hoofdstuk bijgeschreven , maar ik ben niet vergeten ,sooo ik zal wel moeite proberen geven aan uw story alst moet :)


    CHAOS