• Hallo,
    Misschien heb je mijn topic opgemerkt: Klik!. Eerst was ik vastbesloten om het zich te laten afspelen in de Tweede Wereldoorlog, maar nu twijfel ik. Misschien wil ik toch liever wat meer vrijheid en me niet de hele tijd vast te houden aan de gebeurtenissen in de Tweede Wereldoorlog. Maar wat vinden jullie?

    Voor de mensen die mijn cover gemaakt hebben: Er hoeft niks aan verandert te worden, als ik voor de Derde Wereldoorlog kies dan zullen daar geen dingen in voor komen als robots, maar vliegtuigen en geweren enzovoort. Dus dat is goed zo!

    Moet het verhaal zich afspelen in de Tweede Wereldoorlog of in de Derde?


    i wanna die with you once or twice.

    Ik ben heel hard geïnteresseerd in WOII. Dus ik zag dan.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Als je over de 2e WO wil schrijven, moet je wel veel research doen denk ik.


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat het er echt vanaf hangt wat je van plan bent met je verhaal. Als je meer vrijheid wil in het verloop van die oorlog dan zou ik gaan voor een Derde Wereldoorlog. Dat kan zeker interessant zijn aangezien de lezer dan niet weet wat er gaat gebeuren,... Het nadeel is wel dat je een volledige oorlog zal moeten uitdenken (en aangezien de meeste oorlogen niet erg simpel in elkaar zitten, is dat misschien niet zo handig).
    Als je gaat voor de Tweede Wereldoorlog heb je natuurlijk het verloop van die oorlog al. Het nadeel is dan weer dat je je eerst echt zal moeten verdiepen in hoe deze oorlog exact in elkaar zat.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Ik denk dat het er echt vanaf hangt wat je van plan bent met je verhaal. Als je meer vrijheid wil in het verloop van die oorlog dan zou ik gaan voor een Derde Wereldoorlog. Dat kan zeker interessant zijn aangezien de lezer dan niet weet wat er gaat gebeuren,... Het nadeel is wel dat je een volledige oorlog zal moeten uitdenken (en aangezien de meeste oorlogen niet erg simpel in elkaar zitten, is dat misschien niet zo handig).
    Als je gaat voor de Tweede Wereldoorlog heb je natuurlijk het verloop van die oorlog al. Het nadeel is dan weer dat je je eerst echt zal moeten verdiepen in hoe deze oorlog exact in elkaar zat.


    Dit wilde ik ongeveer ook zo neerzetten. Het is wat jij wilt. Als jij de sfeer en stemming en alles van de tweede wereld oorlog wilt, dan moet je dat doen en krijgt je verhaal meer een historisch tintje en dan zul je ook echt onderzoek moeten gaan doen.
    Als het verhaal zich in de derde wereldoorlog afspeelt heb je meer vrijheid en krijg je een sci-fi tintje eraan.
    Het heeft ook te maken met alledaagse dingen die je erin wilt verwerken. Denk hierbij aan technologie, de gevaren die je personage tegen komt en dat soort dingen allemaal.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Misschien wil ik het het liefste laten afspelen in de 3e WO


    i wanna die with you once or twice.

    Ik zou het in de derde doen. Dan kun je je zelf bepalen wat er gaat gebeuren. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Lucens schreef:
    Misschien wil ik het het liefste laten afspelen in de 3e WO

    Dan doe je dat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lucens schreef:
    Misschien wil ik het het liefste laten afspelen in de 3e WO


    Het is jouw verhaal, dus jij doet ermee wat je wilt. Wij kunnen enkel onze mening geven. Jij bepaald.^^


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dat kunnen wij niet voor jou beslissen. Dat moet jij zelf weten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je moet het zelf weten, maar ik zou de Tweede kiezen. Ikzelf ben namelijk heel erg geïnteresseerd in de Tweede Wereldoorlog (zoals je waarschijnlijk wel kunt zien aan mijn username en profielfoto :Y) )