Helaas heb ik geen vergoeding om uit te delen, maar ik heb nog steeds een cover nodig. Hij mag heel simpel worden. Dit is de intro van de story.
Beste deelnemers, welkom bij het Spel.
Vanaf vandaag zullen jullie allemaal strijden om de ultieme prijs en de spelregels zijn simpel.
1. Als je eenmaal meedoet met het Spel, is het is onmogelijk om te stoppen.
2. Er kan maar één winnaar zijn.
Veel succes.
Als je geen andere optie hebt, pak je elke kans aan. Zeker als het een kans op leven is. Als je niks doet, zal je zeker sterven en als je meedoet met het Spel misschien ook. Maar die kleine kans is een kans en mensen zijn gemaakt om te overleven.
De cover moet verticaal zijn. Ik heb echter niet een idee van hoe het eruit moet komen te zien. Ik wil graag een achtergrond zoals deze of iets wat erop lijkt. Iets in de natuur. Het liefst wil ik er een beetje onherkenbaar meisje op hebben dat weg loopt, zoals deze, die je natuurlijk ook als achtergrond mag gebruiken. Verder moet 'Het Spel' er nog op komen te staan. De sfeer mag duister zijn en voor de rest mag je je uitleven! Natuurlijk mag je er ook elementen in stoppen die te maken hebben het een spel, zoals kaarten of iets dergelijks.
Alvast heel erg bedankt.
[ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 23:52 ]
If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.