• Helaas heb ik geen vergoeding om uit te delen, maar ik heb nog steeds een cover nodig. Hij mag heel simpel worden. Dit is de intro van de story.

    Beste deelnemers, welkom bij het Spel.
    Vanaf vandaag zullen jullie allemaal strijden om de ultieme prijs en de spelregels zijn simpel.
    1. Als je eenmaal meedoet met het Spel, is het is onmogelijk om te stoppen.
    2. Er kan maar één winnaar zijn.
    Veel succes.


    Als je geen andere optie hebt, pak je elke kans aan. Zeker als het een kans op leven is. Als je niks doet, zal je zeker sterven en als je meedoet met het Spel misschien ook. Maar die kleine kans is een kans en mensen zijn gemaakt om te overleven.


    De cover moet verticaal zijn. Ik heb echter niet een idee van hoe het eruit moet komen te zien. Ik wil graag een achtergrond zoals deze of iets wat erop lijkt. Iets in de natuur. Het liefst wil ik er een beetje onherkenbaar meisje op hebben dat weg loopt, zoals deze, die je natuurlijk ook als achtergrond mag gebruiken. Verder moet 'Het Spel' er nog op komen te staan. De sfeer mag duister zijn en voor de rest mag je je uitleven! Natuurlijk mag je er ook elementen in stoppen die te maken hebben het een spel, zoals kaarten of iets dergelijks.

    Alvast heel erg bedankt.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 23:52 ]


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Klinkt cool! Als je het formulier onder de spoiler even invult kijk ik voor je op het Wattpad Forum!


    [] minimaal (een cover met een soort animatie en jouw titel)
    [] simpel (een cover met één plaatje op de voorgrond, en de titel en soms een patroon op de achtergrond)
    [] Gemanipuleerd (met meerdere plaatjes, een achtergrond en je titel)

    Titel:
    Een regel tekst voor op de cover*:
    Auteur:
    Korte beschrijving:
    Genre/gevoel bij de cover:
    Ideëen:
    Jouw gevonden afbeeldingen:
    Nog iets anders*?

    *Hoeft niet ingevuld te worden

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 9:28 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik wil wel wat voor je proberen ^^


    take me back to the basics and the simple life

    BIackburn schreef:
    Ik wil wel wat voor je proberen ^^


    Graag, dankjewel!


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Festus_ schreef:
    Klinkt cool! Als je het formulier onder de spoiler even invult kijk ik voor je op het Wattpad Forum!


    [] minimaal (een cover met een soort animatie en jouw titel)
    [] simpel (een cover met één plaatje op de voorgrond, en de titel en soms een patroon op de achtergrond)
    [] Gemanipuleerd (met meerdere plaatjes, een achtergrond en je titel)

    Titel:
    Een regel tekst voor op de cover*:
    Auteur:
    Korte beschrijving:
    Genre/gevoel bij de cover:
    Ideëen:
    Jouw gevonden afbeeldingen:
    Nog iets anders*?

    *Hoeft niet ingevuld te worden


    [] minimaal (een cover met een soort animatie en jouw titel)
    [] simpel (een cover met één plaatje op de voorgrond, en de titel en soms een patroon op de achtergrond)
    [x] Gemanipuleerd (met meerdere plaatjes, een achtergrond en je titel)

    Titel: Het Spel
    Een regel tekst voor op de cover*: /
    Auteur: Mattel
    Korte beschrijving: Een vrouw pakt de laatste kans op leven aan, een Spel dat uitgezonden wordt op televisie. Samen met andere deelnemers moet ze bepaalde opdrachten voltooien. Deze opdrachten vinden groot en deels in de wildernis plaats. Er kan maar één winnaar zijn en het is onmogelijk om je terug te trekken uit het Spel.
    Genre/gevoel bij de cover: Duister, melancholiek.
    Ideëen: Ik heb het liefst de achtergrond iets met de wildernis of natuur. Daarop moet een vrouw/meisje komen die niet herkenbaar is en wegloopt of over haar schouder kijkt. Er mogen extra dingen op die te maken hebben met een spel of camera's.
    Jouw gevonden afbeeldingen: deze deze
    Nog iets anders*? /

    Alvast bedankt!


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Ik wil ook wel iets voor je proberen. (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik wil ook wel iets voor je proberen. (:


    Heel graag!


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Hm? Niet verticaal, maar hey.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Hm? Niet verticaal, maar hey. Oh wat een crappy kwaliteit op Quizlet, kijk hier maar even.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Wauw, die is heel vet geworden! Bedankt.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mattel schreef:
    (...)

    [] minimaal (een cover met een soort animatie en jouw titel)
    [] simpel (een cover met één plaatje op de voorgrond, en de titel en soms een patroon op de achtergrond)
    [x] Gemanipuleerd (met meerdere plaatjes, een achtergrond en je titel)

    Titel: Het Spel
    Een regel tekst voor op de cover*: /
    Auteur: Mattel
    Korte beschrijving: Een vrouw pakt de laatste kans op leven aan, een Spel dat uitgezonden wordt op televisie. Samen met andere deelnemers moet ze bepaalde opdrachten voltooien. Deze opdrachten vinden groot en deels in de wildernis plaats. Er kan maar één winnaar zijn en het is onmogelijk om je terug te trekken uit het Spel.
    Genre/gevoel bij de cover: Duister, melancholiek.
    Ideëen: Ik heb het liefst de achtergrond iets met de wildernis of natuur. Daarop moet een vrouw/meisje komen die niet herkenbaar is en wegloopt of over haar schouder kijkt. Er mogen extra dingen op die te maken hebben met een spel of camera's.
    Jouw gevonden afbeeldingen: deze deze
    Nog iets anders*? /

    Alvast bedankt!

    Ik heb hem aangevraagd, en zodra ik hem binnen heb post ik het hier!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Festus_ schreef:
    (...)
    Ik heb hem aangevraagd, en zodra ik hem binnen heb post ik het hier!


    Geweldig, dankjewel!


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Hier mijn eerste cover probeersel. (:
    Ik begrijp het als je deze meer vind neigen naar steampunk, maar ik hoor graag wat je ervan vind.
    Cover is aanklikbaar voor groter exemplaar, klik echter >>Hier<< voor ware grootte. Hierbij gewaarschuwd voor de automatisch afgespeelde muziek. xD

    [ bericht aangepast op 9 jan 2016 - 0:29 ]


    Credendo Vides

    Oh waaauw, die is echt geweldig!


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Waren er nog anderen?


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mattel schreef:
    Waren er nog anderen?


    Ik wilde er eventueel nog eentje maken, maar ik heb geen idee of ik daar nog de tijd voor krijg.


    Credendo Vides