• Sorry als dit hier niet hoort, wist ook niet precies waar ik het moest plaatsen dus alvast sorry

    Het gaat al een lange tijd niet zo goed met me,op school gaat het niet goed en best veel problemen thuis.
    Ik had een beste vriendin maar ze mag niet meer met me afspreken van haar vader (idk waarom) ik voel me dus ook in de steek gelaten door haar.
    Ik heb sinds dit jaar ook een nieuwe mentor,ik heb 14 uur in de week les van haar. Volgens haar doe ik alles fout en snauwt ze me ook vaak af,ze geeft me zorg en welzijn en vaak moeten we ook koken op de maandag nou dan breekt de hel los want ze schreeuwt gewoon letterlijk in me gezicht dat ik het fout doe ik weet echt niet wat ik moet doen.Ik voel me ook zo alleen,ik heb wel wat vriendinnen maar die willen nooit wat doen. Soms zie ik het leven ook gewoon niet meer zitten.Dit komt ook door veel problemen thuis en omdat ik me zo alleen voel.

    Sorry als dit als gezeur klinkt maar kan best wat advies gebruiken of iemand die naar me wilt luisteren.
    Dankje als je dit hebt gelezen.

    Kun je, je beste vriendin niet een berichtje sturen wat de reden is dat ze niet meer met je mag afspreken? Want ze mag toch zeker zelf wel weten met wie ze omgaat. Ik snap het van ouders wel dat ze hun kinderen willen beschermen tegen pijn en onbetrouwbare, onveilige mensen, etc, maar jullie zijn beste vriendinnen.. Rond dezelfde leeftijd? Een oude, pedofiele man snap ik nog wel (of vrouw, hehe). En doe eens een voorstel in je vriendengroep om eens iets leuks te gaan doen samen ofzo, dat helpt echt een boel, iets gezelligs doen.
    Dat van je mentor is wel raar.. Misschien eens een opmerking van of ze niet wat zachter kan praten of iets? Of zelf met haar in gesprek gaan dat de manier waarop zij tegen je doet, je niet fijn vindt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.