• — S T O R Y
    "Once you've been chosen, you belong to them.'
    Rond 2100, Hawaii is verlaten. Sommige zijn nog bewoonbaar, waaronder het eiland Kauai. Alleen wonen hier niet de mensen die je zou verwachten.. Een soort 'mythe' is hier naartoe gestuurd, vampiers. Hun geheim was in gevaar, de mensen waren in gevaar. Sommige konden niet in geheim leven, sommige konden hun dorst niet tegenhouden. Om er voor te zorgen dat de mensheid niet uitstierf zijn ze apart gezet. Aangezien de vampiers hun natuurlijk gedrag is om humanblood te drinken, krijgt iedere vampier een mens op zich. Dit is hun 'voorraad', dus om te kunnen overleven moeten ze de mensen in leven houden.

    — U I T L E G
    In deze RPG speel je een mens of een vampier.

    Taak vampier: Hou je mens in leven, dit is je enige levensvoorraad of je moet je koppigheid, je natuurlijk gedrag overwinnen door dierenbloed te drinken. (Bijzondere alternatief, hou het liefst bij humanblood om het verhaal levende te houden!)

    Taak mens: Je bent als mens bekend met de mythe, volgens de regering ben je 'uitverkorene' om de mensheid in leven te houden. Door middel om gekoppeld te worden aan een vampier, vastzittend op een verlaten eiland samen met deze wezens om mensen in andere werelddelen hun te leven behouden. Het weigeren om bloedvoorraad te zijn is jouw beslissing, meestal valt dit niet bepaald goed bij de vampiers.

    Wordt het een puur spel om te blijven leven, of val je stiekem in het gat der liefde en komt er meer ten sprake?

    — O V E R I G
    • De locatie (als gegeven in de inleiding) is op het Hawaiiaanse eiland Kauai. Een tropisch eiland omgeven door strand, bossen en bergen met een warme temperatuur en de zon die ongeveer 99% van de tijd schijnt.
    • Vampieren kunnen overdag niet in de zon, alleen in de schaduw. Zodra de zon is gevallen komen de wezens naar buiten.
    • De mensen leven een normaal leven, ook al is er geen school en winkels. Benodigdheden zoals kleding, voedsel e.d. worden periodiek 'afgeleverd' door de regering.
    • Vampieren leven of in een eigen huis, of bij hun gekoppeld mens in huis. Overleg dit met elkaar.
    • Hou graag het aantal vampieren & mensen gelijk.
    • Ik probeer zoveel jongen - meisje te doen als jullie dit graag willen.
    • Het koppelen gebeurt met een randomizer. Heb je zelf een voorkeur geef dit dan even door.

    — L I J S T J E
    Naam:
    Mens/Vampier:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Voorkeur koppel: M - V / V - V / M - M + evt. naam.
    Extra:

    • Als je vampier bent, bij Leeftijd je 'normale' leeftijd en dan 'totale leeftijd.'

    — R O L L E N

    • Mensen.
    Naam • Faceclaim • Username.
    • Molly Adriana Benedikston • Polovina
    • Synnøve Ingunn Kjærgaard • Bylot
    • Kate Liminick • Sempre
    • Ivy Leonora Boyer • Dysthymia
    • ? • ? • Sycia
    • Archibald Hambleton • Nia
    • North Mason Calhoun • Sonder
    • Axton Tallon • Kylo

    • Vampiers.
    Naam • Faceclaim • Username.
    • Paislee Xael Devine • Nia
    • Adeline Doan Sandlin • Deryth
    • Felicia Alison Hearn • N_Mikaelson
    • Elijah Nathaniel Lawson • Polovina
    • Axel Benjamin Reynolds • Dysthymia
    • Silas Underwood • Nedakh
    • ? • ? • calice

    — R E G E L S
    • Zoals elke rpg; de algemene Q regels om het een beetje gezellig te houden.
    • Typ middelmatige lange stukken, minimaal 200 woorden, 7 regels.
    • Praat ABN, dyslexie graag melden dan kunnen we er rekening mee houden.
    • Maximaal 2 personages p.p. Komen we te kort dan kan het overlegd worden.
    • Leeftijd mens ongeveer tussen 16 - 25
    • Houdt het aantal zoveel mogelijk gelijk
    • Hou het taalgebruik netjes.
    • 16+ graag onder een spoiler.
    • Reserveringen blijven drie dagen staan, als je meer tijd nodig hebt, meld het even.
    • Ruzie mag, maar hou het gezellig.
    • Communiceer met je tegenspeler als je ideeën, opmerkingen e.d. hebt.
    • Heb niet alléén contact met je partner, praat met andere vampiers/mensen e.d.
    • Alleen Deryth of Nia maken een nieuw topic aan, tenzij anders aangegeven.

    — T O P I C S
    • Rollentopic 1.
    • Praattopic 1.
    • Speeltopic 1.


    Dit RPG is eerder gemaakt door Poppys,
    wegens tijdgebrek overgenomen door Deryth,
    met goedkeuring van Reigns.
    Credits voor de lay-out gaan naar Nia.

    Vampires are so sexy and powerful —
    they're so otherworldly;
    they have eternal life and youth."

    "There's just something about vampires that's sexy.
    It's the same reason why women go for the bad boy —
    you want them but you shouldn't have them."

    "Vampires are so old that they don't need to impress anyone anymore.
    They're comfortable in their own skin.
    It's this enigmatic strength that's very romantic and old-fashioned.
    I think it goes back to something of a Victorian attitude
    of finding a strong man who's going to look after his woman."

    "Vampires are immortal,
    you can do whatever you want,
    and get away with it.
    And there's the seduction part of course."

    Death is the one predator we can't escape.
    But vampires have found the loophole so many of us crave.
    I think that's the allure of vampirism."

    [ bericht aangepast op 17 feb 2016 - 12:38 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    De beginpost is bijgewerkt in beide topics. Ik zal vanavond nog even de koppels toevoegen en wat mij betreft komt het speeltopic dan online wanneer Nedakh haar rol klaar is.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Zijn er eventueel nog rollen vrij? :'D


    Rise and rise again until lambs become lions

    Kylo schreef:
    Zijn er eventueel nog rollen vrij? :'D


    Als je wilt mag je gerust een rol, we moeten dan alleen even kijken qua koppels - of dat we je rol ergens bij kunnen plaatsen, oid, maar dat komt wel goed.
    Sorry voor de late reactie trouwens, ik heb er ergens totaal overheen gelezen. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Zou ik nog mee kunnen doen met een mannelijke vampier?

    Eavan schreef:
    (...)

    Als je wilt mag je gerust een rol, we moeten dan alleen even kijken qua koppels - of dat we je rol ergens bij kunnen plaatsen, oid, maar dat komt wel goed.
    Sorry voor de late reactie trouwens, ik heb er ergens totaal overheen gelezen. :')


    Oh geen probleem, haha.
    Wat heb je het hardst nodig op dit moment? Een mens of een vampier?


    Rise and rise again until lambs become lions

    Kylo schreef:
    (...)

    Oh geen probleem, haha.
    Wat heb je het hardst nodig op dit moment? Een mens of een vampier?


    Een mens zou fijn zijn, dan kan Calice een mannelijke vampier pakken - als je dat zelf natuurlijk ook wil. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    (...)

    Een mens zou fijn zijn, dan kan Calice een mannelijke vampier pakken - als je dat zelf natuurlijk ook wil. (:


    Sure thing! A guy sounds good to me.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Kylo schreef:
    (...)

    Sure thing! A guy sounds good to me.


    Ik denk dat je beter een vrouw kunt pakken - of je moet echt een man willen? Want dan kan je meteen gekoppeld worden aan de personage van Calice.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    (...)

    Ik denk dat je beter een vrouw kunt pakken - of je moet echt een man willen? Want dan kan je meteen gekoppeld worden aan de personage van Calice.


    Hmh. Daar moet ik nog even over nadenken dan, haha. Door één of andere reden ben ik beter in het spelen van mannen. Niet dat ik perse moeilijk wil doen ofzo, haha. Da's niet meteen mijn bedoeling. :'D


    Rise and rise again until lambs become lions

    Kylo schreef:
    (...)

    Hmh. Daar moet ik nog even over nadenken dan, haha. Door één of andere reden ben ik beter in het spelen van mannen. Niet dat ik perse moeilijk wil doen ofzo, haha. Da's niet meteen mijn bedoeling. :'D


    Oh maar dan moet je dat gewoon doen, qua koppels komen we er dan wel uit. (Ik dacht nml dat je het wellicht verkeerd gelezen had $: )


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    AXTON TALLON
    "Y'all think they're going to keep a guy like me down?"




    Leeftijd:
    27 – 3 maart
    Nationaliteit:
    One hundred percent American
    Mens/vampier:
    One hundred percent human

    Innerlijk:
    "A white person who lives in a small town or in the country especially in the southern U.S., who typically has a working-class job, and who is seen by others as being uneducated and having opinions and attitudes that are offensive."
    – Redneck. Een woord dat alles omvat waar Axton voor staat.

    Axton is wat men kan noemen het cliché van een redneck. Hij is gefascineerd door wapens, deinst niet naar achteren om zijn handen vuil te maken tijdens een gewelddadig partijtje vechten, heeft bovendien geen gêne om de alcohol vloeirijk te laten vloeien op elk moment van de dag en dergelijke. Kortom kan men zeggen dat Axton de typische blanke Texaanse boer is die zich superieur voelt, en voor de meeste mensen dus ongeletterd over komt. Dit is echter een vooroordeel dat allesbehalve correct is. De jongeman is immers sluw, heeft een goede portie gezond verstand en is een meester in het manipuleren van mensen. Hij onthoudt dan ook elk leugentje dat hij ooit heeft verteld, en zal nooit door de mand vallen. Zijn wil is wet en dat zal je dan ook geweten hebben. Hij zal namelijk niet rusten vooraleer iets gaat zoals hij het wil.
    Bovendien is hij enorm slecht in het toegeven van zijn eigen fouten of onvolledigheden. Hij zal namelijk niet snel een ander gelijk geven – laat staan dat hij een persoon de hemel in zal prijzen als hij of zij iets goed heeft verricht.
    Vervolgens draagt de Amerikaanse jongeman het hart op de tong, waardoor hij zeker niet zal aarzelen om te zeggen waar het op staat. Hij vindt het dan ook absoluut niet erg om mensen te kwetsen of te kleineren en zal dit altijd doen gepaardgaand met een zelfgenoegzame grijns op zijn gezicht. Als je iets doet dat hem niet zint, dan zal je het zeker wel te horen krijgen.
    Axton is ook een erg conservatief persoon, en heeft dan ook met de paplepel ingelepeld dat alles wat vreemd is niet goed is. Zo heeft de jongeman argwaan tegenover mensen met een andere afkomst of geaardheid ontwikkeld. Zijn vader is de persoon die het voortouw nam in deze visie, en zijn kinderen op deze manier beïnvloedde. Axton is dus geen fan van deze personen, en zal dit dan ook klaarblijkelijk laten merken. Echter is hij wel de meest tolerante van zijn familieleden, waardoor hij af en toe aan zijn standpunt begint te twijfelen. Dit zorgt ervoor dat hij heel geïrriteerd uit de hoek kan komen, omdat hij niet weet wat hij nu moet geloven of hoe hij zich moet opstellen.
    Tot slot kan men zeggen dat niet alles aan Axton slecht is. Als de jongeman je namelijk eens in zijn hart heeft gesloten, zal het zeer moeilijk zijn om daar weer uit te geraken. Nog maar één persoon heeft dan ook een plaatsje in zijn hart veroverd, en dat is zijn twee jaar oudere zus Imogen. Eens je dus het vertrouwen en respect van Axton hebt gewonnen, kan je erop rekenen dat deze jongeman altijd voor je klaar zal staan. Hij zou letterlijk zijn leven geven voor de personen die hij graag ziet, en is dan ook enorm beschermend jegens hen. Als je echter niet een plaatsje weet te bemachtigen, zal Axton zich heel afstandelijk opstellen. Hij vertelt dan ook nauwelijks over zichzelf, en zal ook enkel het broodnodige over zichzelf vertellen. Het is namelijk al geen prater – laat staan als hij op een verlaten eiland zit met allemaal mensen of wezens waaraan hij een grondige hekel heeft. Hij veracht dan ook absoluut elke vampier, en vertikt het om zichzelf aan hen over te leveren, waardoor het drinken van zijn bloed een hele klus wordt. Hij laat zich namelijk niet zomaar vrijwillig leegzuigen. Hij is dus zeker niet vies van een beetje geweld, en zou maar al te graag hun gezichtjes eens willen bewerken.
    Kortom kan men zeggen dat Axton een jongeman is met vele lagen die erg moeilijk te doorgronden zijn. De jongeman is onvoorspelbaar, waardoor je nooit echt precies weet wat je nu van hem moet verwachten. Hij kent dan ook geen loyaliteitsgevoelens en ziet het hele gebeuren op het eiland ook als een soort van "saving your own ass" waardoor hij de anderen niet te hulp zal schieten. Echter zit er achter deze gewelddadige en ruige uitstraling ook een lieve jongen die schreeuwt naar genegenheid en liefde.

    Uiterlijk:
    David Alexander Flinn


    Voorkeur koppel:
    Axton is zo hetero als het maar kan zijn. Alles wat maar liefjes naar hem zou glimlachen, een rokje zou dragen, of eens met haar wimpers zou slaan, zou hij zonder enige aarzeling wel eens op heel vriendelijke wijze kunnen ontvangen. Uiteraard op zijn eigen lieftallige manier.

    Extra:
    °Het was uiteraard nooit Axton’s vrijwillige beslissing om zichzelf ter beschikking te stellen als voedselmandje voor dit stelletje bloedzuigers. Echter was het ook niet zo dat hij zogezegd de uitverkorene was, de persoon die de eer had om zichzelf op te offeren voor de mensheid – om zogezegd het menselijke ras te redden. Nee, allesbehalve; men kon eerder zeggen dat er sprake was van een straf die hij moest uitzitten. Enkele maanden geleden geraakte de jongeman immers wederom verwikkeld in een zoveelste bar gevecht. Deze keer eindigde het echter niet vol vreugde; tenzij je een man met een keu door zijn oog en vervolgens met een bloedend achterhoofd op de ijskoude tegels zag liggen, leedvermaak noemde. Ja, Axton had hem koelbloedig vermoord met een simpele keu tijdens een partijtje biljarten. De reden? Die was nog steeds niet gekend. Sommigen zeggen dat hij betaald werd om de man te vermoorden, anderen beweren dan weer dat het gewoon de alcohol was die de hersenen van de jongeman op lange termijn hadden aangetast terwijl anderen ervan overtuigd waren dat hij gewoon geen medelijden kende. Het maakte immers niet uit wat zijn motivatie was geweest. Het Amerikaanse recht veroordeelde hem tot de doodstraf, wat dus resulteerde in het bloedzakje zijn van deze wezens. Voor altijd.

    °Axton heeft een sterk Texaans accent, dat hij nauwelijks probeert te verstoppen. Het interesseert hem niet of mensen hem bestempelen als een redneck. Stiekem draagt hij deze titel met trots.

    °Axton is slechts tot zijn 14 jaar naar school gegaan. Zijn vader verplichtte hem daarna om thuis te blijven, en op het veld te werken en zo geld in het laadje te brengen. Bovendien moest hij daarnaast ook klusjes in de buurt opknappen. Dit alles om de verslaving van zijn vader te financieren. Aangezien hij maar tot zijn 14 jaar naar school is gegaan, is hij niet de beste in lezen en schrijven. Het feit dat de jongeman dyslexie heeft, maakt het uiteraard niet simpeler. Hierdoor wordt het stereotype van een domme boerenkinkel alleen maar versterkt.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 19:43 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Is er nog een rol vrij voor een vrouwelijk mens? c:


    That is a perfect copy of reality.

    Sycia schreef:
    Is er nog een rol vrij voor een vrouwelijk mens? c:


    Ja hoor, is helemaal prima.

    Ik werk alles bij zodra ik tijd heb om achter de laptop te kruipen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'