Normaal of collage? Normaal
Titel: Mijn Geheim
Auteur: Kelmeckis
Andere tekst voor op de cover: Ik wil geen andere tekst op de cover
Jouw gevonden afbeeldingen / je ideeën:
(Het liefst deze foto, maar ik heb ook nog een idee voor een meisje dat staat als dat beter uit komt. Ik heb ook nog andere foto's van meisjes die zitten)
(Het geeft weer wat ik wil, maar de tas is overbodig, zeg maar. Wil je het weten als je een foto met een staand meisje wil? Want ik ga nog op zoek naar een andere/beter foto)
(Als je deze niet kan/wil gebruiken, mag je ook een andere foto van Zweinstein gebruiken zolang het maar net zoals deze een foto is van Zweinstein s'avonds)
Samenvatting: Ravenna begint aan haar vijfde jaar op Zweinstein en verwacht een geen rustig jaar, mede dankzij haar zelf. Ze doet haar best om goeie cijfers te halen en goeie grappen uit te halen. Totdat er vijf Zwadderaars een zogenaamde grap met haar uithalen en dan gebeurt er iets onverwacht. Daarna weet Ravenna niet voor wie ze banger is, de Zwadderaars of zichzelf. Haar beste vriend, Albus Potter en haar beste vriendin Lenora Winhtrop weten dat er iets is gebeurd, maar niet wat. Rowan Byrne, haar broer en Scorpius Malfoy, haar andere beste vriend en vrienden weten van niks. Iets wat Ravenna graag zo wil houden.
Genre: Fanfiction
Iets anders? Lievelingskleur: Blauw
[ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 18:20 ]
Physics is awesome