• Helleuw xD ik bn dus begonnen met een nieuwe serie , Und die heeft al 1 deel maar ik vroeg me af of iemand die serie maybe samen met mij wil maken?

    Isabeau woont zoalang ze zich al kan herrineren in een oud huis ergens in een dorpje Cherry Hill.
    ze woont daar met haar 5-jarige zusje Haylin en haar oma. Isabeau weet dat het huis niet alleen bewoont word door hun ,maar ook door geesten.
    Ze ziet ze soms in spiegels ,en weet wat ze kunnen doen. Toch is ze niet bang.. Ze is er immers mee opgegroeit. Als haar oma komt te overlijden verandert er veel voor Isabeau en Haylin. Op papier bestaan de meisjes niet dus blijven ze met zn 2en in het huis wonen. Een hele klus voor een 13jarig meisje zoals Isabeau om voor het huishouden en haar jongere zusje te zorgen. Als de geesten steeds meer mensen pijn doen kan Isabeau niks anders dan toekijken. Dan komen er 2 broers naar cherry Hill.
    Geestenjagers..
    Maar wat als 1 van de 2 geestenjarig Isabeau's vader blijkt te zijn??


    -Ik schrijf niet in de ik of je vorm maar in de 3de persoon.
    -Je MOET supernatural kijken ,wnt dat is leuk x] nee wnt daar is deze serie op gebasseert en die 2 broers zijn dus ook die geestenjagers van mijn serie:P
    - Ik ga eerst kijken hoe je schrijft

    Und dan,, Gaat ik kiezen ^^
    En wie wil der nou niet samen met de geniale moi een serie maken??


    Crack a bottle

    Ik wil wel! :P
    En ik heb titels gedropt bij je andere topic, als je het nog niet gezien had xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ik niet xP sorry ik klink nu heel fcking lullig xP mr ik kan nie fcking weinig tijd enz.


    We can only learn to love by loving.

    @say
    Oewh ,ik hb al een titel xD
    und jij sgrijft goed ,En der is al 1 deel en van mij mag je met de geniale ik samenwerken als je deze vraag goed beantwoord:
    Kijk jij supernatural ??x]
    Okay die was droog XD

    Und nicol ,,maakt niet uit (K)


    Crack a bottle

    @say
    Oewh ,ik hb al een titel xD
    und jij sgrijft goed ,En der is al 1 deel en van mij mag je met de geniale ik samenwerken als je deze vraag goed beantwoord:
    Kijk jij supernatural ??x]
    Okay die was droog XD

    Und nicol ,,maakt niet uit (K)


    Vast wel xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Maar ik kan straks pas, ik moet mijn tekendoccier morgen inleveren en ik moet nog wat doen daarvoor xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    Vast wel xD
    ^
    GheGhe xD Okay (A) Und ,ik hb deel 1 gemaakt (A) en nu .. *gaat op knieën voor say sitten*
    Wil je met mij deze quiz maken?? (A)


    Crack a bottle

    Maar ik kan straks pas, ik moet mijn tekendoccier morgen inleveren en ik moet nog wat doen daarvoor xD


    maakt niet uit x]


    Crack a bottle

    (...)^
    GheGhe xD Okay (A) Und ,ik hb deel 1 gemaakt (A) en nu .. *gaat op knieën voor say sitten*
    Wil je met mij deze quiz maken?? (A)


    Tulak! ^^
    Moet eerst even een voetbal tekenen x'D


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    Tulak! ^^
    Moet eerst even een voetbal tekenen x'D

    Succes xD


    Crack a bottle