• Ik ben ongeveer twee weken geleden begonnen met dit verhaal en hoewel ik weinig reacties onder het verhaal krijg, krijg ik wel leuke reacties buiten Q. Ik ben ook erg gemotiveerd voor dit verhaal en ik heb veel plannen voor de toekomst, hoe dit verhaal verder zal gaan etc. In die twee weken heb ik ook al ruim 10 hoofdstukken geschreven, wat voor mij erg veel is. Ook hebben ze stuk voor stuk meer dan 500 woorden, wat voor mij ook iets is wat nooit eerder voor is gekomen.

    Het verhaal is eigenlijk een typisch middelbare school-verhaal, maar heeft toch wat belangrijke dingen erin verwerkt. Homoseksualiteit en vriendschap staan centraal in dit verhaal. Ruzies, verliefd zijn, liefdesverdriet, geloof en echte vrienden worden ook naar voor gebracht in dit verhaal.
    Als je interesse hebt klink dan op de titel van het verhaal die bij de bijschrift komt te staan. Ik hoop dat je veel leesplezier hebt!

    Het verhaal van Joost

    Joost is een jongen die net naar het derde jaar van het VMBO gaat. De zomervakantie is voorbij en de scholen beginnen weer. Zijn vriendin Maya zit dit jaar bij hem in de klas, wat ze beiden heel leuk vinden, maar Maya gedraagt zich vreemd.
    Dit jaar is er ook een nieuwe leerling bij gekomen, omdat hij van zijn andere school is weggepest. Wanneer de nieuwe jongen bij Joost in de klas komt, gebeurt er iets met Joost. Iets wat hij nog nooit heeft meegemaakt.

    • Nederlands gesproken/geschreven
    • Speelt zich af in Nederland
    • Bevat homoseksualiteit, maar géén seks

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 20:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wilde even laten weten dat ik deze story echt enorm goed vind... Je schrijft zo mooi en je scènes zijn zo heerlijk alledaags en realistisch. Ik moet altijd glimlachen als ik zie dat er een nieuw hoofdstukje is.

    Plus, uiteindelijk maakt de hoeveelheid abo's eigenlijk niet uit. Mijn Observaties van een Muurbloem had honderd abo's, mijn Alphabet Soup heeft er zeven en ik schrijf ze allebei even doodgraag. ^^


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    niniwa1 schreef:
    Ik wilde even laten weten dat ik deze story echt enorm goed vind... Je schrijft zo mooi en je scènes zijn zo heerlijk alledaags en realistisch. Ik moet altijd glimlachen als ik zie dat er een nieuw hoofdstukje is.

    Plus, uiteindelijk maakt de hoeveelheid abo's eigenlijk niet uit. Mijn Observaties van een Muurbloem had honderd abo's, mijn Alphabet Soup heeft er zeven en ik schrijf ze allebei even doodgraag. ^^


    Hé, heel erg bedankt voor je lieve reactie! c:

    Ik ben druk bezig met het nieuwe hoofdstuk, maar ik loop een beetje vast op het moment. Ik probeer hem zo snel mogelijk online te zetten!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.