Hoi,
ik zit een beetje met een probleem. De laatste tijd zit ik niet echt lekker in mijn vel en begin ik mij steeds eenzamer te voelen. Het begint mij steeds meer op te vallen dat ik altijd de persoon ben die initiatief moet nemen in een vriendschap. Ik moet altijd vragen of iemand iets leuks wilt gaan doen of ik moet altijd een gesprek beginnen, als ik dat niet doe gebeurt er ook gewoon niks. Het lijkt ook wel alsof niemand ook echt interesse toont. Als mijn vrienden problemen hebben ben ik er altijd voor hen, maar nu ik mij niet goed voel lijkt het niemand wat te kunnen interesseren. Mijn beste vriendin is op stage in het buitenland, mijn ouders hebben allebei psychologische problemen en mijn andere vrienden tonen gewoon totaal geen interesse. Ik vind het gewoon lastig omdat het mij nogal onzeker maakt dat ik nooit eens uitgenodigd wordt door iemand of dat niemand een keer een gesprek begint met mij. Ik ben laatst gestopt met mijn studie en werk nu, maar voel me onzekerder en eenzamer dan ooit. Heeft iemand misschien tips?
I won't let you come close enough to hurt me.